AndroidHealthClinic

Barcelona (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
Ik heb het geluk om voor heel weinig geld een dikke week naar de mooie stad Barcelona te gaan.
First time, en wil toch wel iets zien daar..
Zaterdagochtend (héél vroeg) smeer ik 'm.
Buiten het Gaudi Park en Nou Camp, nog iemand tips wat ik zeker moet bezoeken ?
 
De Ramblas natuurlijk! Als je wil shoppen is daar ook ergens een extreem groot warenhuis, waarvan ik de naam even vergeten ben,
Ik weet niet of de fonteinen in dit seizoen nog aan gaan, maar dat is ook een dikke aanrader.
 
De Ramblas natuurlijk! Als je wil shoppen is daar ook ergens een extreem groot warenhuis, waarvan ik de naam even vergeten ben,
Ik weet niet of de fonteinen in dit seizoen nog aan gaan, maar dat is ook een dikke aanrader.

Die boulevard waar het iedere dag markt is..ja uiteraard die staat ook nog op het lijstje, was ik ff vergeten.
Toch bedankt voor die fontein-tip, eens ff over opzoeken..
 
Is daar een grote disco .. zal de naam even opzoeken, heb het daar wel leuk gehad :D
 
Verleden week nog geweest.
Opletten in de luchthaven. Is verdeeld in A en B
Ik stond te wachten in A op mijn vliegtuig dat maar niet kwam, ging uiteindelijk kijken naar B en heb nog moeten lopen om mijn vliegtuig te halen
 
De Ramblas natuurlijk! Als je wil shoppen is daar ook ergens een extreem groot warenhuis, waarvan ik de naam even vergeten ben,
Ik weet niet of de fonteinen in dit seizoen nog aan gaan, maar dat is ook een dikke aanrader.

El Corte Inglès. (?)

Barcelona is cool, have fun!! :thumbs:
 
Als je snel ff langs de alle hoogtepunten wil die je te voet niet redt moet je de bus touristic nemen. Kaartje kost rond de 20 euro voor een dag maar dan kom je wel overal in een dubbeldekker zonder dak, en je kan er overal uit en dan ieder kwartier een volgende bus nemen.
 
opletten voor dieven op de ramblas.
Als je wat cultuur wil zien(je gaat toch al naar gaudi-park), bekijk dan zeker eens de sagrada familia, gigantische kerk waar ze al een paar honderd jaar aan het bouwen zijn.
Verder is er ook nog het huis van gaudi, maar is erg duur
 
Bedankt voor de tips (bus touristic, sagrada familia..)
Zal wat mooie kiekjes nemen van wat ik heb bezocht en hier posten als ik terug ben..
 
LA pedrera is ook wel de moeite en natuurlijk la sagrada familia!
Ik ben totaal geen voetbalfan en heb er eigenlijk wat een hekel aan :o maar het stadium van barcelona was echt indrukwekkend!
Het olympisch stadium is zeker niet de moeite, dat kan je gerust links laten liggen!
Parc Güell MOET je gezien hebben!

La pedrera
 
Dit jaar gaan we met de school ook naar barcelona.

Op wikipedia(engelse versie) hebben ze een aparte toerisme sectie.

Ook leer ik spaans via een spaans vriend op msn:

"me encanta darle por culo a la virgen maría": i like anal coïtus with virgin maria

Altijd handig!:thumb:
 
Dit jaar gaan we met de school ook naar barcelona.

Op wikipedia(engelse versie) hebben ze een aparte toerisme sectie.

Ook leer ik spaans via een spaans vriend op msn:



Altijd handig!:thumb:

Ja of me te quiero mucho = i love you alot = de bom.
En culo natuurlijk he, me te quiero culo = i love your ass
 
Dit jaar gaan we met de school ook naar barcelona.

Op wikipedia(engelse versie) hebben ze een aparte toerisme sectie.

Ook leer ik spaans via een spaans vriend op msn:

"me encanta darle por culo a la virgen maría": i like anal coïtus with virgin maria

Altijd handig!:thumb:

monstertip, die moet ik onthouden :thumbup:
 
Ok, hier zijn we dan weer...
Terug van Calafell aan de Costa Dorada waar ons hotel gelegen was.
Even wat stats vermelden:
Aantal km's heen en terug 3047
Gisteren denk ik een record gebroken met de wagen.vertrokken om 10:15 s'ochtends uit hotel na ontbijt, aangekomen in Gent (B) deze nacht om 00.01 stipt :) (wel gebroken als we eruit kwamen)

Na een vermoeide terugreis met de wagen, terug aan het huiselijk klavier gekluisterd..
Wat een pech op onze doorreis, ter hoogte van Montpellier ten zuiden van Frankrijk, autopech..wagen startte plots niet meer, een geluk bij een ongeluk kwam ik in het plaatselijk benzinestation een Russische autotechnieker tegen die daar ter plaatse het probleem heeft opgelost, was iets ter hoogte van de auto elektronica, even simpelweg de hoofdzekering omgedraaid en ie startte weer, moeilijk maar toch..
Aangekomen op onze eindbestemming, was het probleem bij het starten weer actueel.
Meteen maar Spaanse garage van Mercedes opgezocht en technisch probleem laten maken tegen een best dure prijs maar goed dit moest gebeuren anders was die reis echt k*t en dit mocht niet gebeuren.
Het weer kon ook wel stukken beter van de 7dagen, 2goeie gekregen met een temperatuur van 29 -30 graden.
Verder bewolkt met een strakke wind, niet zo leuk als je dan eens in Spanje (Barcelona) rondloopt.
Het eten, ja Spaans eten is speciaal é tapas tapas tapas en paella.
Die tapas is wel lekker, veel variëteiten hierin, paella vind ik persoonlijk minder, verder in hotel was het eten niet zo super (wel ruime keuze) maar ja je kent dat é (in buffetvorm) niet zoals het zou moeten.. s'ochtends was er zelfs de keuze om frieten te krijgen, speciaal volk die Spanjaarden.
Verder wel heel wat bezocht zoals Park Guëll, Nou Camp, Olympisch Stadion, Ramblas, Sagrada Familia, Place d'Espagne (zie de foto's)
Dit via de welbekende bus turistic - heel makkelijk.
Voor 19€ bezoek je barcelona in 1dag, keuze uit 2routes, voor 23€ heb je recht op 2dagen, die laatste dus gekozen, één dag de blauwe route en één dag de rode.
Al bij al (buiten die autopech) toch wel n fijne reis gehad, veel gezien, hier kom ik zeker nog eens terug al zal het wel niet meer met de wagen zijn (denk ik) :rolleyes:
Hier een paar kiekjes..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je eerst foto... Heeft je chickie haar hondje meegenomen? :roflol:
verder mooie foto's :yes:
 
Je eerst foto... Heeft je chickie haar hondje meegenomen? :roflol:
verder mooie foto's :yes:

Hehe... idd die moest mee (van haar), k*thond.
Heb die eigelijk nooit echt gemogen, die hond é :o
 
ik vraag me af of ze die kerk nog ooit klaar krijgen.
 
Back
Naar boven