AndroidHealthClinic

Bannen voor een bepaalde periode?

Bannen voor een bepaalde periode invoeren?

  • Ja, voor 2 maanden

    Stemmen: 18 38,3%
  • Ja, voor 3 maanden

    Stemmen: 2 4,3%
  • Ja, voor 4 maanden

    Stemmen: 2 4,3%
  • Ja, voor een andere periode, namelijk...

    Stemmen: 5 10,6%
  • Nee, geband = geband, geen herkansing

    Stemmen: 20 42,6%

  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Jurre


Ben het helemaal met je eens. Maar de realiteit is dat de meeste
nieuwe leden/members de term of agreements en de regels in elke sectie niet lezen. Het is misschien erg lastig om ze dat te dwingen. Maar het voorgoed bannen is al een stap in de goede richting (niets persoonlijks Bodyman)

wat je zegt is waar. ze lezen het niet. Maar op dat moment is het ons probleem niet.

kijk, als je een contract ondertekent, en achteraf hou je je niet aan de voorwaarden en zeg je : maar ik heb het niet gelezen!!

wa moet de schuldeiser dan zeggen? ok is goed mannetje, laat maar zo? Nee, hé, hij zegt : Het lezen en ondertekenen van het contract is het bewijs dat je de voorwaarden kent en aanvaardt, dwz dat je aansprakelijk bent.

zelfde hier. het lezen van de regels etc is de verantwoordelijkheid van ELKE member. het feit dat je geregistreert bent en effectief post, wil zeggen dat je de regels kent en aanvaardt. dwz dat je aansprakelijk bent bij een overtreding. of je het gelezen hebt of niet is niet onze verantwoordelijkheid, het is die van elke member.
 
en zoals ik al zei, het is een vrij land. als je niet akkoord gaat, niemad dwingt jou om je te registreren. en dan gaan spreken over welke vormen van sancties, wetten etc etc is dan ook moeilijk, daar dit een taak is die weggelegd is voor de wetgevende en uitvoerende macht (respectievelijk admin+hoofdmod en dan de rest van de mods).
 
Originally posted by Frenkpie
.... ik ga voor 2 maanden.

idd mooie tijd om ff bij te komen, en idd
smalluser gewoon dan bij t minste geringste van t board eraf knikkeren als ie weer zoiets flikt ....

Hehehe waarom MIJ eraf knikkeren Frenkpie ? :D ;)

Jaja ik weet het maar de zins opbouw sluit niet uit dat ik OOK gelijk heb :D

Oke on-topic maar weer.

@Frenkpie j/k bro ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Mmm ik vind nou niet dat de besproken persoon nu goede wil getoond heeft in de afgelopen paar dagen.

Vind dat hij te ver is gegaan en gewoon op de blaren moet zitten. Er zijn nog zat andere fora waar hij met een schone lei kan beginnen (zie ook B&F). Mr. X is daar ook helemaal anders dan hier, het kan dus wel!

Maar de suggestie van FatalSpeed1 om te beginnen bij een korte ban als je 1x gewaarschuwd wordt om het vast te laten voelen, vind ik uitstekend. Waarschuwingen zonder straf werken gewoon niet, dat weet denk ik iedere ouder wel. Wees dan wel creatief.. dus nogmaals uitstekend idee Fatalspeed! (krijg je karma voor van me!)

Espi
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel een lache regel om smalluser van het board te knikkeren als bodyman een fout begaat. Ik stem ervoor :D :D :D
 
Originally posted by Smalluser


Hehehe waarom MIJ eraf knikkeren Frenkpie ? :D ;)

Jaja ik weet het maar de zins opbouw sluit niet uit dat ik OOK gelijk heb :D

Oke on-topic maar weer.

@Frenkpie j/k bro ;)

Groet Smalluser :thumb:


hahaha :D
was de COMMA vergeten :)
je weet wa ik bedoel :cool:
 
Het is toch vanzelf sprekend dat er gevolgen zijn bij het verzieken van dit board. Ik hoef echt niet de regels te lezen om te weten dat het plaatsen van nepfoto's en het geven van valse karma gevolgen kan hebben. Ben nu voor een ban van onbepaalde tijd maar dat ie in het gare hanen hok nog wel zijn gang kan gaan.
 
2 mnd.

Lijkt me duidelijk. Mensen kunnen veranderen. En doen ze dat niet, makkelijk toch. Later.

Dat def. gebeuren vind ik zo lekker overdreven.
 
Originally posted by Esperantisto
Waarschuwingen zonder straf werken gewoon niet, dat weet denk ik iedere ouder wel. Espi

Waarschuwingen met straf werken ook niet... zo te merken ben je geen ouder :D .... kinderen vinden het vaak alleen maar leuk als ze een reactie krijgen op welke manier dan ook....

De beste manier in dit geval om iemand stil te krijgen is door gewoon de persoon niet meer te kunnen laten replyen, en wel alles gewoon te kunnen laten lezen....

deze methode wordt op fok! ook toegepast, en daar werkt zo`n 48 uurs ban echt goed... ik ken diverse mensen die na zo`n waarschuwing niet meer hebben lopen kloten ;)
 
Originally posted by jimmy101


Waarschuwingen met straf werken ook niet... zo te merken ben je geen ouder :D .... kinderen vinden het vaak alleen maar leuk als ze een reactie krijgen op welke manier dan ook....

De beste manier in dit geval om iemand stil te krijgen is door gewoon de persoon niet meer te kunnen laten replyen, en wel alles gewoon te kunnen laten lezen....

deze methode wordt op fok! ook toegepast, en daar werkt zo`n 48 uurs ban echt goed... ik ken diverse mensen die na zo`n waarschuwing niet meer hebben lopen kloten ;)

Waarschuwingen met straf werken zeker wel, we hebben het hier toch ook niet over kinderen??
En jij hebt het over een 48 uurs ban, dat is toch ook een straf?

Je punt over een tijdelijke ban komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat ik zei, bij een waarschuwing, 48 uur/week geband worden, dan denk je de volgende keer wel 2x na voordat je wat doet.

Nederland is maar een soft landje, we zouden allemaal veel eerder en harder moeten straffen, met de zweep erover! :whip:

En nog bedankt espi, hier wat karma terug voor je mening hierover ;)
 
geband = geband

Je krijgt al twee kansen om je te beteren. Hier posten/lezen is een privilege, geen recht.
 
na 3 waarschuwingen er gewoon uittrappen. Als je na die 3 waarschuwingen nog steeds zo dom bent om het board te gaan verrellen, mag je van mij moven!
 
Ok iedereen bedankt om te stemmen, ik weet genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven