XXL Nutrition

bannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
ik las laatst in een oude thread iets over bannen, wat is dat precies:(
 
Originally posted by rob
ik las laatst in een oude thread iets over bannen, wat is dat precies:(
een bepaalde user die bijvoorbeeld irritant is..

Eeen ban geven is..

ervoor zorgen dat ie niet meer op dit forum kan komen met die username..

Je kan ook een ip ban dan kan diegene vanaf een bepaald ip niet meer op deze site komen.
 
Dan verander je toch gewoon van ip.. ???
 
Nadeel is dta je met een vaste verbinding zoals kabel/adsl niet een ander ip kunt nemen.
 
Originally posted by avg
Nadeel is dta je met een vaste verbinding zoals kabel/adsl niet een ander ip kunt nemen.

Kunnen is een klein woord. Ip veranderen op kabel?? Lukt gemakkelijk hoor, jem oet gewoon inloggen op een proxy-server, of gebruik maken van een ip-blocker, of tooltje dat een fake-ip adres doorgeeft..
 
de provider waar ik opzit werkt met DHCP en het komt erop neer dat als je de stekker een nachtje uittrekt je een volledig andere IP krijgt. Soms is ook de range totaal anders....
 
Jah bij ons ook, stekker r uit = andere ip
 
yep bij mij ook.
 
Gelukkig ben je wel weer welkom als je het opnieuw probeert :)

Als je een ban krijgt, dan weet je tenminste zeker dat je over schreef bent gegaan.
Ben je even irritant onder een nieuwe naam, dan wordt die nieuwe naam weer geband. Neem je weer een nieuw ip.....best.

Het gaat er om dat mensen zich houden aan de boardregels. Doe je dat niet, dan wordt er uiteindelijk na lang waarschuwen en overleggen, geband.
 
yep..of als je echt desperate bent, ff dialuppen :)
 
Het gaat niet om het vermijden van een bepaalde IP, maar een duidelijk teken geven dat iemand niet meer welkom is onder een bepaalde naam.
Technisch gezien kan men opnieuw proberen, maar zal dan niet dezelfde naambekendheid en posts onder zijn/haar naam hebben en verliest dus de status. Dat is de essentie van bannen.
En als onder de nieuwe account hetzelfde gebeurd dan volgt er opnieuw een ban.
Dit alles kan gemakkelijk vermeden worden als je je aan de boardregels houd :)
 
Originally posted by admin

Technisch gezien kan men opnieuw proberen, maar zal dan niet dezelfde naambekendheid en posts onder zijn/haar naam hebben en verliest dus de status. Dat is de essentie van bannen.
En als onder de nieuwe account hetzelfde gebeurd dan volgt er opnieuw een ban.


Dit moet ik wel tegenspreken... Als je 3 posts hebt kan je status immers hoger zijn dan wanneer je bv. 1300 posts hebt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven