AndroidHealthClinic

bart eerste log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1994

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
371
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
77kg
hey dit is mijn eerste log
mijn schema is een stronglifts 5x5
mijn doel: dit schema af maken en mijn stats zo hoog mogelijk proberen te krijgen


nu: weet de pr's niet precies.
ga gewoon elke week verhogen,

ik ga rustig aan opbouwen dus alles vrij laag , om nog sneller te groeien. het is wel klote ik ben 1 week in de maand op stage dus kan niet trainen dan,.. maar andere weken 3x schema + 2x op school machines maar doe ik altijd rustig aan, wat isolatie oefeningen maar bijna niks.
 
Laatst bewerkt:
eerste training gehad rustig aan begonnen ging goed vooral focus op techniek


Squat: 5x5x50kg

bench press: 5x5x60kg

barbell rows: 5x5x40kg

dips: 3xtot falen
 
Uitstekend beginnersschema, daar ga je goed op gainen en een mooie basis bouwen. Doelen lijken me een beetje te ambitieus.
 
Uitstekend beginnersschema, daar ga je goed op gainen en een mooie basis bouwen. Doelen lijken me een beetje te ambitieus.


altijd voor het hoogst haalbare gaan;) ik heb er genoeg gezien/gelezen die zo'n grote stap gemaakt hebbben op jonge leeftijd
 
idd je gaat echt niet van 80 naar 120kg bench in 1 jaar. in 2 jaar zou al mooie progressie zijn.
80kg mp is ook echt niet zomaar behaald, zou je doel op 65 zetten :)
als je 3x per week squat moet deadlift wel 180 kunnen en squat 140

succes iig!
 
idd je gaat echt niet van 80 naar 120kg bench in 1 jaar. in 2 jaar zou al mooie progressie zijn.
80kg mp is ook echt niet zomaar behaald, zou je doel op 65 zetten :)
als je 3x per week squat moet deadlift wel 180 kunnen en squat 140

succes iig!

wat is dan wel realistisch te halen op bench press?
ik ben ook 1 week in de maand op stage dus weg van huis dus niet trainen , dus ik zal het schema zowiezo langer aan moeten houden, hoe ben jij zoveel voruit gegaan dan? ook veel kracht op gedaan met stronglift 5x5?
 
Niet te spastisch doen over doelen, als je altijd goed traint weet je na een jaar dat je het maximale eruit gehaald hebt. En dat weekje per maand 'vrij' zal eerder goed dan kwaad doen als je die andere weken hard ragt. Succes!
 
Niet te spastisch doen over doelen, als je altijd goed traint weet je na een jaar dat je het maximale eruit gehaald hebt. En dat weekje per maand 'vrij' zal eerder goed dan kwaad doen als je die andere weken hard ragt. Succes!


tnx, ik ga gewoon trainen als een beest wel eerst rustig opbouwen met gewicht natuurlijk
 
sq: 5x5x50kg

mp: 5x5x30kg

dl: 5x5x60kg

pull ups: 1x10bw
1x8bw
1x8bw

dumbbell curl: 2x10x18kg (perhand)
1x10x20kg (perhand)

wou het effe beetje oppompen:rolleyes:
 
wat een drama training

heb vanavond wel 5 verschillende methodes bij squat/bor gekregen:(
werd er gek van???, dus niet veel gedaan vandaag alleen maar techniek bekeken. onze sportschool heeft geen standaard voor squat stang in te leggen, is wel balen als ik dadelijk met 100+ op me nek zit???, geen leuke avond gehad, is wel balen als je zo gemotiveerd bent en de materialen er eigelijk niet voor hebt, maja ik kan alles doen behalve de squat die gaat wel los, alleen geen rek.

mischien wel een leerzame avond voor mijn techniek ;)

ben pas 17 geworden, maar word toch tijd om progessie te boeken:o
 
lekkere training , op techniek gelet

heb de zelfde gewichten als vorige week omdat ik de techniek wou verbeteren, daarom post ik niks,
 
sq: 5x5x 55kg

bp: 5x5x 65 kg

Bor: 5x5x 35 kg

dips: 10x 10x 10x


mijn trainingsmaat ( spotter ) zegt dat ik steeds scheef ga dus heb er extra aandacht aan gegeven..:(
 
sq 5x5x55kg

mp 5x5x35kg

dl: 5x5x65kg

pull ups 10x 8x 8x

+ triceps push down, ( effe oppompen
 
sq: 5x5x60kg

bp: 5x5x67.5kg ( moest eigelijk 65kg zijn ) dus vrijdag gwn 65kg

Bor: 40kg

dips: 10x 10x 10x
 
sq: 5x5x60kg

mp: 5x5x 37.5

dl: 5x5x70kg

pull ups: 8x 8x 8x


wat met biceps vol gepompt (per hand): 10x20kg 15x22kg 10x 22kg
 
sq: 5x5x 60kg

bp: 5x5x65kg

bor: 5x5x40kg

dips+10kg 12x 10x10x
 
hele week stage gehad

vnf weer verder
 
sterke dips man! onder par wel? ik haal dat niet 3x10xbw+10kg.
waarom met stage niet trainen? al die smoesjes. als je een week over gaat slaan kom je er natuurlijk nooit. Knallen man!
en smoesjes van je bent nog jong dus tijd zat is ook raar. waarom zou je pas als je 20 bent goed gaan trainen en nu aanklooien?
 
sterke dips man! onder par wel? ik haal dat niet 3x10xbw+10kg.
waarom met stage niet trainen? al die smoesjes. als je een week over gaat slaan kom je er natuurlijk nooit. Knallen man!
en smoesjes van je bent nog jong dus tijd zat is ook raar. waarom zou je pas als je 20 bent goed gaan trainen en nu aanklooien?

tnx,. weeg ook veel minder als jou natuurlijk.. ja ze zijn redelijk strict.
op stage kan ik niet trainen ben dan week weg ( kazerne ) is egt facking k*t ik wil zelfs van opleiding stoppen alleen kan niet want heb geen diploma en kan nu niet meer andere opleiding beginnen , is egt facking k*t ,... ik ben momenteel met echt alleen maar hiermee bezig alles wat er mee te maken heeft ,. en smoesjes van te jong maak ik toch niet ? ik vind het juist facking k*t dat ik al 17 ben, heb eigenlijk nooit de mogenlijkheid gehad om op 15e al te trainen is wel jammer. 1 voordeel van die k*t week kazerne is dat je er best veel kan eten.
 
Back
Naar boven