XXL Nutrition

Serie: Banshee

Bezoekers in dit topic

Ep 7 had zowaar de season finale kunnen zijn :(
Ging in snelvaart.
 
Precies wat ik dacht! Maar er staat nog genoeg te gebeuren denk ik in de final!
 
Hoop nog op
Kurt vs Calvin
Proctor+Burton vs Carrie+Hood
Proctor+Burton vs kkk
 
Eind goed al goed.
Blij toe dat Hood weg is gegaan en niet bij Carrie/Anna is gebleven.

En waarom heeft niemand gemerkt dat/waarom Cruz niet op werk verscheen.

Had toch nog gehoopt 1 ding te weten te komen:
de echte naam van Hood
 
Het was eindelijk zover de clash waar ik de hele serie al op heb gewacht, ik moet zeggen dat ik gehoopt had dat het langer en intenser gevecht zou zijn maar helaas.
Het voelt echt slecht dat de serie hier eindigt :(
 
Seizoen is zo afgerafeld, rommelig(veel nwe karakters, geen intro) en kort.
 
Leuke episode, misschien wat afgeraffeld maar kwa season/serie finals staat hbo daar niet onbekend om (true blood, prisonners of oz)..
 
Hoop nog op
Kurt vs Calvin
Proctor+Burton vs Carrie+Hood
Proctor+Burton vs kkk
proctor en burton vs kkk, dacht bijna dat er een epic veldslag zal komen op het begin vd aflevering maar helaas.
 
proctor en burton vs kkk, dacht bijna dat er een epic veldslag zal komen op het begin vd aflevering maar helaas.
Ja dat was teleurstellend.
En ik ga er gemakshalve van uit dat Proctor wederom zegevierde toen dat zestal van het kartel op hem afkwam. En de volgende aanslag en de daarop volgende.
Laten we het maar niet hebben over die ene keer toen Chayton het politiebureau had omsingeld.
 
Leuke episode, misschien wat afgeraffeld maar kwa season/serie finals staat hbo daar niet onbekend om (true blood, prisonners of oz)..

Banshee is van Cinemax ;)
Maar zelfde concept, slechte finales.
Alcide's dood was zinloos, dat had Sooks echt moeten zien aankomen.
Ontopic weer.
 
Banshee is van Cinemax ;)
Maar zelfde concept, slechte finales.
Alcide's dood was zinloos, dat had Sooks echt moeten zien aankomen.
Ontopic weer.
Sow true.

Wat word de volgense serie die we gaan kijken?
 
Ik ben benieuwd naar Outkast.
Heb de eerste comic liggen, maar nog niet gelezen.

Anders zie ik het somber in qua series.
Strike Back was ook een goeie, maar die is allang ten einde.
 
Jammer dat het afgelopen is, had nog wel een seizoen door kunnen gaan denk ik.

Weet iemand iets meer over Burton en zijn geschiedenis? Die dude blijft fucking bruut. Enige wat ik verder van hem heb gezien zijn 2 kleine stukjes uit de Banshee Origins
 
Van de week de laatste episode gezien. Seizoen 4 was wel veruit het minste van de 4. Nog steeds een prima seizoen, maar daar waar de episodes in seizoen 1/2/3 op een steady pace doorgaan vond ik seizoen 4 met name in de eerste afleveringen echt heel traag lopen, waarna het in de laatste 2-3 afleveringen ineens afgerafeld wordt. Ergens halverwege dacht ik (en las ook veel reacties) echt bij mezelf van "Hmm, moet nog heel wat gebeuren wil deze show binnen nu en 3 episodes finishen".

Daarentegen wel een groot pluspunt dat deze show in tegenstelling tot alle shows van tegenwoordige gewoon na 4 seizoenen zegt "Dit is het" en een fatsoenlijk einde eraan maakt (geen anti-mainstream fucked up ending waar iedereen helemaal para over wordt of eindeloos seizoenen eraan vast blijven plakken because $$$$). Tegenwoordig teveel shows die ik blijf kijken voor het verhaal terwijl het in realiteit een stuk beter zou zijn als ze al 2-3 seizoenen eerder een einde geschreven hadden.

Laatste aflevering was ook gewoon prima, prima ending ook, gonna miss dat Job, en daar waar ik Brock in de eerste afleveringen echt een irritante gozer vond, vond ik hem op 't einde steeds vaker een baas, zeker in de scene op die landingsbaan & dat gesprek als ie daarna in de auto stapt, zo droog haha *no spoilers*

Tot slot kudo's voor de manier van filmen, fight scenes en zelfs dialogen zijn met zoveel realisme/suspense gefilmd dat het net lijkt alsof je zelf ook in de ruimte bent, in tegenstelling tot veel shows waarbij je gedurende fight scenes constant denkt "Yeah right, lekker realistisch hoor"
 
Goed samengevat Mushral, kan me er helemaal in vinden! Ik vond Burton toch ook echt wel fucking badass in deze serie (vooral die knokpartij met Nola (S03E03) was echt epic) en Bunker ook. Seizoen met Chayton vond ik denk ik toch wel het bruutste. Ik had toch wel graag willen weten wat nou de echte naam was van Lucas Hood. Nu maar weer wachten op de nieuwe serie Westworld, daar speelt Lilli Simmons weer in mee, dat vond ik toch echt wel een ontzettend lekker wijf in deze serie.

Goed filmpje om deze show af te ronden: (niet kijken als je de serie nog niet helemaal gekeken hebt)

 
Laatst bewerkt:
damn, net deze serie afgerond.
Wat een topper.

Nu weer verder met de zoektocht naar een goede vervanger.. :/

Iemand goede tips? serie van dit niveau? Ben nu begonnen met 'the 100' . It will do for now I guess..
 
Goede verhalen gehoord over The 100, maar nog niet aan begonnen.
Volg momenteel alleen nog TWD en HTGAWM.
 
Goede verhalen gehoord over The 100, maar nog niet aan begonnen.
Volg momenteel alleen nog TWD en HTGAWM.

Ok, dus de 100 is best een tof verhaal.

TWD ben ik al mee gestopt dit seizoen na de derde episode ofzo. Is het nog wat?
en wat is HTGAWM?:D
 
Ok, dus de 100 is best een tof verhaal.

TWD ben ik al mee gestopt dit seizoen na de derde episode ofzo. Is het nog wat?
en wat is HTGAWM?:D

Hot To Get Away With Murder ;)

Enne ik loop blijkbaar nog 2 eps achter op TWD. Vond het een beetje saai vanaf die Tara-episode.

Zal The 100volgende maand checken.
 
Back
Naar boven