MuscleMeat

Bart Log

Bezoekers in dit topic

Hoe kan je die 110 ooit vasthouden? met een bar? Zie je nou niet echt met 4x25 en 1x10 in je armen liggen

Jep armen gewoon gestrekt met stapel schijven in hand
 
Ook maar hier even een post maken. Zieke progressie zeg. Mooi om te zien dat iedereen jou vraagt om te helpen in de gym, wordt je daar niet gek van?

Ongelooflijk dat iedereen die ik vraag om te spotten in de gym meehelpt, terwijl ik nadrukkelijk aangeef alleen als ik het niet meer red. Wie vraag jij om mee te helpen of hoe geef jij dat aan?
 
Enne weer aant traine beenen :p
 
Mijn benen train ik wel ja. Ooit zal ik groot en sterk zijn dat ik bij jou mag trainen.
 
Ook maar hier even een post maken. Zieke progressie zeg. Mooi om te zien dat iedereen jou vraagt om te helpen in de gym, wordt je daar niet gek van?

Ongelooflijk dat iedereen die ik vraag om te spotten in de gym meehelpt, terwijl ik nadrukkelijk aangeef alleen als ik het niet meer red. Wie vraag jij om mee te helpen of hoe geef jij dat aan?

hey tnx !

gewoon proberen zonder spotter haha ;) , nee gewoon van te voren zeggen dat ze ervan af moeten blijven
 
Update:

Blessure opgelopen aan recherschouder vorige week niks gedaan
deze week wel weer maar kan niet squaten , kan me arm niet helemaal naar achter.
wel gedeadlift en geprest maar niet voluit kunnen gaan balen dus... toch maar fysio fso bellen maja
weet toch al wat die gaan zeggen , waarschijnlijk een paar oefeningen fso
 
Update:

Blessure opgelopen aan recherschouder vorige week niks gedaan
deze week wel weer maar kan niet squaten , kan me arm niet helemaal naar achter.
wel gedeadlift en geprest maar niet voluit kunnen gaan balen dus... toch maar fysio fso bellen maja
weet toch al wat die gaan zeggen , waarschijnlijk een paar oefeningen fso

Flink balen inderdaad, gewoon eventjes rustig aan doen idd
 
update:

blessure gaat al iets beter maar kan nog niet voluit gaan

toch wat getraind deze week:

(hoogtepunten)

MP:
80x5 hard
90x3 zwaar

raar genoeg merk ik hierbij niet zo veel van de schouder , het is meer de beweging naar achter

Deadlift:
220x2
230x2
190x10
easy

Squat: gaat bijna niet wegens schouder

vandaag: gingt alwat beter
140x5
160x5

Bench press:
110x12
130x10
over
 
Heeft een schouder blessure en dan nog steeds deze cijfers neer zetten, epic Bart!
 
Je zou kunnen squatten met een safety squat bar, dan belast je je schouder minder.
 
Je zou kunnen squatten met een safety squat bar, dan belast je je schouder minder.

Klopt maar die hebbe ze niet in de gym , hopelijk trekt het snel weg
 
update:

wat pijntjes gehad alweer, ging net zo lekker :(
fysio geweest gaat al wat beter met schouder

ben dus alweer gas aant geven ;)
 
update:

Paar nare blessures gehad dus met de rem erop moeten trainen
nu weer aant knallen en gaat met de week weer hard vooruit.

Hoogtepunten:

-5x220 deadlift
-2x200 squat
-5x95 push press Beltless
-incline db drukken 12x 50kg dumbells
-powercleans eerste keer , 1x 120 best easy
 
dat kan sterker
 
150 stone al gedaan?


;D
 
Back
Naar boven