XXL Nutrition

Gestopt Bas contest log 2014

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes Bas! :thumb:
 




In

Succes bas!


Bedankt! Zo tezien wordt de contest dit jaar moeilijk er da ik had verwacht... maar eens een tandje bij zetten.


Morgen: benen moet vandaag nog 1 dagje naar school tot half 10 en 11 uur avonds pas thuis... dus dat word morgen trainen.


Kcal 2350 mid carb
 
Training: benen max week cyclus 3 week 3 5/3/1

Squat:
Warming up
10x50kg
8x70kg

(5) 5x100kg
(3) 3x112,5kg
(1) 4x125kg
(rep out) 12x100kg

wel diep, alleen wou 6 reps doen...

Lunges
12xbw
12x16kg
12x18kg
12x18kg
15x16kg

leg extension:
12x60kg
12x70kg(fullstack)
15x70kg
20x40kg

Toe press:
15x125kg
15x150kg
25x175kg ( calves on fire!)

Seated calf raises:

20x30kg
20x30kg
20x30kg
(langzaam op en neer)





Voeding:


ochtend:
Ei Gebakken - Heel, 3 ei
Aldi - Katenspek, 35 gram
Fruit - Aardbei, 50 g
Fruit - Sinaasappel, 100 gram

Middag:
Kalkoen, Filet, 100 gram
Aldi - Jogging - Mager Kwark, 1 container 500 gram
Brood - Volkoren Boterham, 3 snee 35 gr p/stuk
Appel 125 g

Avond eten: eet gewoon mee met me vader
Generic - Kippenbout Bereid, 200 gram
Appelmoes - Appelmoes, 50 gram
Ah - Spek, 20 gr
Aardappel - Aardappel, 4 piece
Plus - Rozijnen, 30 gram

Postworkout:
35 gram rozijen
pre-workout

Na de training:
Milsani - Halfvolle Melk,
Dymatize Nutrition - Whey Protein, 1 scoop


kcal: 2,481 Koolhydraten: 222 vet:85 eiwit:210 vezels:24




Prima training, stond na de training te trillen :D

Rep out op de (1) van 5/3/1 mocht wel hoger maar zat er niet in.
 
Update

Weer discussie met mijn zus.. dat ik teweinig eet en dat met honger naar bed gaan niet goed voor je is.. en dat ik het toch (dat ik het altijd beter weet, maar dat is niet zo)

Just why...:(

.... vanavond borst triceps 5/3/1

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Wezen trainen ging slecht, lig nu ook met koorts op bed...
 
Haal dan die bak kwark uit je middag eten en eet dat voordat je naar bed gaat, dan heb je ook geen honger.

of je eet in de middag 250 gram en in de avond nog 250 gram
 
Haal dan die bak kwark uit je middag eten en eet dat voordat je naar bed gaat, dan heb je ook geen honger.

of je eet in de middag 250 gram en in de avond nog 250 gram
Ik zou voor de laatste suggestie gaan! En wat is er mis aan een beetje honger in de cut?

Als je eet onder onderhoud zal je altijd een beetje honger hebben. Ben overigens wel geinteresseerd wat je zus voor opleiding doet en hoe ze er zelf uit ziet als ze alles zo goed weet..?:o

Betreschap in ieder geval gozer! Toevallig Unstoppable voor de chest-workout genomen?
 
Dinsdag had ik benen getraind en dat ging goed. Toen had ik unstoppable genomen..

ze zit in de zorg maar de opleiding die zij heeft gedaan heeft niks met voeding temaken, meer richting medicijnen enc
 
Dinsdag had ik benen getraind en dat ging goed. Toen had ik unstoppable genomen..

ze zit in de zorg maar de opleiding die zij heeft gedaan heeft niks met voeding temaken, meer richting medicijnen enc

Kan ze jou ook 'speciale medicijnen' voorschrijven? :eyebrow:
 
Ik zou voor de laatste suggestie gaan! En wat is er mis aan een beetje honger in de cut?

Als je eet onder onderhoud zal je altijd een beetje honger hebben. Ben overigens wel geinteresseerd wat je zus voor opleiding doet en hoe ze er zelf uit ziet als ze alles zo goed weet..?:o

Betreschap in ieder geval gozer! Toevallig Unstoppable voor de chest-workout genomen?



Waarom honger lijden terwijl je je voeding ook zo in kan delen zodat je geen honger hebt?

ohja, dat is niet hardk00r
 
Training: ( rug biceps triceps schouders) cyclus 4 (5x5)

Was een beetje een rare training, moest alles uit testen...


