Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Barbarian Multi Bench 2 accessory advies

Discussie in 'Trainingsmateriaal' gestart door Torque86, 31 mei 2018.

Fitness Seller Fortex

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Torque86

Torque86 Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    108kg
    Beste mensen,

Ik ben reeds in het bezit van de Barbarian Multi Bench 2. Echter twijfel ik over welke accessory ik hierbij aan moet schaffen.

De mogelijke accessories zijn:

Barbarian Leg Lift Accessory
    Barbarian Bicep Curl Accessory
    Barbarian Pec Fly Accessory
    Barbarian Ab Crunch Accessory
    Barbarian Tricep Dip Accessory

Over het algemeen zou ik zeggen dat de bicep curl ook met een curl bar kan worden gedaan. De pec fly kan ook met 2 dumbbells op de bank zelf. Ab crunches door gewoon sit-ups te doen. De tricep dips op de rand van het bankje. En gezien de leg lift een isolatie oefening is kan ik net zo goed squats doen... wat een compound oefening is en dus in essentie beter. Tenzij ik iets totaal over het hoofd zie.

Wat denken jullie?

Groet,

2. Webby

Webby Competitive Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    601
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    72kg
    Ik heb als enige de Leg Lift, je kan er 2 lifts mee, quads en hamstrings, werkt goed. Enige reden om dat bankje te halen. Wou initieel ook de ab crunch om makkelijker decline bench en dumbell press te kunnen doen, maar je kan die leg lift vastzetten met een haakje en dan doet hij bijna hetzelfde.

Fitness Seller vindt dit leuk.
  3. Rik76

Rik76 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.246
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m74
    Massa:
    90kg
    Ik heb de ab-crunch erbij. Decline werk zonder dat je je benen kan vast zetten is gewoon ruk.
    En weighted decline crunches zijn mijn favo ab-oefening.

4. Chimaira

Chimaira Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    84
    Geslacht:
    Man
    Met die accessoires maak je van je bankje een soort van machine voor isolatieoefeningen. Voor alle vrijwel alle machine oefeningen zijn er goede barbell/dumbell vervangers zoals je zelf al aangeeft.
    Ik zou zelf de bi, tri en pec accessoire niet nemen. De legcurl/extension en ab lijken me het meest nuttig. Ik heb zelf die leg accesoire icm megatec ras bankje vooral voor leg curls.

5. 040B

040B Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.549
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    85kg
    Ik heb de leglift (gebruik ik vaak) en de Ab crunch accessoire.
    Bij de lift moet je wel opletten dat je niet te ver gaat, en je over het kantelpunt gaan. Ik doe er wel eens een extra elastiek bij, naast de gewichten. Ik gebruik hem als aanvulling naast squat en deadlift.

Ab crunch heb ik spijt van. Die gebruik ik echt zelden tot nooit. Ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan dat ding.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie