AndroidHealthClinic

Bargain tip : Mesotech Proteine bar voor superprijs!

Bezoekers in dit topic

Altijd handig om er wat in huis te hebben vind ik. Stop er wat in je jas, tas en auto en je hebt altijd eiwitten bij de hand mocht er iets uitlopen en je geen kans ziet om ergens een gezonde snack te halen.

Zijn ook handig als je ergens werkt waar je in principe niet mag eten. Zo'n reep werkt je dan lekker snel en stiekem naar binnen wat met een broodje niet zo makkelijk gaat. :D
 
idd, das ook de hoofdrede om die dingen te kopen..puur voor t (on)gemak.

mar moeten deze nu wel of niet in de keolkast worden bewaard//oftwel, zit hier een chocoladelaagje omhen.

kan t uiteraard wel uitproberen maar als ze binnekomen en ik ben net op vakantie is t wel zo handig dat ik dat weet..mocht t warm weer worden hier

en respoisn op axestream: waar kan je tegenwoordig nog een gezonde eiwitrijke snack halen?

precies! dus handig die repen:thumb:
 
'k vind het zelf overbodig, maar ik zit ook niet met werk. Ik zit nog op school en in de pauzes kan ik gewoon eten.
 
dandyman zei:
idd, das ook de hoofdrede om die dingen te kopen..puur voor t (on)gemak.

mar moeten deze nu wel of niet in de keolkast worden bewaard//oftwel, zit hier een chocoladelaagje omhen.

kan t uiteraard wel uitproberen maar als ze binnekomen en ik ben net op vakantie is t wel zo handig dat ik dat weet..mocht t warm weer worden hier

en respoisn op axestream: waar kan je tegenwoordig nog een gezonde eiwitrijke snack halen?

precies! dus handig die repen:thumb:

Koel bewaren, maar dat hoeft niet per sé in de koelkast te zijn hoewel 't natuurlijk geen kwaad kan. Soms is 't wel nodig als het extreem warm is.

Ennuh, ik zou ook niet weten waar je een gezonde eiwitrijke snack haalt. :p
 
Zo, bij mij zijn ze binnen:D

lag gister al een brief van TPG in de bus..van hercules-fitness..vond al vreemd, had namelijk neist besteld daar..en net kwamen ze pakketje afgeven en ja hoor..de repen:bow::lick:

gaat er zowiezo een mee t vliegtuig in:)
 
aapie80 zei:
'k vind het zelf overbodig, maar ik zit ook niet met werk. Ik zit nog op school en in de pauzes kan ik gewoon eten.

nee, maar ka me voorstellenn dat je ergens naar toe gaat..ik noem een excursie of zo, is makkelijker m een reep weg te werke dan een broodje met kalkoenfilet..ook beter in de cutfase....bioscoopje..noem maar een dwarsstraat.. hoe dan ook, altijd makkelijk

en je krijgt geen rare blikke aangezien ze denken dat je een normale chocoladereep wegwerkt

of juist van:ik dahct dat die kerel een dieetje volgde?..."
en vervolgens wel t papietrje erbij aflikken he:D
 
een fles water, een shaker en me eiwitpoeder en je bent er ook. kwark kan best een paar uur uit de koelkast, tonijn + openener en je kan het overal mee naartoe nemen. ik vind het zonda van me geld
 
Back
Naar boven