Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Barpad (halter kussen) die hoog gewicht aan kan?

Discussie in 'Trainingsmateriaal' gestart door twinmatrix, 26 mei 2018.

Fitness Seller Fortex
Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. twinmatrix

twinmatrix Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    24
    Geslacht:
    Man
    Hoi mensen,

Ik zoek een barpad (halter kussen) die goed genoeg voor mij werkt. Ik heb er 2 geprobeerd.

De ene is van een soort koud materiaal en je trekt hem vast met klitteband. Best dun. Werkt goed tot 120 kg squats, dan is het gewicht zo zwaar dat de bar tussen de "spleet" wordt geduwd.
    Oftewel ik heb dan alsnog de bar direct op mijn rug want het zachte gedeelte van de barpad wordt opzij geduwd.

De andere is lekker stevig en dik MAAR het materiaal is een soort stug rubber. Dus als ik dit gebruik met de Smith Machine voor squats dan wil het materiaal niet over mijn huid heen draaien. Dat werkt dus gewoon niet. Want je moet de bar van de haken afhalen bij een Smith Machine terwijl hij op je achternek rust en hij over je huid draait, maar dat gaat niet met dit materiaal.

Alvast bedankt

2. broken bat

broken bat Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.728
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    103kg
    :gay:

gummie19 en 2green vinden dit leuk.
  3. psycomantje

psycomantje Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    332
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    84kg
    Vetpercentage:
    12%
    Gewoon zonder squatten en je bent het zo gewend. Het duurt niet lang eer je er geen last meer van hebt. En je zal techisch beter squatten dan met zulke rol ertussen

4. BelowZero

BelowZero Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    163
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Een beetje vent gebruikt geen pussypad.

5. Eleiko

Eleiko Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    789
    Geslacht:
    Man
    :grinny:

Zonder dollen, mi niets mis met een smith machine squat ter variatie of een pad cq opgerolde handdoek.

3E64E06E-4392-4A60-9D8F-2E46C7F922CF.jpeg

Laatst bewerkt: 26 mei 2018
  6. GeenEiwittenVoorJe18Bent

GeenEiwittenVoorJe18Bent Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.301
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    50kg
    Vetpercentage:
    35%
  7. davidboogie

davidboogie Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    260
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    115kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    How about some traps...

8. 2green

2green Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    132
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m86
    Massa:
    116kg
    Vetpercentage:
    9%
    Een pad, handoek, oid gebruiken kan wel, maar heeft als nadeel dat naarmate het materiaal dat je gebruikt dikker wordt, je gewicht met de handen moet tegenhouden. Normaal gesproken ligt de bar zodanig dat er nauwelijks tot niet kracht op je handen staat. Je geeft aan al minstens 120kg de tillen en heb je vermoedelijk al zat rugspieren die de bar ondersteunen.

tip 1: probeer eens uit te zoeken of je de bar op de juiste positie hebt liggen. Zoek eens naar mark rippetoe op youtube naar bar position. Wel altijd laaaange verhalen die man, maar wel lekker duidelijk.

tip 2: als je iets wilt gebruiken, zou ik relatief dun meteriaal nemen ivm wat ik bovenstaand uitleg en wat je hoogstwaarschijnlijk zult horen in een video van mark. Gebruik bijvoorbeeld een stevige handdoek, dit geeft een acceptabele middenweg tussen comfortabel en stabiel.

Fitness Seller vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie