AndroidHealthClinic

Bannen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Bannen
Ik had gevraagd mij te bannen in een nieuwe thread, blijkt dat die thread gewoon gewist is, op de volgende ging al snel een slotje...
Heb er eens goed over nagedacht en heb besloten enkel nog maar op het andere board te gaan komen. Het gaat er hier een klein beetje te hypocriet aan toe...

Wat Spike doet vind ik gewoon niet kunnen, en ik zou het erg apprecieren dat ik NU geband wordt en dat deze thread niet verwijdert word!!

Het ga jullie allemaal goed!!! wel wil ik T nog bedanken ivm de tips voor mijn kuurtje!!

Doooeeeeiiiiii
 
:D Hij heeft nu al 3x afscheid genomen.
 
Originally posted by Big Steve
:D Hij heeft nu al 3x afscheid genomen.


Dat komt door al die slotjes!! :D
 
Afscheidgedichtje

Na Mr. X en vieren
gaat oli door een deur zonder kieren
wij allen zullen zijn humor missen
wat hij zou zeggen is voor ons nu enkel gissen
ik hoop tot gauw
maar dan niet meer zo nauw
vaarwel oli
 
Nou ik heb er ook één.

Als een droom zo mooi, kwam jij in m´n leven.
Zoals zon de warmte, heb jij liefde gegeven.
Ik hou van jouw, zij je velen malen.
Als een ster zo helder, kon jij altijd stralen.
Wanneer ik keek in jou ogen, zo helder en groen.
Was ik verlamd, en kon nauwelijks wat doen.
Een kus op je lippen, zo warm ,zo zacht.
Dan was ik verkocht, de rest van de nacht.
Ik streelde je huid, zo zacht als fluweel.
Mijn hart sneller kloppend, een brok in m´n keel.
Jou lichaam zo mooi, zo perfect en zo rein.
Maar nu wil je weg en dat doet mij pijn.

Vandaar deze trap in je mooie gezicht.
Dat doet gelijk je ogen dicht.
Ik trap nog wat door, je hoofdje licht open.
Het bloed stroomt er uit, meer dan ik kan hopen.
Een voor een , breek ik je tenen.
Daarna jouw wonderschone benen.
Vervolgens je ribben, je vingers en armen.
Je bent half dood, waar is nu je charme?
Uiteindelijk sla ik je hersens goed in.
Nu ben je vertrokken, nu heb je je zin!
 
Originally posted by Bodyman
Afscheidgedichtje

Na Mr. X en vieren
gaat oli door een deur zonder kieren
wij allen zullen zijn humor missen
wat hij zou zeggen is voor ons nu enkel gissen
ik hoop tot gauw
maar dan niet meer zo nauw
vaarwel oli

:sob: Wat ontroerend!!
 
Waarom kregen X, Vieren, Zandokan en Hellraiser zo snel een ban en ik zelfs niet als ik er expliciet om vraag.

Zeg nou zelf, ik heb ondertussen al minstens 8 waarschuwingen gehad.... Men zou veel consequenter moeten zijn!
 
Originally posted by Olimantado
Waarom kregen X, Vieren, Zandokan en Hellraiser zo snel een ban en ik zelfs niet als ik er expliciet om vraag.

Zeg nou zelf, ik heb ondertussen al minstens 8 waarschuwingen gehad.... Men zou veel consequenter moeten zijn!
Je weet niet eens waarover je spreekt. Ze kregen zeker niet snel een ban, Mr X heeft hier weken de boel lopen irriteren tot iedereen hem strontzat was.

Vieren was hier naar eigen zeggen enkel om iedereen voor de gek te houden.

Zandokan kan ik me niet direct herinneren.

Hellraiser is een puber die enkel en alleen storende en zinloze reacties post, puur om anderen te vervelen en de sfeer hier te verpesten.

Ik snap niet wat jouw probleem is maar wees blij dat ik je zoveel kansen heb gegeven en bovendien altijd ben blijven helpen, denk maar eens goed na hoeveel anderen dat voor jouw zouden doen.
 