Ben van plan om naar andere sportschool t egaan, Ik betaal namelijk 43 euro voor abbo, en bij deze is dat 17 euro... het is wel een commerciële gym, maar ze hebben gewoon een squat, rack dumbels tot 40kg/ legg pres enc...


vroeg of ze een dip belt hadden,alleen dat kende ze niet... dus moet zelf 1tje aanschaffen ook nog wat andere dingen..
Maar moet ik dan aanschaffen, scheelt toch 300 euro per jaar

Voel me weer fit, dus ik kan er weer tegen aan!

Dinsdag benen trainen, over 17 dagen ga ik naar frankenrijk toe een weekje, alleen ben van plan om wel een gym te zoeken... normaal zeg ik altijd vakantie is rust even geen sportschool, alleen met het contest wil ik toch elke week maximaal pakken


deadlift:
8x60kg
8x90kg
5x110kg
5x130kg
5x140kg(easy)
( had geen straps bij) verloor grip, mixed grip ging niet lekker..
target rep wel gehaald alleen kon makkelijk 10/12 reps doen volgende keer niet vergeten...
ook magnesium is niet toegestaan...

Chin ups:
3x10/12xbw
(niet eens gevoel dat ik iets had gedaan)

Seated cable row
12x50kg
10x73kg
12x59kg
( was een zware machine, vergeleken met andere seated cable row)

Dumbel shurgs:
15x28kg
12x32kg
12x32kg
10x34kg

Barbell shurgs:
12x60kg
12x90kg
10x90kg

Face pulls:
15x25kg
12x32kg
12x32kg
( ging lastig zonder touw...)

Rear/side raises:
2x10x8kg
2x10x10kg
1x12x8kg


Biceps/triceps

12x
12x
12x
8x
8x


Abwheel met barbell
20xbw
18xbw



Voeding:

Ik ga nu rond de 225/300 carbs zitten op 150 carbs voel ik me niet fit


10ek4ec.png


---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Waarom honger lijden terwijl je je voeding ook zo in kan delen zodat je geen honger hebt?

ohja, dat is niet hardk00r

Vandaag is voeding beetje anders... maar ik heb koolhydraten verhoogt, en eet straks alles in 500/700 kcal maaltijden zodat ik s'avonds minder honger heb.
 
Leuke training! Goed dat je fysiek weer in orde bent!
 
benen cyclus 4 week1 3x5(+)

Squat:
Warming up
10x50kg
8x70kg
5x100kg
5x110kg
5x117.5kg
12x100kg
12x100kg

leg extension:
12x15kg
12x70kg(fullstack)
12x70kg

Toe press:
15x125kg
12x175kg
12x175kg


Seated calf raises:

12x40kg
12x50kg
Dropset geen rust
12x40kg
12x30kg
12x20kg
 
Waarom honger lijden terwijl je je voeding ook zo in kan delen zodat je geen honger hebt?

ohja, dat is niet hardk00r
Heeft niets met hardcore of niet te maken. Zonder een tekort gecreeerd door cardio/training of voeding ga je nooit droger worden. Ik heb het uiteraard niet over hongerlijden..maar het lijkt me niet de bedoeling in de cut altijd verzadigd te zijn, want dan eet je gewoonweg teveel (ongeacht je voedingskeuzes)

@Sebas:

Prima training weer gozer! Lekkere squats en stevige toepresses! Tevreden over je cut tot nu toe?
 
Kleine update: net paar dagen weg geweest (festival) en voetbal gekeken goede sfeer.
Alleen wel van alles gegeten... vandaag weer trainingen denk dat het 3x3 squaten wordt.

Voeding gaat niet echt top, dan weerr verjaardag vakantie enc..
 
Voeding gaat niet echt top, dan weerr verjaardag vakantie enc..
Zucht...join the club. Fijn die 'sociale verplichtingen'. Echter blijft het uiteindelijk natuurlijk een stukje zelfdiscipline..:o
 
Kleine update: net paar dagen weg geweest (festival) en voetbal gekeken goede sfeer.
Alleen wel van alles gegeten... vandaag weer trainingen denk dat het 3x3 squaten wordt.

Voeding gaat niet echt top, dan weerr verjaardag vakantie enc..

Ach, meeste wat je nu ziet is gewoon extra vocht en beetje vetgains.
Voeding & trainingen terug aanscherpen & in no time back on track hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven