Fitness Seller

Bannen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
HE hallo waarom is Marcel 36 zomaar ineens geband, jongens pas op met dutchbodybuilding.com, dit zijn vooroorlogse praktijken.

Groetjes Marcel.
 
we hebben nou eenmaal boardregels, it`s that simpel. EN begin je met grof taalgebruik, tja dan hoef je van ons niet te verwachten om lief op te treden............
 
Ik ben toch een tering admin he Marcel? (Jaja ik weet meer dan je denkt)

"als ik ergens een hekel aan heb is het wel om te smeken of ik iets mag, nou laat die admin lekker de tering krijgen met z'n suppliersforum!!"

of sarcastische uitspraken als

"Ja mooi ik vind vooral dat je goede potentie hebt om een wasbordje te kweken, ga zo door Espi, jij komt er wel!!"

Dit zijn nog maar enkele voorbeelden maar er zijn er nog veel meer.
Elke discussie word een flame war als jij erin post.

Om over je beledigende PM berichten nog te zwijgen...

We hebben nog lang gewacht en veel krediet gegeven vind ik.
 
Sommige zijn hardleers...andere blijven het.
 
Tjah met zulke uitspraken maakt iemand zich niet echt geliefd. Ze zijn niet bepaald een aanwinst voor het board.

Sarcasme naar iemand toe over zijn potentie om een wasbord te kweken lijkt me ook niet erg fijn als degene er zoveel moeite instopt om haar fysiek daar te verbeteren en er moeite genoeg mee heeft. Dat getuigt niet erg van veel respect tegenover een ander toe. Maar wel een thread starten over dat de gains van AS meteen weg zijn terwijl je niet eens hebt nagekeken moet ik nakuren of niet en dan nog op medeleven rekenen.

Het oppassen hier op dutchbodybuilding.com zal ook wel meevallen. Ik ben naar enkele forums geweest en dit is de forum wat ik toch het liefste bezoek. Dat zou niet zo zijn als ze er "rare" praktijken op na houden.
 
kijk nou eens wat ik in m`n pm vond lijkt veel op de uitspraken van marcel ;-)

terug bij af na AAS
he snotneus wie ben jij om marcel 36 af te zeiken, je durft niet eens je leeftijd te vermelden, zeker een broekie van 16 jaar die nog nooit AAS heeft gezien, laat staan gebruikt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven