MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Bezoekers in dit topic

Bovenbenen zijn goedgekeurd :D
Ben geen techniek expert, maar rug is mooi stabiel en bar gaat mooi in rechte lijn naar boven. :thumb:
 
Bovenbenen zijn goedgekeurd :D
Ben geen techniek expert, maar rug is mooi stabiel en bar gaat mooi in rechte lijn naar boven. :thumb:

Mwhaha. Dat is al heel wat natuurlijk! Je vroeg laatst om een filmpie, dus ik dacht ik zet hem er toch nog even op.
Kijken hoever we de sumo nu op kunnen bouwen. Het plan is om de glutes flink op te bouwen, dus elke LB training in ieder geval hip trusts. Daarnaast niet te frequent deadliften, omdat het mij in het verleden behoorlijk in de weg heb gestaan heb ik het idee. In plaats daarvan vanaf nu deadlifts en front squats afwisselen! :)
 
Weer aan de sumo hier zie ik. Ik vind de sumo ook veel leuker ten opzichte van de conventional DL.
 
Weer aan de sumo hier zie ik. Ik vind de sumo ook veel leuker ten opzichte van de conventional DL.
Ik zit ook liever bij sumo dan dat ik conventionele deadlifts doe...:rolleyes:
 
Weer aan de sumo hier zie ik. Ik vind de sumo ook veel leuker ten opzichte van de conventional DL.

Heerlijke oefening he! Ik ga het combineren met de RDL.

Ik zit ook liever bij sumo dan dat ik conventionele deadlifts doe...:rolleyes:

Makes two of us Marv! Zijn jullie daar wel eens geweest met een meet trouwens? :)

Jij lust niet eens sushi man (hoewel je er natuurlijk ook lekker vlees kunt kanen :D)

Vlees, vis en rijst. Gains will be made!
 
Ehh. Er is vast wel een hardcore macrotracker die ons hier op het forum die ons wil bijstaan!:rolleyes:
Met een keukenweegschaal in een sushi tent..notitieblokje erbij:roflol:
 
Met een keukenweegschaal in een sushi tent..notitieblokje erbij:roflol:

Mwhaha, stel je voor!
Alhoewel, ik ben er vrij zeker van dat je er gasten bij hebt die dit daadwerkelijk doen hoor :hahaha:
 
Back
Naar boven