MuscleMeat

Barbarian Wall Pulley

Bezoekers in dit topic

Jeroen1996

Cool Novice
Lid geworden
18 okt 2014
Berichten
50
Waardering
18
Na een tijdje sporten in mijn home gym merk ik toch wel het gemis van een Lat Pulley.. na wat zoeken kwam ik uit bij het volgende:

Barbarian Wall Pulley

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met deze Wall Pulley ?

b.v.d.

Jeroen
 
Na een tijdje sporten in mijn home gym merk ik toch wel het gemis van een Lat Pulley.. na wat zoeken kwam ik uit bij het volgende:

Barbarian Wall Pulley

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met deze Wall Pulley ?

b.v.d.

Jeroen

Ik heb deze. Wel het vorige model. Ben hier zeer tevreden over. Zeer compact.

Enige nadeel dat ik kan bedenken als je zwaar lat pulley wil doen dan kan je je nergens onder klemmen.

Dit stoort mij persoonlijk niet omdat ik de lat pulley vernamelijk gekocht hebt om verschillende roeioefeningen te kunnen doen en biceps en triceps oefeningen.
 
Ik heb deze. Wel het vorige model. Ben hier zeer tevreden over. Zeer compact.

Enige nadeel dat ik kan bedenken als je zwaar lat pulley wil doen dan kan je je nergens onder klemmen.

Dit stoort mij persoonlijk niet omdat ik de lat pulley vernamelijk gekocht hebt om verschillende roeioefeningen te kunnen doen en biceps en triceps oefeningen.

Precies dit is ook mijn ervaring.

Wat dat klemmen betreft, ik heb daarop geïmproviseerd door een band om mijn middel die ik dan weer bevestig rond dat onderste stangetje.
Buiten dat, er komt natuurlijk ook een moment dat je dan beter gewoon pullups kunt gaan doen!
 
Precies dit is ook mijn ervaring.

Wat dat klemmen betreft, ik heb daarop geïmproviseerd door een band om mijn middel die ik dan weer bevestig rond dat onderste stangetje.
Buiten dat, er komt natuurlijk ook een moment dat je dan beter gewoon pullups kunt gaan doen!

Ik doe idd ook pull ups ipv lat pulley. Lichte lat pulley om op te warmen doe ik wel. Maar daarvoor hoef ik me niet vast te klemmen.
 
Bedankt!
Dat met die band voor klemmen is inderdaad wel een slim iets.

Heb eventueel wel iets om pull ups te doen dus dat scheelt al :)
 
Je kunt eventueel ook single handed lat pulldowns doen :) Lichter gewicht dus dan trek je jezelf niet zo snel omhoog.
 
Wat raden jullie aan als bevestigingsmateriaal ?
 
Haha ja dat snap ik :p kon zijn dat er speciale bouten voor gebruikt worden.

Ik raad je met KLEM aan om keilbouten te gebruiken.

zo'n soort schatje dus:
keilbout_staal-500x500.jpg
 
8935206813726-424-424.jpg
Ik raad je met KLEM aan om keilbouten te gebruiken.

zo'n soort schatje dus:
keilbout_staal-500x500.jpg

Ik heb gewone plastiek pluggen en 4 dikke bouten gebruikt. Komt ook nooit meer los.
 
Wat raden jullie aan als bevestigingsmateriaal ?
Even navragen bij de bouwmarkt, dat ligt namelijk aan het type wand. Voor beton zijn keilbouten inderdaad prima, die zullen normaal gesproken niet meer losraken :)
 
Die keilbouten heb ik idd ook gebruikt, alleen de muur was wat ouder.
Bij mij komen de uiteinde van de bouten in de andere sloopkamer uit waar ik dan weer revetjes en de boutjes op heb zitten :D
 
Bij mij is het snelbouw steen.
 
Back
Naar boven