Originally posted by admin

Ik snap niet wat jouw probleem is maar wees blij dat ik je zoveel kansen heb gegeven en bovendien altijd ben blijven helpen, denk maar eens goed na hoeveel anderen dat voor jouw zouden doen.


Ik heb het niet over jou T, in het begin had ik een verkeerd beeld van je, maar heb ondertussen mijn mening herzien. Je bent verdraagzamer dan ik je in het begin inschatte, maar ik vind het echt een probleem dat Spike posts van mij gaat veranderen en wissen.
Ok, ik begrijp dat dit soms noodzakelijk is, maar Spike heeft nou eenmaal het talent niet meegekregen om het verschil in te zien tussen wat grappig is en wat niet kan.....

Nogmaals ik heb niks tegen hem persoonlijk, enkel tegen zijn dictatoriale gedrag in dit hok....
 
Dat moet je dan met hem bespreken, maar ik vind niet dat Spike zich dictatoriaal heeft opgesteld.
 
Originally posted by admin
Dat moet je dan met hem bespreken, maar ik vind niet dat Spike zich dictatoriaal heeft opgesteld.


Dat probeer ik, maar hij staat niet open voor een volwassen dialoog... Hij werkt via slotjes en zijn rechten om confronterende posts te wissen....
 
Originally posted by admin

Hellraiser is een puber die enkel en alleen storende en zinloze reacties post, puur om anderen te vervelen en de sfeer hier te verpesten.


Uiteraard is hij een puber. De man is 16. Wat niet wil zeggen dat hij geen info mag zoeken ivm trainen, natuurlijk....
 
Originally posted by Olimantado



Uiteraard is hij een puber. De man is 16. Wat niet wil zeggen dat hij geen info mag zoeken ivm trainen, natuurlijk....
Ik vraag me alleen af of dat zijn bedoeling wel was, het leek er namelijk niet op.
 
Originally posted by admin

Ik vraag me alleen af of dat zijn bedoeling wel was, het leek er namelijk niet op.


Een bekende klassieke filosoof (ik ben ff zijn naam kwijt) zei ooit:

"Niets is zoals het lijkt..."
 
Ik zal het anders zeggen: ik ben zeker dat dat niet zijn bedoeling was.
 
Originally posted by admin
Ik zal het anders zeggen: ik ben zeker dat dat niet zijn bedoeling was.


Dat verandert de zaak natuurlijk....:p
 
Ben je nu echt weg??

Wel een beetje jammer, ik vond je de Edgar Davids van het forum(met wat meer inhoud dan).

He bodyman(aka Chazia) jij moet het op gepaste wijze afsluiten.:D
 
Originally posted by maniac
Ben je nu echt weg??

Wel een beetje jammer, ik vond je de Edgar Davids van het forum(met wat meer inhoud dan).

Ik streefde er eigenlijk meer naar de Toon Hermans van het forum te zijn.... :p
(meer inhoud was niet de bedoeling, maar ja, ik ben nou eenmaal een Belg!)
 
Originally posted by maniac
Ben je nu echt weg??

Wel een beetje jammer, ik vond je de Edgar Davids van het forum(met wat meer inhoud dan).

He bodyman(aka Chazia) jij moet het op gepaste wijze afsluiten.:D

Nee, ik denk dat de concurrentie te groot werd en dat oli even een stapje terug moest doen, om daarna weer het forum jolig te betreden, onder grote verbazing van vele andere forumbezoekers :D
 
Ja sure, dit is al de zoveelste keer dat ie weg zou gaan, geloof d'r geen reet van :rolleyes: .
T'zou wel jmmr zijn als je wegging, in het begin had ik echt een hekel aan je maar in de loop der tijd veranderde de inhoud van je posts en dus ook mijn mening over jou :)























(Die fake foto's zal ik je echter NOOIT vergeven :devil: )
 
Back
Naar boven