AndroidHealthClinic

Banshee

Bezoekers in dit topic

Zou jij naast BB_ in de sauna durven zitten?
Ik durf niet meer naast andere mannen in de sauna te zitten, durf er amper meer heen te gaan. :(
 
Ik durf niet meer naast andere mannen in de sauna te zitten, durf er amper meer heen te gaan. :(
ik heb dat meer rond vrouwen eerlijk gezeit… Maar dat is meer door mijn frequentie van erecties
 
Naar het schijnt hoort hij ook dt fouten of een gebrek aan interpunctie :(
BB_ is doof. Vandaar dat hij zo kundig is op het gebied van geschriften. Hij is monnik en woont in een klooster mediteert traint naait hele dagen Perzische tapijten en is neger, eigenlijk heet hij ook helemaal geen BB_ maar Fred. Fred de neger

Fred is relax be like Bert.
 
BB_ is doof. Vandaar dat hij zo kundig is op het gebied van geschriften. Hij is monnik en woont in een klooster mediteert traint naait hele dagen Perzische tapijten en is neger, eigenlijk heet hij ook helemaal geen BB_ maar Fred. Fred de neger

Fred is relax be like Bert.
:mad::mad:
Zegt de man die volgens mij nog nooit een gym van binnen heeft gezien. Zie ik je bij de DBB-meet bij Fox? Ik ben in ieder geval morgen en overmorgen weer bij Fox.
 
:mad::mad:
Zegt de man die volgens mij nog nooit een gym van binnen heeft gezien. Zie ik je bij de DBB-meet bij Fox? Ik ben in ieder geval morgen en overmorgen weer bij Fox.
:windup::windup::windup::windup::windup::trollfacex: ik laat jou graag het werk doen BB_ GeenEiwittenVoorJe18Bent en ik schreeuwen je wel bij van af de zijlijn :slet:
 
Back
Naar boven