Fitness Seller

Basic bulk whey - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Basic Bulk Whey kent een ongekende prijs kwaliteit verhouding. Whey concentraat van instant kwaliteit (geen klonten of schuim) verkregen via de beste productie methoden. We wilden een goedkopere whey introduceren maar hebben absoluut geen concessies gedaan aan de kwaliteit en dus ook voor Basic Bulk Whey de beste kwaliteit ingekocht.

    * Ongekend lage prijs
    * Uitstekende kwaliteit
    * Hoog gehalte BCAA's en Glutamine
    * Goed oplosbaar
    * Schuimt niet
    * Heerlijke smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? al een paar dagen bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de aardbei is vrij teleurstellend. niet slecht, maar ook niet lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x per dag 30 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, gratis pen, sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 65 euro (5 kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, omdat de prijs goedkoop is.

Mijn review:
De prijs van deze whey is natuurlijk top! Voor 65 euro 5 kilo whey, dat vind je bijna nergens. De inhoud is voor deze prijs ook echt goed.


voordelen:

- goedkoop
- maklijk mengbaar
- goede kwaliteit
- goed percentage whey (79 gram/100 gram!)
- geen aspartaam


nadelen:

- niet zo lekker
- zak is minder handig dan pot



Al bij al raad ik dit product dus zeker aan, als je het niet zo erg vind om even de zak over te gieten in een pot (best dan) en de minder goede smaak kunt negeren.

Basic-Bulk-Whey-groot-I647.jpg
 
Aah, jammer man

Het aroma komt pas begin 2014 weer binnen, we hebben besloten te wachten omdat we verschillende alternatieven hebben getest en deze vonden we niet lekker.
 
Het aroma komt pas begin 2014 weer binnen, we hebben besloten te wachten omdat we verschillende alternatieven hebben getest en deze vonden we niet lekker.
Goede keuze vind ik, niet gelijk iets op de markt gooien als het nog niet perfect is.
 
Goede keuze vind ik, niet gelijk iets op de markt gooien als het nog niet perfect is.

Er was een vervangend aroma maar we vonden de smaak niet echt goed. Begin 2014 komt het aroma weer gelukkig.
 
Er was een vervangend aroma maar we vonden de smaak niet echt goed. Begin 2014 komt het aroma weer gelukkig.

Echt chill dat je tenminste de ballen hebt om het uit te stellen als de smaak niet 100% is
 
Het aroma komt nu toch eindelijk beschikbaar (jan-2014) :D

Kijk dat is nu eens "eerlijkheid duurt het langst" weinigen in de supwereld die zo eerlijk zijn als XXL
 
Kijk dat is nu eens "eerlijkheid duurt het langst" weinigen in de supwereld die zo eerlijk zijn als XXL

Dit merk ik ook sterk bij XXL , altijd eerlijke meningen en feiten , top.
 
Nog nieuwe smaken in de planning toevallig?
 
Is er een groot verschil in de smaak/textuur met de whey delicious?
 
er is echt geen smaak aan, ik kan er niet aan wennen.
mixum nu met 1 schepje NP chocolade en water, geen melk natuurlijk
 
er is echt geen smaak aan, ik kan er niet aan wennen.
mixum nu met 1 schepje NP chocolade en water, geen melk natuurlijk

Ja naturel whey wordt niets aan toegevoegd, dat is het pure gefilterde product afkomstig van de kaasproductie.

Het is een licht bittere smaak. Maar we verkopen deze Perfect Whey Protein Pure toch behoorlijk. Veel mensen gebruiken het als basis voor smooties.
 
Back
Naar boven