AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoogstens een foodbaby? :D

Zonder gein is het opzich een goed teken dat je dit zegt! Dat betekent namelijk dat het met het bracen in principe goed zit nu.
Dikzak!

Join the zwemband crew!:windup:
 
Is dat vet% inmiddels echt 12%? Je was idd altijd droog a.f. :)
 
Hoogstens een foodbaby? :D

Zonder gein is het opzich een goed teken dat je dit zegt! Dat betekent namelijk dat het met het bracen in principe goed zit nu.

Haha idd..nog steeds dikke sixpack dus :)
 
Is dat vet% inmiddels echt 12%? Je was idd altijd droog a.f. :)

Haha idd..nog steeds dikke sixpack dus :)

Een tijd was het inderdaad behoorlijk ziek. Echter, nu heb ik niet zo een 6-pack meer hoor. Een combinatie van weinig tot geen oefeningen voor de abs en daarnaast een 4.5-5k dieet dat ik inmiddels al +- 1.5 jaar volhoudt.

Qua dieet heb ik nog wat kleine wijzigingen gemaakt trouwens de laatste tijd. Ik zit met name wat hoger in vetten en over het algemeen wat lager in eiwitten. Ik eet dagelijks zo een 100 g pindakaas bijvoorbeeld. Daarnaast ook gewoon vet(ter) vlees e.d...
 
Oh, vandaag trouwens ook goed verrot zeg. Ik denk niet dat ik vandaag iets ga doen qua training. Morgen in de ochtend werken en daarna weer tijd voor een training zoals 't nu lijkt.
 
Een tijd was het inderdaad behoorlijk ziek. Echter, nu heb ik niet zo een 6-pack meer hoor. Een combinatie van weinig tot geen oefeningen voor de abs en daarnaast een 4.5-5k dieet dat ik inmiddels al +- 1.5 jaar volhoudt.

Qua dieet heb ik nog wat kleine wijzigingen gemaakt trouwens de laatste tijd. Ik zit met name wat hoger in vetten en over het algemeen wat lager in eiwitten. Ik eet dagelijks zo een 100 g pindakaas bijvoorbeeld. Daarnaast ook gewoon vet(ter) vlees e.d...
Is een betere basis hoor. Je kan niet lean a.f. zijn EN steeds sterker worden. Vetter vlees is zwz smaakvoller dan kippeborst of biefstuk. :D

Oh, vandaag trouwens ook goed verrot zeg. Ik denk niet dat ik vandaag iets ga doen qua training. Morgen in de ochtend werken en daarna weer tijd voor een training zoals 't nu lijkt.
Prima, op de rustdagen maak je de gains :)
 
Is een betere basis hoor. Je kan niet lean a.f. zijn EN steeds sterker worden. Vetter vlees is zwz smaakvoller dan kippeborst of biefstuk. :D

Prima, op de rustdagen maak je de gains :)

Inderdaad! Ik eet nu bijv. kippendij en gehakt, maar ook karbonades en schnitzels bij aardappels. Heerlijk man!

Dat wil men (lees: ik) nog wel eens vergeten he :D
Vandaag met name last van obliques en voorarmen trouwens.
 
Inderdaad! Ik eet nu bijv. kippendij en gehakt, maar ook karbonades en schnitzels bij aardappels. Heerlijk man!

Dat wil men (lees: ik) nog wel eens vergeten he :D
Vandaag met name last van obliques en voorarmen trouwens.
Kippedij.... veel smaakvoller :eating:

Precies, tijdens de training breng je de metabole en mechanische schade aan, daarna ga je het weefsel herstellen en hopelijk verbeteren.
 
4/11
4-11-2017.png



Opmerkingen:

Huh Bas, wat is dit nou?!

