XXL Nutrition

Verkocht Barbarian multi bench -BELGIE Oost-Vlaanderen - nieuwstaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DikkePoppe

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
286
Waardering
16
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
fETqApd.jpg
Ziet eruit als de dag dat ik het gekocht heb. Ik wil een bankje met een leg lift extensie kopen. Het moet dus niet dringend weg. Extreem standvast Snelle en exacte positionering van de rugleuning In 8 standen verstelbaar middenraster van edelstaal! Daardoor praktisch op alle relevante posities instelbaar Met een bereik van 100°! Van -15° negatief, tot 85° schuin Optimale positionering voor decline, incline, vlak en nekdrukken – en alle kort- en langhalter oefeningen! Extra versterkte loodrechte steunarm in de vlakke positie, daardoor tot 400 kg belastbaar! Tot 350 kg belastbaar in de decline en incline standen Zitting in 4 standen verstelbaar Ergonomisch gevormde bekleding voor een optimale en veilige positionering Met wieltjes en zwenkgreep, voor snel en eenvoudig transport Ook geschikt voor studio's! Specificaties: Afmetingen (LxBxH): ca. 120 x 65 x 45 cm Gewicht: 35 kg Belastbaarheid: tot 400 kg Kleur: frame zilver / bekleding zwart Instelelementen: Chroom / edelstaal
 
Laatst bewerkt:
Bieden via PM aub
 
nee, zal ergens anders moeten kijken dus
 
Ik snap het niet waarom iemand die iets verkoopt er gewoon niet een richtprijs bij kan zetten?
 
Mag dicht
 
Back
Naar boven