Fitness Seller

Verkocht barbarian fitness line ( bieden ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnoldVM

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2013
Berichten
116
Waardering
1
Lengte
1m78
zou eventueel mijn homegym wegdoen omdat ik er toch niet meer echt de tijd en zin in heb . ( ga gewoon een 3 a 4 x per week lopen om mijn conditie wat op pel te houden .
machines zijn nog geen jaar oud en dus in perfecte staat . het zijn geen belachelijk lage prijzen dus en gaat zeker niet voor minder weg , dus wie intresse heeft in iets en minder bied dan dat het hier op staat moet u niet sturen . prijzen zijn dus vast ik doe van elk toestel +- 150 euro af (nooit minder) wat volgens mij meer dan genoeg is aangezien het nog zo goed als nieuw is . ga de links van fitnes-seller erop zetten , mijn machines zijn hetzelfde wie echte intresse kan me sturen en zal ik foto's geven van de gevraagde machines . wat heb ik staan -http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley-met-125-kg-gewichtstapel/ --> 1150 euro
-http://www.helisports.be/benches/BodyCraft-F670-Roman-Chair.html -->150 euro


2mwfou1.jpg


141judd.jpg

.

de cage is het laatste wat ik nog staan heb en gaat weg met volgende fitness apperatuur dus
-barbarian cage + latpulley met 125 kg steekgewichten ( met alles wat erbij hoort als je het nieuw koopt bv dip bars en dergelijke ... 2,5 kg blokje om per 2,5 kg omhoog te gaan ipv per 5 kg
-triceps rowp
-barbarian row seat
-paarse en zwarte power band
-ab roller voor de buik te trainen + ander buik oefening accessoire
-riem voor het deatliften voor verstevigen van de rug ( domyos)
-schijven kerstboom om je schijven aan te hangen

wie neemt dit laatste mee ?
-een paar l/xl handschoenen om te trainen
 
Laatst bewerkt:
Je zal er achter gaan komen dat gebruikte spullen, hoe nieuw ze ook er uit zien niet voor bijna nieuwe prijzen weg gaan.
Zal de optie te onderhandelen zeker gaan gebruiken, hoe dan ook gaan mensen toch bieden.
 
200 voor de mmultibench wil ik nog bieden

en 150 voor seated calf
 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld kiezen mensen idd eerder voor nieuw+garantie(wat bij bararian niet heel hard nodig)
Als ik jou was zou ik het gewoon houden en hopen dat je het later weer gaat gebruiken.
 
Voor dat geld kiezen mensen idd eerder voor nieuw+garantie(wat bij bararian niet heel hard nodig)
Als ik jou was zou ik het gewoon houden en hopen dat je het later weer gaat gebruiken.

Dat denk ik ook. Je zou het beter houden tot je terug motivatie hebt om te trainen. Echt een hele mooie home gym! Zonde om al dat materiaal weg te doen.
 
Inderdaad, zou ik ook doen. Want de prijs die je vraagt is te hoog
 
dat is geen slecht idee . dan ga ik dat wel doen .


merci
 
mooie spullen helaas veel te prijzig inderdaad op internet sturen ze het voor +- 50 euro extra op jou prijzen nog op ook en heb je garantie..
 
barbarian fitness

wie intresse heeft in onderdelen mag nog steeds reageren . we zien wel .


mvg
 
Veel interesse in je powercage & de rubbercoated olympic setmaar helaas niet voor bijna de nieuwprijs, kun je eventueel je uiterste prijs sturen via PB?
 
25 voor de t-bar row option :)
 
Wat moet je hebben voor de barbarian bench, powercage, rogue bar en 100 kg barbarian schijven? Graag PM.
 
Pm me met je uiterste prijs voor de barbarian schijven. Grtz
 
Ik bied je 150 voor of de Kroon 140kg set of 170 voor de 100 kg Gripper set ( welke samenstelling ? )
 
Laatst bewerkt:
Beste ArnoldVM, is het mogelijk om je e-mail adres te pm'en.
Ik krijg hier namelijk geen pm verstuurd, dan kan ik reageren via mail.
 
Graag je email doorzetten via PM.
Mag nog geen pm's versturen helaas.
 
Leest hij zijn eigen topic nog wel ?
 
aangepast

al enkele dingen weg
bankje+toebehoren..,alle schijven , tbar option ,
 
barbarian fitness

bieden toegestaan .
bieden beging vanaf 900 euro voor de barbarian cage
375 voor de cable cross
ze moeten weg doe me een voorstel maar opbelachelijke biedingen reageer ik niet .



mvg
 
Back
Naar boven