AndroidHealthClinic

bar in sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

austin

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
58
Waardering
1
ik hoor jullie het vaak hebben over de bar in de sportschool, bij ons is er geen bar, niks... nada..dus geen drankjes.. geen suplementen...niks
tuurlijk heb ik in andere centra wel al bars gezien, hoe zit het bij jullie ? is ie overal aanwezig ?
 
Bij ons in de sportschool kan echt ALLES gekocht worden: supplementen, drankjes, energy-bars, fruit, handschoenen, kleding, bidons, enz. En wat er niet is, kan besteld worden.

Ik ben zeer tevreden met mijn sportschool, nette uitstraling, goede begeleiding, aangepaste eetschema's, trainingsschema's die je gains bijhouden incl. vetpercentages.

Ook de 'grote' jongens zijn niet te beroerd ff een minuutje uit te trekken om een bepaalde houding met je door te nemen waardoor een oefening effektiever wordt.
 
bij ons ook een uitgebreide bar aanwezig, maar net als smalluser al zei weet ik ook niet hoe de barkrukken zitten :D
 
aanwezig. maar geen barkrukken :)

ik drink daar wel mijn pw-shake en ga dan naar huis. maar betaal daardoor per maand meer aan mijn shakes aldaar dan aan de abo :(
 
Wel een bar, maar geen tap :D

Nee, drink me shake thuis, ga geen geld betalen voor een casseine shake met 1 eetlepel poeder, afzetters..
 
Wij hebben ook een bar maar daar zit ik nooit :)
Daar gaan alleen de popiejopies zitten die na het trainen uitgebreid een shake moeten hebben en die dan stoer (vaak lopend door de sportschool) op gaan drinken. Natuurlijk ook degene die tijdens het trainen wel een uur lang een peuk gemist hebben, bah, blijf dan thuis :)
 
whahahahahaha :sob: hij noemt mij popiejopie. Bij ons is het wel relaxed ff een flinke shake te halen (1/2 liter melk met 2 lepels wei) en daarna rustig met een paar maten aan een tafeltje wat zitten nakaarten.
 
Peukies zijn verboden bij ons...
Der is wel een gezellige bar met Flexmagazines (zéér leerrijk!) en shakes/energydrinks/shirtjes aan woekerprijzen.
 
Originally posted by ErEf
whahahahahaha :sob: hij noemt mij popiejopie. Bij ons is het wel relaxed ff een flinke shake te halen (1/2 liter melk met 2 lepels wei) en daarna rustig met een paar maten aan een tafeltje wat zitten nakaarten.

Whahaha, ik doel niet perse op mensen in het speciaal, maar gewoon het soort tiepe mensen, meestal zitten er veel bij die ik niet kan uitstaan... Natuurlijk is het wel lekker om ff je shakie te nemen enzo, maar als het met luid geschreeuw en sterke verhalen en patserige dingetjes gaat dan vink ut gauw niks.
Kweet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar het sfeertje aan de bar bij ons vind ik niet echt leuk :)
 
Originally posted by Big Byron
Peukies zijn verboden bij ons...
Der is wel een gezellige bar met Flexmagazines (zéér leerrijk!) en shakes/energydrinks/shirtjes aan woekerprijzen.

Bij ons liggen er idd ook Flexmagazines en een berg andere bladen bij de 'hangbanken'. Wat die daar doen is mij een raadsel maar ik zit er soms wel lekker languit op als ik op mn maatjes wacht, die kunnen niet altijd even goed klokkijken :)
 
Bij ons is er een hele gezellige bar, Meestal ff nazitten na het trainen en dan ff een koolhydratenshakie. Valt wel mee met de woekerprijzen en ze gooien er genoeg in.

greetz
 
Originally posted by Diver2000
Bij ons is er een hele gezellige bar, Meestal ff nazitten na het trainen en dan ff een koolhydratenshakie. Valt wel mee met de woekerprijzen en ze gooien er genoeg in.

greetz
Hm aan barhangen doe ik niet.. komt door mijn giga-afkeer van rook, dus ook al is mijn eigen sportschool (en de vorige) rookvrij, het zit er niet zo in.. ben heus wel een kletstype hoor (hadden jullie het gemerkt)? Maar ik vind de drankjes inderdaad wel duur en ik heb weinig mensen met wie ik zou willen napraten...
Bovendien en dat weegt het zwaarst ben ik met de heen- en terugreis al 1,5 uur in de weer dus meestal vertrek ik meteen..
 
Bij ons bar met tap en al, maar daar zit ik zelf enkel als bv moet wachten op trainingsmaat of op zonnebank als die vrijkomt, koop trouwens zo weinig mogelijk daar van sportdrankjes of shakes wegens veel te hoge prijzen, gewoon een flesje water omdat je nu eenmaal zelf niks mag meebrengen.
 
Originally posted by David
Bij ons bar met tap en al, maar daar zit ik zelf enkel als bv moet wachten op trainingsmaat of op zonnebank als die vrijkomt, koop trouwens zo weinig mogelijk daar van sportdrankjes of shakes wegens veel te hoge prijzen, gewoon een flesje water omdat je nu eenmaal zelf niks mag meebrengen.
Sjonge, ik zou onmiddellijk daar weggaan... ze vroegen laatst toen ik een nieuwe bidon kocht omdat mijn oude niet meer zo fris is (en vergeten was) of ze 'm voor me moesten vullen. Normaal vul ik 'm bij de hygiënische wastafel (hoge positie, dus geen vieze handjes aan de kraan) ...
Ik heb nog geen enkele sportschool meegemaakt waar ze zoiets flikten... :eek:
 
Bij ons is er ook een bar waar je alles kan kopen op het gebied van drankjes supplementen etc. na de trainen gaat ik altijd wel ff aan de bar hanguh om ff bij te praten met het personeel daar of gewoon ff met de andere sporters.
 
Originally posted by Esperantisto

Ik heb nog geen enkele sportschool meegemaakt waar ze zoiets flikten... :eek:

Ik wel..bij ons mag het ook niet , zelfs geen eigen water of shakes! Maar je moet wel zelf je douchegel/shampoo en handdoeken meebrengen!
Meestal zijn dat de sportscholen die niet genoeg verdienen aan het abbo geld en dan maar van de kleine uitgaven gaan profiteren...
Volgend jaar ga ik naar een andere sportschool: gratis douchegel/shampoo, gratis zonnebank, gratis drankjes, meer toestellen/dumbbells etc.... en dat alles voor maar 25€ méér per jaar.
 
Originally posted by soulreaver
Wel een bar, maar geen tap :D

Nee, drink me shake thuis, ga geen geld betalen voor een casseine shake met 1 eetlepel poeder, afzetters..
He, jammer he, anders was ik er vast wel eens gaan zitten ;) Ik laat er Dick af en toe mijn waterfles bijvullen, maar neem idd ook geen shakes. Die doe ik thuis wel, woon op 1,5 min. (ofzo) afstand fietsen van de gym :)
 
Originally posted by David
Bij ons bar met tap en al, maar daar zit ik zelf enkel als bv moet wachten op trainingsmaat of op zonnebank als die vrijkomt, koop trouwens zo weinig mogelijk daar van sportdrankjes of shakes wegens veel te hoge prijzen, gewoon een flesje water omdat je nu eenmaal zelf niks mag meebrengen.
LOL, ik hoop dat er wel wei-shake uit die tap komt en niet iets anders? :lol:
 
Back
Naar boven