AndroidHealthClinic

Barça topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de liefhebbers van het mooie voetbal

Deze woensdag 20:00 Barcelona - Sporting Gijon

Wordt wel een doelpuntje of 4. Go Messiiiiiiiiiiiiiiiiii! :D
 
als je echt zo'n Barça-fan bent, zou je toch moeten weten dat Messi na de match van afgelopen weekend zo goed als zeker gekwetst is aan de enkel..
 
als je echt zo'n Barça-fan bent, zou je toch moeten weten dat Messi na de match van afgelopen weekend zo goed als zeker gekwetst is aan de enkel..

Ik heb wedstrijd wel gezien op sport 1, maar dat heb ik om eerlijk te zijn niet gezien :o
 
Spark is me voor.

Hoewel hij zeker de komende twee duels van FC Barcelona moet missen, valt de blessure van Lionel Messi mee.

De Argentijn werd zondag in de slotfase van het treffen met Atlético Madrid (1-2 winst) per brancard afgevoerd na een schop tegen zijn enkel van Tomas Ujfalusi, die hiervoor werd bestraft met een rode kaart.
Een MRI-scan maandag in het ziekenhuis in Barcelona wees uit dat Messi niets gebroken heeft, waarmee een eerste diagnose werd bevestigd.
Rubin Kazan
Op de website van de Catalanen staat dat de Argentijn zeker de wedstrijden tegen Sporting Gijon (woensdag) en Athletic de Bilbao (zaterdag) moet missen. Daarna wordt de situatie opnieuw bekeken.
Bij een voorspoedig herstel is de kans groot dat Messi op woensdag 29 september zijn rentree viert in het Champions League-duel met Rubin Kazan.
 
jammer toch, hij verdient dit niet, want t is een superfaire speler
 
Ik zou ook kwaad worden als ik constant gedold zou worden lol
 
Barcelona = voetbal

Ik verheug me op hun volgende wedstrijddd
 
Messi zal enkel de 2 volgende wedstrijden missen
blessure is niet zo erg als gevreesd
 
Barcelona gaat CL winnen, alhoewel Ajax ook een kans maakt vind ik.
 
[/B]


:roflol: - ja en ineens werd je wakker gemaakt door mama

Wat lach je, zag je niet hoe goed ze waren tegen real...

Ongekend
 
Gallery play van Barca nu. Echt genieten :cool:
 
Forca Barca !
 
****yea

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 22:41 ----------

Alexis, Tiago en Fabregas zijn ook wel epic goede aankopen haha
 
Thiago komt uit de jeugd.

Sanchez vond ik vandaag een beetje tegenvallen. Domme gele kaart ook.

Fabregas ziet eruit alsof hij nooit ergens anders heeft gespeeld.

Mascherano is echt een klootzak van de hoogste orde. Naait weer een gele kaart aan. Daarnaast is hij ook gewoon een matige voetballer. Oprotten met die gast.

Keita is een lieve jongen maar ook niet goed genoeg.
 
Keita is niet goed genoeg voor basis, wel voor bank plus hij is op meerdere plekken inzetbaar.
Mascherano ook, hij staat er ook gewoon in belangrijke duels als die Puyol of Pique moet vervangen maar ook als die Xavi of Busquets moet vervangen.

Morgen ff highlights kijken, ben benieuwd.
 
Barça is goed genoeg om ondanks hun een wedstrijd totaal te domineren. Maar toch is het verschil in niveau schrijnend.

Interessante basisopstelling trouwens:

-Pedro--------Messi-------Sanchez
-------------Iniesta
---Fabregas------------Thiago
--------------Keita
-Abidal------Busquets---Mascherano

Maar 1 echte verdediger. :D
 
Back
Naar boven