MuscleMeat

Bankdrukken.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan iemand mij een goede tip geven?
Na een aantal reps merk ik dat mijn polsen beginnen te klappen (snap je?)
Daar baaaaaaaaaaaaaal ik zo van want dat voelt natuurlijk niet lekker.
Ben nu mijn polsen ook maar aan het trainen in de hoop dat die misschien sterker worden.
Klinkt dat stom? of doe ik iets verkeerd.

Daarom gebruik ik alleen maar dumbbells en cable. Maar dat gaat jou niet helpen als je bench press wedstrijden wilt doen meis ;)
 
Je kan niet eens knijpen als je deathgrip doet, dus waar heb je het over. De meeste mensen die een deathgrip hebben doen dat uit ontwetenheid of omdat ze dan het gevoel hebben dat de bar beter in de handen ligt, wat eigenlijk ook ontwetenheid is want je kan prima met normal grip een fijna positie hebben + geen gekkigheid met ontplofte longen en gebroken ribben.

Dat bedoel ik ook. Dat ik bij deathgrip ook e bar in een lekkere positie kan houden. Maar zoals ik al zei: ik zal volgende keer eens kijken.

Genoeg mensen die ongelukjes veroorzaken met een full grip trouwens.
 
Daarom gebruik ik alleen maar dumbbells en cable. Maar dat gaat jou niet helpen als je bench press wedstrijden wilt doen meis ;)

Nee klopt ;)
Met dumbbells doe ik ook wel :) Vooral die schuine is prettiger met dumbbells maar ik wil hem met bar goed kunnen :mad:
 
Dat bedoel ik ook. Dat ik bij deathgrip ook e bar in een lekkere positie kan houden. Maar zoals ik al zei: ik zal volgende keer eens kijken.

Genoeg mensen die ongelukjes veroorzaken met een full grip trouwens.

Blijf je indekken. Je weet prima dat deathgrip onnozel is. It's called deathgrip for a reason, fool.
 
The use of a suicide grip, kills over 1 americans every year.
 
lekker link dan :eek:
 
Sorry wist niet dat jullie een relatie hebben. Ga maar lekker knus verder. ;)
Typisch dbb, mensen proberen te beledigen door ze homo te noemen. Beetje nutteloos op een forum voor bodybuilders, mannen die zich insmeren met zelfbruiner en olie om in string op het podium een dansje te doen.
 
dit topic gaat ook niet over homos.. zeiken doen ze maar ergens anders :D
 
Typisch dbb, mensen proberen te beledigen door ze homo te noemen. Beetje nutteloos op een forum voor bodybuilders, mannen die zich insmeren met zelfbruiner en olie om in string op het podium een dansje te doen.
Ik hou het netjes jij begint met wijf.
Daarnaast zeg ik relatie, jij maakt er zelf een homo relatie van. Vriendschap is ook een relatie. ;)
 
Goeie krachtstats. Ikzelf deadlift ook vraagteken.

thnx ;) ja me deadlift ga ik vrijdag of de week erna ff bepalen moet er weer ff inkomen tijdje niet gedaan
 
Blijf je indekken. Je weet prima dat deathgrip onnozel is. It's called deathgrip for a reason, fool.

Hoezo blijven indekken?
Lees je überhaupt de posts wel waar je op reageert?
 
Roid rage :roflol:
 
dus...
 
Back
Naar boven