Fitness Seller

Bannen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik had gevraagd mij te bannen in een nieuwe thread, blijkt dat die thread gewoon gewist is.
Heb er eens goed over nagedacht en heb besloten enkel nog maar op het andere board te gaan komen. Het gaat er hier een klein beetje te hypocriet aan toe...

Wat Spike doet vind ik gewoon niet kunnen, en ik zou het erg apprecieren dat ik NU geband wordt en dat deze thread niet verwijdert word!!

Het ga jullie allemaal goed!!! wel wil ik T nog bedanken ivm de tips voor mijn kuurtje!!

Doooeeeeiiiiii
 
waarom denk je dat ik dat allemaal doe? denk je dat ik de enige actieve mod ben hier? we zijn hier met een redelijke grote groep hoor dus je moet je niet altijd tot mij richten hé, want ik ben niet overal!


weet je wat?

doei!


ps : het plezier van je te bannen gunnen we je niet. verder wordt dit idd niet gewist.
 
Originally posted by Olimantado
Ik had gevraagd mij te bannen in een nieuwe thread, blijkt dat die thread gewoon gewist is.
Heb er eens goed over nagedacht en heb besloten enkel nog maar op het andere board te gaan komen. Het gaat er hier een klein beetje te hypocriet aan toe...

Wat Spike doet vind ik gewoon niet kunnen, en ik zou het erg apprecieren dat ik NU geband wordt en dat deze thread niet verwijdert word!!

Het ga jullie allemaal goed!!! wel wil ik T nog bedanken ivm de tips voor mijn kuurtje!!

Doooeeeeiiiiii
Ik heb horen zeggen dat jij je ook heel anders gedraagd op dat andere board, misschien daarom dat je daar geen problemen ondervindt.
Ik weet dat de moderators hier enkel het beste voor hebben met het board en haar leden dus misschien eerst eens bij jezelf kijken en dan pas oordelen over anderen.

ps: Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven