Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Dat is best wel slim :)

Give it a try! Ik vind het zelf een fantastische toevoeging aan mn schema. Het grote voordeel is dat ze vrijwel oneindig progressief te laden zijn op deze manier. Op naar 60 kg push-ups in ieder geval :D

Die sumo's zagen er best goed uit bij jou, en is ook niks mis mee als oefening toch? Lekker sumo's doen zou ik zeggen.
Bij mij geven de back squats al een tijdje iedere keer last onder in de rug dus die geef ik ook voorlopig even op. Misschien gaat het na een periode ontzien weer beter.

Ik denk dat ik dat maar doe ja. Dan kan ik eindelijk eens wat serieuze gewichten gaan liften zonder steeds om mijn rug te hoeven denken.
Ik weet het. Balen hoor! Wel fijn dat je in ieder geval kan front squaten.

Hey hey...nu niet verslappen! 5500kcals willen we zien!

Nee hoor. Ik kan door de wat lagere frequentie prima 4800 a 5000 eten nu :).

Je squat gaat echt super Bas! Ik ga straks ook weer eens wat paused squats proberen. Bij mij wil een wijdere stance alleen niet lukken, maar straks nog eens proberen.
Die gast naast je doen ook een lekkere ROM op zijn legpresses trouwens :roflol:

Bedankt!!

Paused squat als assistance, of als hoofdoefening?

Maak eens een filmpje anders, dan kan ik er tenminste wat mee :).

Niet te veel op andere letten ;). Die jongen squat gewoon tot parallel trouwens en is behoorlijk sterk volgens mij.
 
Ik zal straks eens een filmpje proberen te maken van mijn normale squat, gewicht is niet zo heel erg hoog.
 
Bw vanmorgen: 85.2 kg

Yeaa budy! :flexgrin:

Op naar de 90 nu dus. Ik ben eens benieuwd tot hoeveel kcal je zal moeten gaan om daar te raken :D
 
Heuj een nieuw topic-titel! :D
 
Gratz! Daarna 95 en dan 100? :D

Haha, eerst naar de 90! Mooi doel en succes
 
update pic? best benieuwd naar je fysiek. 85 is ook mijn doel :D
 
3x Gefeliciteerd! Doel gehaald, een nieuw topictitel en een nieuw doel.
 
Nu kan je stoppen met loggen en trainen! Doel bereikt!

Ok. Doei :D!

Op naar de 90 nu dus. Ik ben eens benieuwd tot hoeveel kcal je zal moeten gaan om daar te raken :D

Ik eet nu zo rond de 4800-5000 en dat gaat prima :D

Heuj een nieuw topic-titel! :D

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Gratz! Daarna 95 en dan 100? :D

Haha, eerst naar de 90! Mooi doel en succes

Who knows! Het is in ieder geval goed om een bepaald streefgewicht te hebben imo :)

Zo is dat. Begin 2018 ergens vermoed ik.

update pic? best benieuwd naar je fysiek. 85 is ook mijn doel :D

2 pagina's terug!

3x Gefeliciteerd! Doel gehaald, een nieuw topictitel en een nieuw doel.

3-dubbel bedankt :P.

Nice, op naar het volgende doel! :D

The gain train never stops..
Staat 2 pagina's terug(pagina 241). :)

Maar goed man dat je je doel nu bereikt hebt! Keep it up!:D

Yes! Gaan we doen.



Vandaag alweer over de 2K :). Straks lekker trainen. Squat en bench op redelijk hoog volume. Daarnaast rows, chins en lunges.
 
Zie nu pas je update-pic. Ziet er goed uit man! :D
 
Ziet er goed uit man, jaloers op je bicep-ader :cool:
 
Basma lekker bezig kerel! Samen richting de 90kg nu haha. Ik zelf hang nu op de 86,5 yeah buddy!
 
Ten eerste... respect voor je doorzettingsvermogen! In een kleine drie jaar van 63 naar 83 kg. Ziet er goed uit.

Vraagje.. zie dat je vanaf het begin zo'n 3500 kcal at. Heb je nog rekening moeten houden met het aankomen in vetpercentage of bleef dit nihil door je snelle stofwisseling? Doe nu namelijk hetzelfde.

Zie je vast wel eens in de gym! Nog 7 kg te gaan!!
 
Hoppa! Nieuwe logtitel..nieuwe doelen..
 
Wanneer krijgt jouw log een nieuwe titel Marvin? :cool:
Mijn log had ooit de titel "...to 90kg and beyond", maar ja...ben maar 1.80m, dus heb me neergelegd bij dat absurde doel. Naturel voor mij niet haalbaar:sad:
 
Back
Naar boven