MuscleMeat

Bare Knuckles Street Fight MMA vs Dude (nice fight!)

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 22
  • Weergaven 2K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Felony fights zijn normaal ****ing bruut, maar we zien hier zowaar iemand met medelijden.

Een MMA'er (die kale) vecht een wijsneus.
De MMA'er komt al snel bovenop en houdt er na een paar beuken mee op omdat hij die gozer niet helemaal kapot wil slaan.

Hij zegt dat hij hem liever geen gebroken kaak, neus etc. wil slaan.

Echter, die wijsneus wil alsnog doorgaan, dus komt er een tweede ronde, waarin hij weer wreed ge-owend wordt door die MMA'er.
Wederom heeft hij geluk dat die MMA'er sportief is en hem niet keihard afstraft voor de grote mond.

Moraal van het verhaal; MMA is the shit!


YouTube - Bare Knuckles Street Fight MMA vs Dude
 
Mooi gevecht en idd , heeft geluk gehad die ie em niet de grond inboorde
 
waarom es geen lowkick nu en dan?
 
toen ze zo op de grond lagen, ik zou proberen om submission te doen.Maar die gast begon op zijn kop te beuken.
 
toen ze zo op de grond lagen, ik zou proberen om submission te doen.Maar die gast begon op zijn kop te beuken.

Submissions hou je maar voor in de ring, in het echt betekent dat of breken of stikken, want tapouts zijn er niet. Beter blijven bij gnp. Kan je nog alle kanten uit.

Beide kerels lijkt iets te kennen van mma(de verliezer heeft de winner op een gegeven moment in een guard(ook al wordt die direct gepassed, wtf, dat heb ik nog nooit gezien op straat)

"He's a wrestler, don't go down the ground" :D Grappig, hoe makkelijk het lukt met echte basistakedowns. Dat is ook de kern van BJJ voor op straat, probeer altijd vanboven te liggen en te blijven, en als je naar de grond gaat, vlees valt zachter dan beton :D

Ik vind dat ze qua stand-up nog vrij dicht zaten, op de grond was de winner wel een pak beter.
 
Hij word wel hard met zijn bolletje op het concrete gesmacked, auw.

Maar wel sportief van die kerel! :D
 
wat was dit nou voor iets en die gast doet mma ? ik begrijp dat ie zich mischien wat inhoude maar ik vond hem echt zwak hij kreeg ook klappe tege z'n kop en ik vond hem echt slecht verdediggen trekt op niks die mma shit
 
wat was dit nou voor iets en die gast doet mma ? ik begrijp dat ie zich mischien wat inhoude maar ik vond hem echt zwak hij kreeg ook klappe tege z'n kop en ik vond hem echt slecht verdediggen trekt op niks die mma shit


Er wordt enkel gezegd dat hij "wrestling" doet, ik betwijfel echt dat hij mma doet(titel die op youtube staat is niet altijd waar), want zijn stand-up is te zwak daarvoor.
 
Submissions hou je maar voor in de ring, in het echt betekent dat of breken of stikken, want tapouts zijn er niet. Beter blijven bij gnp. Kan je nog alle kanten uit.

Hehe daar heb je wel gelijk in bro, ik moet eerlijk zeggen dat ik op straat nog nooit submissions heb gedaan.Alleen tijdens sparring met mijn vrienden.

Alhoewel er wel situaties waren waarin ik zonder twijfelen iemands arm zou breken, maarja later denk je er anders over als je wat rustiger bent.
 
Er wordt enkel gezegd dat hij "wrestling" doet, ik betwijfel echt dat hij mma doet(titel die op youtube staat is niet altijd waar), want zijn stand-up is te zwak daarvoor.


Hij heeft TAPOUT op zijn buik getatoeerd staan, en dat is een MMA merk. Wel een hartstikke lelijke tattoo trouwens.
 
Submissions hou je maar voor in de ring, in het echt betekent dat of breken of stikken, want tapouts zijn er niet. Beter blijven bij gnp. Kan je nog alle kanten uit.

Is het niet zo dat wanneer je iemand verwurgt, hij alleen buiten bewustzijn raakt? Je ziet vrij vaak in newaza en grapple filmpjes dat iemand niet wilt afkloppen, en dan gaan ze KO. Lijkt me niet dat ze dan meteen dood zijn.

Ik zou liever iemand verwurgen dan b.v. ground & pound. Moet je natuurlijk wel de kans krijgen voor een goede choke.
 
Is het niet zo dat wanneer je iemand verwurgt, hij alleen buiten bewustzijn raakt? Je ziet vrij vaak in newaza en grapple filmpjes dat iemand niet wilt afkloppen, en dan gaan ze KO. Lijkt me niet dat ze dan meteen dood zijn.

Ik zou liever iemand verwurgen dan b.v. ground & pound. Moet je natuurlijk wel de kans krijgen voor een goede choke.

Op straat kunnen de meeste mensen niet echt goed worstelen, dus als je weet wat je doet kan je makkelijk iemand wurgen of breken.En zeker als je zelf sterk bent en rond 100kg weegt.

Alleen je moet uitkijken met wat je doet, ik hoor van veel mensen dat als iemand je arm breekt dat je dan het vechten kan vergeten.Omdat het nooit meer goed hersteld.
 
lol opt einde voelt hij zichzelf nog de man ook ! :roflol:
 
Op straat kunnen de meeste mensen niet echt goed worstelen, dus als je weet wat je doet kan je makkelijk iemand wurgen of breken.En zeker als je zelf sterk bent en rond 100kg weegt.

Alleen je moet uitkijken met wat je doet, ik hoor van veel mensen dat als iemand je arm breekt dat je dan het vechten kan vergeten.Omdat het nooit meer goed hersteld.

denk dat als je 70 kilo weegt ook makkelijk iemand zn arm breekt dus dat maak niet veel uit
 
denk dat als je 70 kilo weegt ook makkelijk iemand zn arm breekt dus dat maak niet veel uit

Ik bedoel dat je makkelijker iemand op de grond krijgt/kan houden.Als mijn maat van 110kg op mij gaat liggen voelt het wel "iets" anders dan iemand van 70kg.
 
Ik bedoel dat je makkelijker iemand op de grond krijgt/kan houden.Als mijn maat van 110kg op mij gaat liggen voelt het wel "iets" anders dan iemand van 70kg.

Ligt je maat van 110kg vaak op je?
 
Back
Naar boven