Fitness Seller

Bannen voor een bepaalde periode? (1 bezoeker)

Bannen voor een bepaalde periode invoeren?

  • Ja, voor 2 maanden

    Stemmen: 18 38,3%
  • Ja, voor 3 maanden

    Stemmen: 2 4,3%
  • Ja, voor 4 maanden

    Stemmen: 2 4,3%
  • Ja, voor een andere periode, namelijk...

    Stemmen: 5 10,6%
  • Nee, geband = geband, geen herkansing

    Stemmen: 20 42,6%

  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik zit met dit idee en ben eens benieuwd naar de mening van de leden. Het is geen zekerheid, maar kan eventueel wel overwogen worden.

Op deze manier kunnen we sommige leden die de regels niet volgden, maar wel willen beteren, een niet defenitieve ban geven waardoor deze zich toch nog kan herpakken voor een eventuele 'hertoelating'.

Graag jullie stem hiervoor,
 
ik heb voor 2 maanden gekozen, dat is een mooie tijd om ff te bezinnen...
 
Als je op het board komt, ken je de regels.
Bij nieuwelingen kun je nog een keer waarschuwen, maar bij hardnekkige (bewuste) overtredingen geld wat mij betreft geband is geband !

ciao
 
vind dit wel een mooi voorstel

heb ook voor 2 maanden gekozen omdat 4 of meer maanden volgens mij niet veel nut heeft
 
K'zou zeggen bij wijze van 'probeersel' met 1 iemand - voor 2 maanden. Vervolgens bij terugkomst na de eerste de beste 'misdraging' eraf knikkeren.

Denk dat je dan alle mogelijke goedheid hebt getoond.

Groet Smalluser :thumb:
 
Je kunt ook die persoon gedurende de proefperiode alleen toegang geven tot chat en het hanenhok. Als hij dan niemand beledigd heeft of rotzooi heeft uitgehaald komt hij weer volledig terug. Anders alsnog een volledige ban.
 
geband = geband.

je hebt de regels gelezen, je kent ze. mot je niet lopen zeiken over oh nee ik heb al zo vaak overtredingen gehad maar ik heb berouw, plies ban me niet permanent. sorry knul, maar na 2 kansen hebben we het wel gezien. gone = gone imo :D
 
Originally posted by Spike
geband = geband.

je hebt de regels gelezen, je kent ze. mot je niet lopen zeiken over oh nee ik heb al zo vaak overtredingen gehad maar ik heb berouw, plies ban me niet permanent. sorry knul, maar na 2 kansen hebben we het wel gezien. gone = gone imo :D

Hier is toch duidelijk te zien dat deze man iets tegen mij heeft
 
Maar of ik nu gaband wordt of niet misschien is het een leuke tip om iemand niet direct te waarschuwen maar gewoon vragen (ja weet klinkt misschien raar maar werkt soms beter :)) waarom degene zo doet en of deze op kan houden zonder direct te zeggen "he je bent officieel gewaarschuwd je kent de regels" en "we zijn je geen uitleg verschuldigd"


het is maar een idee, ik heb dit op een ander forum meegemaakt en kan je vertellen dat het goed werkt.
 
dat is nou vaak het probleem > leden lezen niet eerst de regels!
@Admin: zou je de leden niet eerst kunnen laten dwingen de regels door te lezen?
In ieder geval de belangrijkste dan... dat je die eerst moet lezen voordat je kunt posten.
Ik zou zeggen als je te ver gaat op dit board voorgoed bannen!
Want die personen zijn alleen maar tot ergenis van de andere members.

Greetz,
Jurre
 
Ik heb gekozen voor 2 maanden.

Ik zie het zo; iemand die nu gebanned wordt is te ver gegaan. Als je hem dan na twee maanden een herkansing geeft moet hij dan na de eerste zware overtreding voor altijd gebanned worden omdat hij dan bewezen heeft dat hijzich niet aan de regels kan houden. Misschien, zoals in het geval van Bodyman had hij er niet echt rekening mee gehouden dat hij gebanned zou worden voor zijn toch wel trieste daad.

Gevangenen krijgen meestal ook nog een kans na een bepaalde tijd, als ze dan terug voor dezelfde feiten opgepakt worden komen ze er meestal niet zo goed meer vanaf, vandaar......:D

Tis een voorstel ;)
 
Originally posted by Bodyman


Hier is toch duidelijk te zien dat deze man iets tegen mij heeft

ik heb voor 2 maanden gekozen, omdat de regels wel de regels zijn maar ook omdat het een internet community is, waar dingen getiept worden, en het dus geen real life face to face conversatie is....

ik vind overigens wel dat bodyman nu eens op moeten houden met stoken en zeiken, en dat ie minimaal ff zen onderschrift aan moet passen :D
 
Originally posted by jimmy101


ik heb voor 2 maanden gekozen, omdat de regels wel de regels zijn maar ook omdat het een internet community is, waar dingen getiept worden, en het dus geen real life face to face conversatie is....

ik vind overigens wel dat bodyman nu eens op moeten houden met stoken en zeiken, en dat ie minimaal ff zen onderschrift aan moet passen :D

vooruit ;)
 
ik ga voor 2 maanden.

idd mooie tijd om ff bij te komen, en idd smalluser gewoon dan bij t minste geringste van t board erafknikkeren als ie weer zoiets flikt.
 
