Fitness Seller

Bankdrukken

Bezoekers in dit topic

164 80kg 8%
en dan 40kg bankdrukken?
heb je monster rug+benen dan?

jaa, alleen als ik ze hier ga posten wordt iedereen jaloers, daarom doe ik dat juist niet! sorry van mijn eigendunk!
 
jaaaaa, we hebben hier dus met een troll te maken :o
 
Je doet iets fout, drop je KGs naar 30, bouw vanaf daar verder op, zorg dat je de oefening goed doet.
Grote kans dat je in no-time boven de 50kg wegdrukt.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:05 ----------

add: en vreten als een beest natuurlijk!
 

Troll: One who posts a deliberately provocative message to a newsgroup or message board with the intention of causing maximum disruption and argument
 
Ik doe nu 4 sets van 8 reps. En iemand vroeg of ik wel genoeg at, ik eet momenteel 4000 kcal per dag, dus lijkt me wel genoeg:p
Maar het gekke is met benchpress pak ik weer gemakkelijk 20 in elke hand..

Probeer eens 4 sets van 5 reps. Als het je 2 trainingen op rij lukt om deze sets af te werken met 40kg, smijt je er aan elke kant 2,5kg. Dit doe je twee trainingen, smijt er dan weer 2,5kg aan elke kant bij, enz... totdat je een gewicht hebt dat je 4s x 5r aankan, maar niet meer kunt verhogen (volgend gewicht = failure). Dan kan je bijvoorbeeld proberen om een extra rep toe te voegen om de 2 trainingen, enz...

kortom speel een beetje met intensiteit en volume van je work out. Als je vastzit in een reprange zit die voornamelijk op uithouding werkt, is er mssn ruimte voor progressie in een reprange die meer op kracht werkt en vice versa.
 
Back
Naar boven