AndroidHealthClinic

Bankdrukken.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denk idd zweetklauwen :D maar die poederzooi hebben we bij ons niet:( en handschoentjes nee is niet mijn ding:p
 
denk idd zweetklauwen :D maar die poederzooi hebben we bij ons niet:( en handschoentjes nee is niet mijn ding:p

Alsof handschoenen werken. ****ing onzin.

Magnesium kopen? Lokale sportzaken hebben voor 3/4 euro wel een blok liggen.
 
handschoentjes werken af en toe wel allen sport er niet graag mee denk dat ik vandaag eens vaatdoekjes pak messchien werkt dat wel
 
Kans is groot dat die het ook fout doen. Wat ik altijd doe is volgens de Rippetoeiaanse wetenschappen:

Eerst bar onderin handpalm leggen, zo dicht mogelijk bij de onderarm.
Dan pas de vingers er om heen
En als laatste je duim over de wijs/ringvinger.

Wat veel mensen vergeten dat presses ook aardig wat vergen van je grip, dus knijpen in die bar om hem op zijn plek te houden.

Heeft er weel eens iemand gefaald op zijn grip bij benchpress?
Ik bench niet zwaar, maar heb niet het idee dat het erg taxing is voor mn grip. Ik gebruik dan ook false grip, misschien dat het daar aan ligt.

Denk jij dat er met full grip meer uit te halen is? Wat kracht betreft?
 
Heeft er weel eens iemand gefaald op zijn grip bij benchpress?
Ik bench niet zwaar, maar heb niet het idee dat het erg taxing is voor mn grip. Ik gebruik dan ook false grip, misschien dat het daar aan ligt.

Denk jij dat er met full grip meer uit te halen is? Wat kracht betreft?

Met normale greep kun je in de stang knijpen.

Suicide grip, waarom zou je???
 
Met normale greep kun je in de stang knijpen.

Suicide grip, waarom zou je???

Omdat ik dan niet zo in de stang kan knijpen:D
Ik vind het lekkerder dan een normale greep.

En als er niet duidelijk wordt gezegd dat in de stang knijpen een meerwaarde heeft wat krach of fysiek betreft, dan laat ik em lekker zo.
 
Heeft er weel eens iemand gefaald op zijn grip bij benchpress?
Ik bench niet zwaar, maar heb niet het idee dat het erg taxing is voor mn grip. Ik gebruik dan ook false grip, misschien dat het daar aan ligt.

Denk jij dat er met full grip meer uit te halen is? Wat kracht betreft?

Gefaald op grip? Je snapte mijn punt niet.

Om een zo`n goed mogelijk transitie van het drukpunt van de bar op de onderarm wilt hebben, wil je de bar zo recht mogelijk boven de onderarm hebben. Om dit te bereiken moet actief je de bar vasthouden. Ik zeg niet dat het een knetterharde grip training is, maar het is een actief process dat zorgt voor een goed mechanisch plaatje = meer kracht en betere krachtverdeling.

Als je dit niet doet is de kans groot dat de bar gaat 'hangen' in je handpalm, wat voor onnodige druk kan zorgen op het polsgewricht.

Deathgrip? Iedereen die deathgrip bencht is een homo. Hoor je dat? Een homo.
 
spierpijn heb ik alleen als ik schuin aanpak met vlak bijna nooit... maar doe nu hoofdzakelijk incline en decline omdat ik bij vlak gewoon niks merk:D snap er geen hol van

Echt vreemd hoor, ik heb dit nog nooit gehoord, wel vind ik schuin ook fijner met dumbbells dan plat bank maar spierpijn heb ik zobiezo.

En dat wegglijden met je handen ja dan heb je een gladde stang dan is idd. magnesium een goede oplossing. (een gladde stang! wel onbegrijpelijk en gevaarlijk trouwens)..

Als inclide en decline bij jou werkt en je borst groeit is het goed toch??
 
Gefaald op grip? Je snapte mijn punt niet.

Om een zo`n goed mogelijk transitie van het drukpunt van de bar op de onderarm wilt hebben, wil je de bar zo recht mogelijk boven de onderarm hebben. Om dit te bereiken moet actief je de bar vasthouden. Ik zeg niet dat het een knetterharde grip training is, maar het is een actief process dat zorgt voor een goed mechanisch plaatje = meer kracht en betere krachtverdeling.

Als je dit niet doet is de kans groot dat de bar gaat 'hangen' in je handpalm, wat voor onnodige druk kan zorgen op het polsgewricht.

Deathgrip? Iedereen die deathgrip bencht is een homo. Hoor je dat? Een homo.

:sad: "Iemand op internet noemt me een homo." :roflol:

Maar even serieus: Ik kan best de bb op de juist plaats houden, zonder erg hard te knijpen. Heb nog nooit gehad dat de bb het laagste punt ging opzoeken, en dus ging hangen. Maar ik zal de volgende keer eens kijken of er verschil is.
 
:sad: "Iemand op internet noemt me een homo." :roflol:

Maar even serieus: Ik kan best de bb op de juist plaats houden, zonder erg hard te knijpen. Heb nog nooit gehad dat de bb het laagste punt ging opzoeken, en dus ging hangen. Maar ik zal de volgende keer eens kijken of er verschil is.

Je kan niet eens knijpen als je deathgrip doet, dus waar heb je het over. De meeste mensen die een deathgrip hebben doen dat uit ontwetenheid of omdat ze dan het gevoel hebben dat de bar beter in de handen ligt, wat eigenlijk ook ontwetenheid is want je kan prima met normal grip een fijna positie hebben + geen gekkigheid met ontplofte longen en gebroken ribben.
 
wat houd een doodgrip in hoe moet ik me dat voorstellen?
 
Misschien moet je meer de binnenkant trainen zodat je hem wat lekkerder voelt. Dus handen dicht bijelkaar op de stang en hem langzaam en zwaar nemen, probeer dat eens.
Dat heet close grip bench en is voor de triceps.
 
Doe eens opflikkeren. Geef al sinds dag 1 adviezen maar mensen zoals jij kijken alleen naar mijn rants. Wat een eye-opener, is het niet?
:haha: nu nog aan je sociale vaardigheden gaan werken. Misschien ga je nog een prettig persoon worden... denk aan karma. ;)
 
Oh? ben benieuwd naar die bandjes maar idd mijn polsen moeten niet zwak blijven/worden dan. Ik ga toch eens opzoek naar die dingen
Dank je!)


[Link niet meer beschikbaar]

Dit zijn bijvoorbeeld van die bandage's...

Je hebt ze natuurlijk in verschillende maten en leveranciers.

succes..
 
Dat heet close grip bench en is voor de triceps.

:(. Echt waar? En ik maar decline closegrip deathgrip chainsupported reverse banded benches doen om die onderbinnenkantborst aan te pakken.

:haha: nu nog aan je sociale vaardigheden gaan werken. Misschien ga je nog een prettig persoon worden... denk aan karma. ;)

Karma? Couldn't care less.
 
Back
Naar boven