Vindt je het zo oke Jimmy
 
Originally posted by Bodyman


Hier is toch duidelijk te zien dat deze man iets tegen mij heeft

helemaal niet. ik heb iets tegen al die etters die maar hun zin doen en de boel op stelten komen zetten en andermans foto's misbruiken.




Jurre : het is bij mij al lang geleden maar ik dacht dat er zoiets was al 'terms of agreement' die je moet aanvinken als zijnde die gelezen te hebben. wanneer je je registreert dus.

houdt dan niet in dat je de regels kent? verder staan de regels in elke sectie in koeien van letters als sticky

als je de regels niet hebt gelezen, pech. je hebt een soort contract hier. maakt je zware fouten of fouten door onvoorzichtigheid, dan moeten er sancties komen. die sancties zijn vermeld. dus het spreekt voor zich dat je dat dan ook weet.

conclusie : als je al een waarschuwing hebt voor een zware fout, dan weet je wat je gedaan hebt, weet je wat de risico's zijn, weet je wat er gebeurt als je het nogmaals doet. we geven je dan nog een kans. maar als je dan nog een zware fout begaat? Kijk, sorry, je was er volledig bewust van, dus je wil zeggen dat je het express uitlokt, heb je dus niets meer te zoeken hier, cya.

wij zijn geen naieve pacifisten die altijd maar de andere kaak gaan tonen.

ik vind dus het bannen voor een bepaalde tijdsperiode nutteloos en contraproductief. je hebt al kansen genoeg gekregen, wat is het nu van dan NOG een kans te geven terwijl de persoon al bewezen heeft die kansen niet te hebben benut?

het is een vrij land, ben je niet akkoord met de regels, hoef jeniet te blijven, maar als je de regels gelezen hebt en ze aanvaardt, dan moet je ALLE gevolgen van die ook aanvaarden. zo simpel is het.
 
B.v.:

Bij een wat lichtere (op het randje) overtreding: 1 of 2 weken
Bij een serieuze eerste waarschuwing: 1 maand
Bij een twee serieuze waarschuwing 2 maanden
Derde serieuze waarschuwing: Banned4Life!

Hierbij heb je dat je toch nog de kans krijgt je een volgende beter aan de regels te houden en pas bij een derde keer officieel geband wordt.

En de persoon waar dit om draait is toch al meerdere keren gewaarschuwd dacht ik.
 
Originally posted by Spike


helemaal niet. ik heb iets tegen al die etters die maar hun zin doen en de boel op stelten komen zetten en andermans foto's misbruiken.




Jurre : het is bij mij al lang geleden maar ik dacht dat er zoiets was al 'terms of agreement' die je moet aanvinken als zijnde die gelezen te hebben. wanneer je je registreert dus.

houdt dan niet in dat je de regels kent? verder staan de regels in elke sectie in koeien van letters als sticky

als je de regels niet hebt gelezen, pech. je hebt een soort contract hier. maakt je zware fouten of fouten door onvoorzichtigheid, dan moeten er sancties komen. die sancties zijn vermeld. dus het spreekt voor zich dat je dat dan ook weet.

conclusie : als je al een waarschuwing hebt voor een zware fout, dan weet je wat je gedaan hebt, weet je wat de risico's zijn, weet je wat er gebeurt als je het nogmaals doet. we geven je dan nog een kans. maar als je dan nog een zware fout begaat? Kijk, sorry, je was er volledig bewust van, dus je wil zeggen dat je het express uitlokt, heb je dus niets meer te zoeken hier, cya.

wij zijn geen naieve pacifisten die altijd maar de andere kaak gaan tonen.

ik vind dus het bannen voor een bepaalde tijdsperiode nutteloos en contraproductief. je hebt al kansen genoeg gekregen, wat is het nu van dan NOG een kans te geven terwijl de persoon al bewezen heeft die kansen niet te hebben benut?

het is een vrij land, ben je niet akkoord met de regels, hoef jeniet te blijven, maar als je de regels gelezen hebt en ze aanvaardt, dan moet je ALLE gevolgen van die ook aanvaarden. zo simpel is het.

Ben het helemaal met je eens. Maar de realiteit is dat de meeste
nieuwe leden/members de term of agreements en de regels in elke sectie
niet lezen. Het is misschien erg lastig om ze dat te dwingen. Maar
het voorgoed bannen is al een stap in de goede richting (niets persoonlijks Bodyman)
 
volgens mij niet algeheel bannen, alleen bv. postverbod geven of maximaal 3 post per dag (als ie bv. iets heel belangrijks te vragen heeft i.v.m training of voeding).
 
Op veel boards heb je een 24-uurs ban zodat je dan je zonden kan overdenken :) Als je een paar van deze hebt gehad word je definitief gebanned. Dat vind ik wel een mooie regeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven