XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Balen zeg. Ik had het paar weken geleden ook plotseling, kramp en de dunne voor een halve dag. Ben er nog niet achter wat het was, maar gaf een aangebroken zakje biltong maar de schuld. Hoewel dat er nog prima uitzag.....
 
Verdomme. Ik voelde het vannacht al een beetje aankomen en vanmorgen wakker geworden met buikpijn/krampen. Gisteren duidelijk iets verkeerd gegeten.
Ik wil aan de ene kant heel graag m'n ontbijt naar binnen schuiven, maar aan de andere kant weet ik niet of het verstandig is. Helemaal k*t dit.. :(
Als je zoveel eet als jij dan zit er altijd wel wat verkeerds tussen. ;)
Even serieus, je zou even een beschuitje of iets dergelijks naar binnen kunnen schuiven, kijken of het blijft zitten. Indien ja: de rest naar binnen schuiven.
 
Balen zeg. Ik had het paar weken geleden ook plotseling, kramp en de dunne voor een halve dag. Ben er nog niet achter wat het was, maar gaf een aangebroken zakje biltong maar de schuld. Hoewel dat er nog prima uitzag.....

Ik gok dat het in mijn geval de Snickers zijn geweest. Erg lekker en kcal-rijk, maar op de een of andere manier verdraag ik die vetten gewoon niet zo heel best.

Als je zoveel eet als jij dan zit er altijd wel wat verkeerds tussen. ;)
Even serieus, je zou even een beschuitje of iets dergelijks naar binnen kunnen schuiven, kijken of het blijft zitten. Indien ja: de rest naar binnen schuiven.

Mwhaha. Fair enough!!

Daarnet gewoon 1100 kcal havermout met cacoao, caseine en fruit naar binnen gewerkt. Geloof het of niet, maar het gaat nu wat beter.
Ik voel mij vooral een beetje opgeblazen. Ik denk dat ik maar eens goed sterke koffie ga zetten, om daarmee de boel een beetje te versnellen, als je begrijpt wat ik bedoel :o..
 
Juist.. Kijken wat dat oplevert. Ik bedenk mij net dat ik ook al 2 dagen niet echt goed naar het toilet ben geweest en wel bizar veel heb gegeten. Dat kan natuurlijk niet goed zijn.
 
Uggghhh, balen Bas, beterschap!
Anders ouderwets aan de pruimen? :o
 
Verdomme. Ik voelde het vannacht al een beetje aankomen en vanmorgen wakker geworden met buikpijn/krampen. Gisteren duidelijk iets verkeerd gegeten.
Ik wil aan de ene kant heel graag m'n ontbijt naar binnen schuiven, maar aan de andere kant weet ik niet of het verstandig is. Helemaal k*t dit.. :(

Misschien wat vloeibare kcal?
 
cacao stopt bij mij ook op...en dan nog casseine erbij....oops

Veel drinken ..zwarte koffie helpt bij ook wel...zemelen / vezels

Komt vanzelf los hoor :p denk ik....
 
cacao stopt bij mij ook op...en dan nog casseine erbij....oops

Veel drinken ..zwarte koffie helpt bij ook wel...zemelen / vezels

Komt vanzelf los hoor :p denk ik....

Goed lezen he.. Daarna ging het juist weer goed ;). Ik eet dat vrijwel iedere ochtend (5x per week) trouwens :).

Zwarte koffie erbij en ik voel mij weer prima!!

Dat nog niet.. Nog meer koffie allicht?!!
 
Ow het aangebroken zakje biltong...ik kan me er niets bij voorstellen...kun je dat eten? wat is dat dan :o

Eerst ruiken bas dat doen alle beesten voordat ze gaan eten :p
 
Ow het aangebroken zakje biltong...ik kan me er niets bij voorstellen...kun je dat eten? wat is dat dan :o

Eerst ruiken bas dat doen alle beesten voordat ze gaan eten :p

Weer niet goed gelezen Bosco.. :P

Bedankt voor dit mooie compliment :eyes:
 
Ow het aangebroken zakje biltong...ik kan me er niets bij voorstellen...kun je dat eten? wat is dat dan :o
Met een mooi Nederlands woord: Beef Jerky. Ja, als het goed is wel :D
 
Met een mooi Nederlands woord: Beef Jerky. Ja, als het goed is wel :D

Biltong kan allerhande soorten gedroogd vlees zijn. Jerky is altijd runds ;)
 
Huh? Maar dat spul blijft toch 100 jaar goed.
Het zou in theorie water uit de lucht kunnen aantrekken en toch gaan schimmelen of zo als het aangebroken is. Ik weet het ook niet....

Biltong kan allerhande soorten gedroogd vlees zijn. Jerky is altijd runds ;)
Correct. Maar dit was bees (rund).
 
Biltong kan allerhande soorten gedroogd vlees zijn. Jerky is altijd runds ;)

Weer iets geleerd.

Het zou in theorie water uit de lucht kunnen aantrekken en toch gaan schimmelen of zo als het aangebroken is. Ik weet het ook niet....


Correct. Maar dit was bees (rund).

Verschimmeld vlees is nooit een goed idee.

2L chocomel erin en het komt er wel uit hoor
maar koffie doet inderdaad ook wonderen.

2 liter bier en Berenburg deed ook wonderen kan ik je vertellen!

Of 2l wortelsap

No thanks.


Zeau. Vannacht weer goed naar de getver gegaan! Het leek mij wel een goed idee om wat vrienden uit te nodigen en dat is weer eens behoorlijk geëscaleerd :roflol:.
Het was in ieder geval wel erg gezellig en ik heb weer flinke biergains gemaakt vermoed ik :P.

Straks even een meeting mbt mijn afstudeerstage en daarna trainen! Full-body, want morgenochtend vertrek ik samen met een maat van mij voor een week naar het mooie Praag.. :)
 
Balen van de darmklachten... wel herkenbaar... hier nog altijd bijna elke dag een keer raak... :o Niet fijn...
Maar eenmaal aan het "standaard" ontbijt gaat het meestal wel weer goed.

Geniet van Praag! Een mooie stad met erg lekker eten... en drinken. :rolleyes:
 
Back
Naar boven