Fitness Seller

bar in sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin


Ik wel..bij ons mag het ook niet , zelfs geen eigen water of shakes! Maar je moet wel zelf je douchegel/shampoo en handdoeken meebrengen!
Meestal zijn dat de sportscholen die niet genoeg verdienen aan het abbo geld en dan maar van de kleine uitgaven gaan profiteren...
Volgend jaar ga ik naar een andere sportschool: gratis douchegel/shampoo, gratis zonnebank, gratis drankjes, meer toestellen/dumbbells etc.... en dat alles voor maar 25€ méér per jaar.
Wow, zo luxe had ik het me niet voorgesteld.
Mijn sportschool heeft heel veel leden en veel (cardio/fitness) activiteiten. Er zijn 3 abonnementen
- simpel: alle lessen en alle apparaten gebruiken, 10% korting in winkel, 20% korting zonnebank, 25% korting op cursussen, gratis 'sauna'(dwz infrarood cabine) : €31/maand.
- extra: idem, nu ook gratis Power Plate gebruik, 50% korting op zonnebank (heb ik zelf): €45/maand
- special: idem als extra, maar nu 50% korting op cursussen, gratis zonnebank en elke maand gedurende 30 (ja DERTIG) minuten een personal trainer! : €70/maand
Ik krijg hier al die gratis adviezen van jullie! Dikke winst dus!

:D
 
Originally posted by admin


Ik wel..bij ons mag het ook niet , zelfs geen eigen water of shakes! Maar je moet wel zelf je douchegel/shampoo en handdoeken meebrengen!
Meestal zijn dat de sportscholen die niet genoeg verdienen aan het abbo geld en dan maar van de kleine uitgaven gaan profiteren...
Volgend jaar ga ik naar een andere sportschool: gratis douchegel/shampoo, gratis zonnebank, gratis drankjes, meer toestellen/dumbbells etc.... en dat alles voor maar 25€ méér per jaar.
geen eigen WATER?! ??? :mad: :o :hair: En het hunne zal wel niet gratis zijn ...

Enne, gratis dumbbells .. oh nee! ;) De eigenaar van mijn sportschool zei laatst dat er regelmatig gewichten voor de halters gejat worden, DUH! :(
 
Originally posted by wateengedoe2
Enne, gratis dumbbells .. oh nee! ;) De eigenaar van mijn sportschool zei laatst dat er regelmatig gewichten voor de halters gejat worden, DUH! :(

Zou toch op moeten vallen als iemand met 2x 20kg gewichten onder zijn jas langs loopt :D

Wij hebben een bar maar zit er alleen als het druk is en ik even moet wachten op mijn waardevolle spullen (kunnen wij aan de bar afgeven).
Water is gratis :) maar uit de kraan.
Ik heb altijd een oude spa fles bij me (1.5L) welke ik vul onder de kraan en mijn shake drink ik thuis is veeeel goedkoper en beter :D
 
Originally posted by admin


Ik wel..bij ons mag het ook niet , zelfs geen eigen water of shakes! Maar je moet wel zelf je douchegel/shampoo en handdoeken meebrengen!
Meestal zijn dat de sportscholen die niet genoeg verdienen aan het abbo geld en dan maar van de kleine uitgaven gaan profiteren...
Volgend jaar ga ik naar een andere sportschool: gratis douchegel/shampoo, gratis zonnebank, gratis drankjes, meer toestellen/dumbbells etc.... en dat alles voor maar 25€ méér per jaar.
staat ook bij ons in de regels, maar af en toe neem ik gewoon mijn eigen spullen mee, drink het in de kleedkamer op met al m'n supps. heb dan gewoon schijt aan wat anderen daarvan denken.
 
Originally posted by wateengedoe2

geen eigen WATER?! ??? :mad: :o :hair: En het hunne zal wel niet gratis zijn ...

Enne, gratis dumbbells .. oh nee! ;) De eigenaar van mijn sportschool zei laatst dat er regelmatig gewichten voor de halters gejat worden, DUH! :(

Is onzin wateen. Dick is nogal op de centen er zijn nogal wat dumbbells en schijven stuk gegaan. Hij dekt zich zo in om geen nieuwe te hoeven kopen. Treurig maar waar.
 
Back
Naar boven