MuscleMeat

bankdrukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker op de borst laten stuiteren..is wel het beste.
 
niet laten stuiteren!!!

de borst aanraken maar niet stuiteren, wil je je jukbeen naar de filestijnen helpen?
 
Ik doe tegenwoordig hetzelfde als Jay Cutler doet.
Ik stop op de borst en begin vanaf de herhaling weer.
Kunt wel veel minder zwaar, maar je voelt hem wel lekker diep in je spieren. Bent ook snel op.
 
Originally posted by Scighera


oa. Les Mills...

Ja, precies wat ik zeg "duidelijk niet iemand met verstand van zaken"
 
Originally posted by KaLe
niet laten stuiteren!!!

de borst aanraken maar niet stuiteren, wil je je jukbeen naar de filestijnen helpen?

Jukbeen?? Bedoel je dan dat je de stang zo hard op je borst laat stuiteren dat ie op je gezicht terecht komt?:D

Of bedoel je je borstbeen?:D :p
 
Originally posted by 3XL
Vuistdikte van je borst af stoppen?

Is dat niet verschrikkelijk (over)belastend voor de voorste schouderkoppen !


Dat dacht ik dus ook ja.
 
Originally posted by Scighera

Bij Bodypump: bovenarmen horizontaal, niet dieper (schijnt voor de veiligheid te zijn, ivm deltaspierblessures)

Leuk dat je dat zegt, want volgens mij hebben ze daar ook het idee van. Ik weet het eigenlijk wel zeker.

Misschien dat ze de technieken die Les Mills in zijn lessen gebruikt wel als standaard zien.

Ben het er in i.i.g. niet mee eens.

Zal het er binnenkort wel ff over hebben, maar denk niet dat het veel effect zal hebben.
 
Originally posted by maniac


Leuk dat je dat zegt, want volgens mij hebben ze daar ook het idee van. Ik weet het eigenlijk wel zeker.

Misschien dat ze de technieken die Les Mills in zijn lessen gebruikt wel als standaard zien.

Ben het er in i.i.g. niet mee eens.

Zal het er binnenkort wel ff over hebben, maar denk niet dat het veel effect zal hebben.

Ik negeer het ook meestal; ik weet waar mijn grens ligt qua blessures en lenigheid
 
Originally posted by maniac


Jukbeen?? Bedoel je dan dat je de stang zo hard op je borst laat stuiteren dat ie op je gezicht terecht komt?:D




:D:D


mischien wel een extreme variant van strot presses, neus pressses :D
 
weheh lol, ja foutje.. borstbeen bedoel ik :D
 
Weet je het zeker? Ik ken nl iemand die bij flyes z'n neus brak. (hij kon de dumbbells niet boven houden :) )
 
Originally posted by 3XL
Weet je het zeker? Ik ken nl iemand die bij flyes z'n neus brak. (hij kon de dumbbells niet boven houden :) )

Waarom zou iemand zo zwaar gaan met flyes?? [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven