Fitness Seller

bankdruk probs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peppino

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2005
Berichten
1.175
Waardering
0
Ik merk de laatste tijd dat als ik ga bankdrukken dat mn linkerarm niet goed meekomt. deze blijft wat instabiel.

Ik merk dat mn schouder niet goed meekomt als ik m wat zwaarder pak.

Hoe kan ik dit oplossen? zwaardere schoudertraining? gewoon doorzetten bij BP?

barst maar los :D ben benieuwd
 
Misschien eerst je linkerkant wat gelijk zetten door met losse dumbbells te trainen en als dat ok lijkt ff terug op die bench .
 
bah... DB's gaan maar tot 24kg :$
 
en toch is drukken met dumbbells de enige goeie oplossing :p

het feit dat het drukken met losse gewichten maar tot 24 gaat wijst erop dat dit het probleem is
 
Sniperken zei:
Kunde geen bijmaken?

wablief? :D

en toch is drukken met dumbbells de enige goeie oplossing

het feit dat het drukken met losse gewichten maar tot 24 gaat wijst erop dat dit het probleem is

true.. maar t is ff niet anders :(
 
Dit al geprobeerd?

- Pas je techniek aan
- Ga een tijdje met dumbbells drukken

K*t dat je gymdumbbells maar tot 24kg gaan. Andere gym? :D
 
huckfinn zei:
Dit al geprobeerd?

- Pas je techniek aan
- Ga een tijdje met dumbbells drukken

K*t dat je gymdumbbells maar tot 24kg gaan. Andere gym? :D


hoe andere techniek toepassen?

en andere gym zal de komende 2 maanden niet gebeuren. daarna ff een stad verderop checken.
 
Tsss al die hollanderkes ier :D

Moet wat op men taal beginnen letten dus :p
 
Peppino zei:
hoe andere techniek toepassen?

en andere gym zal de komende 2 maanden niet gebeuren. daarna ff een stad verderop checken.

Zoek info over bankdrukken op internet op enzo.

Schouders shruggen en naar elkaar toetrekken als je op de bank ligt; ellebogen dicht langs je lichaam zodat je lats meewerken en je triceps werk je schouders en borst overnemen; in een verticale lijn naar boven duwen en niet van je borst naar je kop; polsen rechthouden etc..
 
Ik heb die problemen die jij omschrijft alleen als ik een gewicht pak wat ik nog nooit heb gedrukt. Ik heb een tijdje op een setje met 140 kg vastgezeten. Heb toen eens 150 gepakt, eerste keer ging dat best lastig, linkerarm bleef niet op de goede positie voor m'n gevoel. De week daarna was dat wel gewoon weg bij mij.
 
Peppino zei:
Ik merk de laatste tijd dat als ik ga bankdrukken dat mn linkerarm niet goed meekomt. deze blijft wat instabiel.

Ik merk dat mn schouder niet goed meekomt als ik m wat zwaarder pak.

Hoe kan ik dit oplossen? zwaardere schoudertraining? gewoon doorzetten bij BP?

barst maar los :D ben benieuwd

eerst je handtasje afdoen voordat je gaat bankdrukken:D :D :D



nee, ff serieus........gewoon goed opwarmen!!
 
The Rock zei:
Ik heb die problemen die jij omschrijft alleen als ik een gewicht pak wat ik nog nooit heb gedrukt. Ik heb een tijdje op een setje met 140 kg vastgezeten. Heb toen eens 150 gepakt, eerste keer ging dat best lastig, linkerarm bleef niet op de goede positie voor m'n gevoel. De week daarna was dat wel gewoon weg bij mij.


ik heb t pas de laatste paar weken.. misschien wat langer opwarmen. ik doe BP meestal als eerste.
 
heb je er ook last van bij andere drukoefeningen na de bp?
zo ja, dan ligt het waarschijnlijk niet specifiek aan de bp.

zo nee, misschien is het dan een idee om eventjes iets lichter te trainen zodat je heel gericht op de uitvoering van de bp kan letten.
 
Ik heb het ook gehad en opwarmen was voor mij de oplossing.
 
Back
Naar boven