Fitness Seller

Basic fit ervaringen

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Ik vind het wel een prima sportschool voor die prijsbudget en ook kan je een private trainer inhuren die je op weg helpt dus helemaal geen begeleiding is er geen sprake van
 
Goed topic.
 
Ik vind het wel een prima sportschool voor die prijsbudget en ook kan je een private trainer inhuren die je op weg helpt dus helemaal geen begeleiding is er geen sprake van

Dan zouden toch meer mensen zon private trainer moeten inhuren want 9 van de 10 sporters bij basicfit voert zijn oefeningen verkeerd uit......
 
hallo jeffer,

wat zijn je doelen?
 
Maar kan je bij hun ook per kwartaal betalen?
 
In de fik steken die club.

Verder geen commentaar.
 
planet fitness is beter, daar krijg ik tenminste pizza.
 
Train ook bij een basic, niks mis mee op de 40 kg max DB's na en het hele drukke op bepaalde tijden. Verder kun je er prima trainen.
 
Train ook bij een basic, niks mis mee op de 40 kg max DB's na en het hele drukke op bepaalde tijden. Verder kun je er prima trainen.
wat heb je zelf gezien aan personal training daar of weet je erover

Want ik heb geen informatie daarover
 
Lekker druk!
Goed Topic!
 
Misschien moet je gewoon eens gaan beginnen met trainen. Bij de action verkopen ze wel 1 en 2 kilo dumbbells. Succes ermee.
 
Misschien moet je gewoon eens gaan beginnen met trainen. Bij de action verkopen ze wel 1 en 2 kilo dumbbells. Succes ermee.

In de action trainen? dan hoef je helemaal niet te betalen.

Als ze er iets van zeggen ga je gewoon schreeuwen, zeg je é raak me niet aan!! of Zie je niet dat ik aan het trainen ben, heb je stront in je ogen of zo ga verder met je werk kreng!
 
wat heb je zelf gezien aan personal training daar of weet je erover

Want ik heb geen informatie daarover
Denk je nou dat je uitgebreide persoonlijke training en les krijgt van iemand voor 15 euro per maand all in.
 
In de action trainen? dan hoef je helemaal niet te betalen.

Slim! Hoef je je ook niet zorgen te maken over abbos waar je aan vast zit of dat ze je rekening nummer weten. Daar naast zijn er vele vestigingen.
 
Slim! Hoef je je ook niet zorgen te maken over abbos waar je aan vast zit of dat ze je rekening nummer weten. Daar naast zijn er vele vestigingen.


Precies, elke keer ergens anders trainen, zie je ook steeds nieuwe gezichten.
 
Precies, elke keer ergens anders trainen, zie je ook steeds nieuwe gezichten.

Die die chicks die er werken zullen zo'n buffe gast wel waarderen.
 
Ik snap het probleem niet.
Je kan er squatten, deadliften, benchen, en genoeg andere shit.
Een dumbell van 30 kg weegt bij een"hardcore" gym ook 30.
Gewoon trainen.
 
Inderdaad, als extra ook chickies hossele jwt de life

Sws :cool: en als je dan na een aantal maanden de 2 kilos ontgroeid bent kun je gewoon vakken gaan vullen enzo, geld verdienen, buff worden en chickies hosselen tegelijk! Win-win-win situatie!

Maar! Jeffer ik zou eerst ff een topic aanmaken als ik jou was over de ervaringen van anderen over trainen in de action. Je moet natuurlijk wel de juiste keuze maken.
 
Back
Naar boven