Jep. We zijn weer terug bij Upper/Lower en daar heb ik meerdere redenen voor:

1) Extra dag herstel, wat mij persoonlijk erg goed bevalt. Na 48 uur ben ik vaak nog niet helemaal ready.
2) Meer volume per sessie en ruimte voor zowel hypertrofie assistance, als conditionering zonder dat herstel in de weg zit.
3) Komende 8 week ga ik mijn afstudeer scriptie schrijven. Qua planning komt upper/lower goed uit.
4) GROEI. De afgelopen tijd helaas een beetje in moeten leveren en ik moet zeggen dat ik daar niet blij van wordt :P

Enfin. De training!

High-bar squat
Dit is meteen de grootste verandering. Gezien de toestand van mijn schouders is low-bar gewoon niet te doen. Het voelt niet alleen slecht, maar daarnaast zak ik ook nog eens naar links, doordat de barbell simpelweg scheef ligt.
Nu ik mijn enkelmobiliteit heb verbeterd en m'n stance heb aangepast gaat dit werkelijk fantastisch!! Het filmpje zegt eigenlijk genoeg. Ook geen last meer van de onderrug hiermee.

Trap-bar DL
Behoorlijk hyped dus gewoon lekker 140 kg erop gegooid. Dat was behoorlijk pittig zeg. Ik had even het idee dat m'n schouders afscheurden na de 5e rep :P.

Assistance:
Allemaal goed! Na de sled pushes helemaal kapot trouwens. Ik heb zo een 2 minuten op de grond gelegen :o..

 
Pak je lage of hoge handles trap bar? Ook een reden voor de trap bar deadlift > andere deads?
 
1500 kcal ontbijt achter de kiezen, nog even een bakkie koffie erin en dan naar de gym voor UB :thumb:.

Pak je lage of hoge handles trap bar? Ook een reden voor de trap bar deadlift > andere deads?

Hoge handles. Ik zal op een gegeven moment overstappen op de lage handles en vervolgens overstappen naar een deficit.
De trap-bar DL is een mooie manier van overload. Daarnaast doe ik SLDLs zoals je ziet. In de andere LB train doe ik conventional deadlifts.
 
Hoe krijg je dat voor elkaar :eek:
das niet zo moielijk hoor... hier 1250 kcal ontbijt elke dag :D

Eaasy peasy!

Ik heb het speciaal voor jou even nagerekend en kwam op 1450. Ik kan dus wel zeggen dat het inschatten van macros er aardig in zit :D.

Ontbijt bestond trouwens uit:

100 g havermout
1 ei
30 g cacao
30 g caseine
30 g rozijnen
2 bananen
1 appel
1 peer
80 g kersen/blauwe bessen
3 rijstwafels
30 g pindakaas
 
Eaasy peasy!

Ik heb het speciaal voor jou even nagerekend en kwam op 1450. Ik kan dus wel zeggen dat het inschatten van macros er aardig in zit :D.

Ontbijt bestond trouwens uit:

100 g havermout
1 ei
30 g cacao
30 g caseine
30 g rozijnen
2 bananen
1 appel
1 peer
80 g kersen/blauwe bessen
3 rijstwafels
30 g pindakaas

Als ik dat probeer zit ik de hele dag op de wc :D
 
5/11
BW: 88.3 na toilet.
5-11-2017.png

Opmerkingen:

Top training!

Lekker veel energie, waarschijnlijk mede als gevolg van de snert van gisteren. Ik had vrijdag voor de eerste keer dit jaar een pan snert gemaakt en dat gisteren gegeten samen met een vriendin van mij. Aangezien het echt super goed gelukt was hebben we samen zo een 8 porties opgegeten :roflol:!
Vandaag nog een flinke bak aan m'n trainingsmaat gegeven en de rest eet ik vanavond :D.

 
Ik had hem ook nog ergens staan... Kan het ook wel aardig inschatten nu... :D
Overigens is nu de boekweitvlokken vervangen door rijstpoeder... omdat boekweit niet meer goed valt helaas...
Knipsel.JPG
 
Dat zijn veel oefeningen! Hoe lang ben je met zo'n training bezig?
 
He, ik had verwacht dat je zou gaan Greyskullen eigenlijk. Maar doe vooral wat voor je werkt!
 
Back
Naar boven