MuscleMeat

Bang voor steroids?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by ronald61
Ik train al zo'n bijna 15 jaar en heb een goed gespierd lichaam, zeggen mn vrienden. Toch zou ik wat groter willen worden dmv steriods.
Toch ben ik bezorgd over de bijverschijnselen die je kan krijgen. Ik heb een paar mensen meegemaak die er vreselijke dingen aan hebben overgehouden.

Wat zijn jullie meningen hierover?

groet
Als je zulke dingen in je kennissenkring hebt meegemaakt zul je altijd met gemengde gevoelens eraan beginnen als je het doet. Je zult altijd bang zijn dat je later niet toch nog iets krijgt, hoe voorzichtig je ook bent geweest en hoeveel info je ook hebt verkregen.

Ik zou het niet doen als ik jou zo hoor.
 
Originally posted by bodyguard
Ik ben een ervaren lifter van 41 en had geduld om een goed figuur te bouwen. Je kan dit ook in een paar maanden doen maar met grote risico's. Waarom elkaar niet waarschuwen en elkaar erop antenderen dat trainen zonder steriods ook kan. Als we maar weten hoe.

Train al 12 jaar voor ik mijn eerste kuur nam. niet iedereen krijgt van zichzelf een groter en beter lichaam. het is alleen hoe ga je er zelf mee om. Kuren is relatief veilig als je leest en weet waar je mee bezig bent en niet na een kuur de smaak te pakken krijgt. Dat zie ik namelijk teveel gebeuren dat iemand een kuurtje doet en dan denk heey dat is makkelijk en binnen 6 weken is er een nieuwe kuur aan de beurt.

Denk logisch en vraag zoveel als je kunt aan mensen met ervaring, mensen die nooit hebben gekuurt zullen nooit een antwoord kunnen geven op je vraag.
 
Je moet 100% zeker zijn van de kwaliteit die je geleverd krijgt. Er is ontzettend veel troep in omloop en men is niet te beroerd om je die troep te verkopen voor veel geld. En hoe beter de kwaliteit van je aas hoe minder kans op ernstige bijwerkingen of blijvende schade.
Laat je eerst goed informeren alvorens je de keuze maakt.
 
Originally posted by Olimantado


Is het niet zo dat je er altijd pech mee kunt hebben? Heb het forum wat bestudeerd en hetgeen ik er uit opmaak is dat je de kans op bijwerkingen kunt minimaliseren, maar dat je hier nooit 100% zeker van bent of sla ik de bal mis?
Ik ben het vooral aan het volgen omdat ik over een paar jaar wel eens wat extra testosteron zou willen zetten voor de weerstand.

en toch blijf ik erbij, dat je elke bijwerking kan bestrijden of voorkomen, tenzij het al te laat is, maar dat zijn alleen de ergste en zeldzame gevallen, zoals prostaatkanker, maar bijwerkingen als waterretentie, puisten, haaruitval, deca dick, kleine ballen, gyno kan je allemaal wat tegen doen en de voortekens ervan zijn goed aan te merken, dus als je weet wat je doet is het helemaal niet gevaarlijk.
 
Zorg in iedergeval dat je een betrouwbare leverancier krijgt, vraag zoveel mogelijk na en vraag anders aan mensen op het board via pm of ze je kunnen helpen. zoals al eerder gezegd is er is veel bagger op de markt en mensen verkopen van alles om geld te verdienen.
 
Originally posted by Freakyfreek
je kan elke bijwerking voorkomen en bestrijden
Oooh ja fantastisch .... pillen tegen de bijwerkingen van de pillen heb ik zelf ooit eens meegemaakt ....... begon een beetje als een gek te shaken van wat de doctor me voorschreef dus kreeg ik anti parkinsons middelen....... uiteindelijk was ik dus zo stoned als een garnaal en amperaan instaat veilig de straat op te gaan maar ik trilde niet meer ! (maar dat is nu gelukkig allemaal lang geleden)

maar qua bijwerkingen moet je wel onderschijd maken tussen de permanente en de niet permanente (reversibele) bijwerkingen. En dat je daar bang voor bent ..... dat is opzich alleen maar gezond.
 
Originally posted by Shadum

Oooh ja fantastisch .... pillen tegen de bijwerkingen van de pillen heb ik zelf ooit eens meegemaakt ....... begon een beetje als een gek te shaken van wat de doctor me voorschreef dus kreeg ik anti parkinsons middelen....... uiteindelijk was ik dus zo stoned als een garnaal en amperaan instaat veilig de straat op te gaan maar ik trilde niet meer ! (maar dat is nu gelukkig allemaal lang geleden)

maar qua bijwerkingen moet je wel onderschijd maken tussen de permanente en de niet permanente (reversibele) bijwerkingen. En dat je daar bang voor bent ..... dat is opzich alleen maar gezond.

laten we wel een beetje reeel blijven jonge, het gaat hier over as en niet over parkinson.
 
Originally posted by freakyfreek


laten we wel een beetje reeel blijven jonge, het gaat hier over as en niet over parkinson.

Precies wat ik bedoel ..... pillen met pillen bestrijden is gekken werk !
 
Originally posted by Shadum


Precies wat ik bedoel ..... pillen met pillen bestrijden is gekken werk !

Hoezo?
als je last van beginnende gyno krijgt dan neem je je nolva en arimidex pilletjes die je achter de hand hebt, want je bent erop voorbereid en dat is geen gekkenwerk, maar verstandig!

Ik denk dat je nog steeds last heb van parkinson trekjes:)
 
Originally posted by freakyfreek


Hoezo?
als je last van beginnende gyno krijgt dan neem je je nolva en arimidex pilletjes die je achter de hand hebt, want je bent erop voorbereid en dat is geen gekkenwerk, maar verstandig!

Ik denk dat je nog steeds last heb van parkinson trekjes:)

Okay een nuancering is op zijn plaats, als je pillen gebruikt om niet blijvende bijwerkingen te bestreden ben je verkeerd bezig. Ik heb hier zelf nog al nare ervaring mee en reageer daardoor wat heftig.
 
Originally posted by Shadum


Okay een nuancering is op zijn plaats, als je pillen gebruikt om niet blijvende bijwerkingen te bestreden ben je verkeerd bezig. Ik heb hier zelf nog al nare ervaring mee en reageer daardoor wat heftig.

ik heb het over blijvende bijwerkingen, als gyno bijvoorbeeld.

behalve puisten, maar daar word meestal een topical voor gebruikt ipv roaccutane.
 
Back
Naar boven