AndroidHealthClinic

Bashar al-Assad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pro Israël. Ik hoop dat Israël alle omringende Arabische landen verovert en een groot Zionistisch Rijk sticht.
 
Pro Syrië van de kaart vegen.
 
Ik eis een pro Israël optie in de poll.
 
Ik eis een pro Israël optie in de poll.

Pas maar op. Straks doet tbeest je digitaal in je kont

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 19:46 ----------

Of in de poep zoals de belgen zeggen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is het ultieme doel.

The promised land. :)
 
Ik weet niet of sommigen beseffen wat die Assad allemaal uithaalt, en als ze het wel weten en dan nog steeds pro Assad zijn: :eek:
 
Voor Israël is het beter dat Assad verdwijnt, die is bondgenoot van Iran, terwijl de rebellen Iraans bloed lusten
 
Voor Israël is het beter dat Assad verdwijnt, die is bondgenoot van Iran, terwijl de rebellen Iraans bloed lusten
Deze hele 'Arabische lente' wordt een 'Islamitische winter' voor al die landen. Een individu zoals jij zou er niet blij mee moeten zijn.
 
Deze hele 'Arabische lente' wordt een 'Islamitische winter' voor al die landen. Een individu zoals jij zou er niet blij mee moeten zijn.

Ik denk niet dat Israël dat erg vindt, een onstabiel midden oosten komt Israël goed uit
 
Ik denk niet dat Israël dat erg vindt, een onstabiel midden oosten komt Israël goed uit
Ja? Denk je? Ik denk dat Israël liever Mubarak en Ben Ali had, bijvoorbeeld.
 
Liever Assad dan de alternatieven.
 
ik ben
vlag2.gif


Wat er ook aan de macht komt daar, allemaal k*t :( Aan de andere kant, laat ze maar vechten voor een 'gekozen regering' kunnen ze dalijk dr eigen ondergang kiezen.
 
Ja? Denk je? Ik denk dat Israël liever Mubarak en Ben Ali had, bijvoorbeeld.

Klopt wat je zegt.

Israel heeft liever grote bek Assad aan de macht dan een buurman als:

establishment of the "Islamic Syrian Front" (Al-Jabha Al-Islamiyya Al-Suriyya), which includes 11 organizations and whose aim is to topple the Assad regime and establish an Islamic state.
 
Back
Naar boven