MuscleMeat

Bankdruk seizoen begonnen..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Vandaag mijn allereerste bankdruk training gehad....man man wat een verschil is dat met recreatief bankrukken (express de D weggelaten ja). Heb me uitermate vermaakt, vooral de oefening waarbij ik de barbell (95 kilo) in een keer omhoog moest drukken (dus zonder het naar beneden laten gaan).

Op naar de wedstrijden in de toekomst....iemand hier die ook wedstrijden bankdrukken doet?
 
Ik wil het wel gaan doen, omdat ik pas 18 ben en RAW 100 misschien 105-110 pak tot nu toe is het misschien wel leuk om nog ff met de jeugd mee te doen. Ik schrijf me volgend jaar in bij de KNKF en ik ga eerst in oktober eens kijken bij mijn gym (Top-Fit) Geldrop hoe het er daar aan toe gaat ;) Ik laat hem wel ff stilliggen onderin, en de 100 kg was na 4 sets dus er moet echt wel iets meer inzitten denk ik (8x20,8x60,8x80,3x90,1x100) nu ben ik gestopt met bp want vond het een mooi punt om even te gaan dumbbell drukken :)
 
Laatst bewerkt:
welk schema volgt ge juist?
 
Ik heb vroeger een paar wedstrijdjes gedaan. Maar echt op bankdrukken trainen deed teveel nadeel tov me andere oefeningen.

Als ik men schema kreeg moest ik een uur borst trainen en dit 2x per week. Ook mag je dit maar een bepaalde periode doen, dus nu zit ik terug redelijk laag in gewicht.

Denk van binnen een maandje ofzo nog eens de beuk erin te gooien :)
 
heb er weleens over nagedacht, maar nooit meegedaan. Ik ben nu 19, druk 5*150 kg RAW.
 
mijn bench is beroerd:( tot 4 weken geleden nog 115-120 benchen..heb ik gisteren een dieptepunt gehad van 80-85 kilo nog niet eens 6x...wat de hell gebeurt er met me????? :sob:
 
Join the club :( Alles gaat voorruit en benche gaat precies achteruit, daarom dat ik over een maandje wat extra aandacht ga besteden eraan.
 
The Rock zei:
heb er weleens over nagedacht, maar nooit meegedaan. Ik ben nu 19, druk 5*150 kg RAW.

Dat is een best gewicht op je 19.. :eek:

Goed bezig..:D
 
ik druk nu 75 max ( wegens vroegere sleutelbeenbreuk, waarschijnlijk niet meer dan 90):(
 
Ik ben 16 druk nu 60 KG ???
maar ik ben dan ook nog lang niet serieus genoeg bezig wegens tijdgebrek
 
ben 15 druk 110.. ik wilde aan wedstrijden mee doen maar de leeftijdsindelings is niet echt oke
 
bodybuildertj zei:
ben 15 druk 110.. ik wilde aan wedstrijden mee doen maar de leeftijdsindelings is niet echt oke

soow he :eek:
dat is uber hoog voor je leeftijd!
stats?
 
15 en 110 lijkt me sterk overdreven.. maar ja je weet nooit heh :eek:
 
druk nu max 90, ook ivm met schouderblessure van anderhalf jaar geleden
 
ik weeg nu rond de 80kg... toen ik het drukte woog ik 70kg maardoor blessure's ben ik niet vooruit gegaan. ik focus me niet op kracht, ik ben nu wat serieuzer met bodybuilding bezig mar me eetschema ben ik nog neit helemaal uit:) tis wel raw en heb nooit spul gebruikt zelfs geen creatine of eiwit shakes;)
 
ben 8 jaar en ik druk 80 kilo

sorry maar wees realistisch
 
ik heb wedstrijden gedaan en die russische schema's waren voor mij het best.
Wel blijven luisteren naar je lichaam, die schema's zijn een richtlijn maar je lichaam blijft de baas
 
klusmier zei:
ik druk nu 75 max ( wegens vroegere sleutelbeenbreuk, waarschijnlijk niet meer dan 90):(

ben gelukkig dat ik de 90 nu wel kan pakken, op naar de 100 kilo

ben 35 jaar en al aan t aftakelen.................:eek:
 
Back
Naar boven