MuscleMeat

Basic-Fit (Fitnesscentrum) vraag. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IAmDutch

Novice
Lid geworden
11 aug 2011
Berichten
16
Waardering
3
Lengte
2m30
Massa
80kg
Is hier iemand die naar de Basic-Fit gaat? Denk je dat ik daar als 15 jarige toegelaten wordt? (Ben bijna 15).

Edit: Ik bedoel niet toegelaten wordt. Ik bedoel of ik daar aan krachttraining enz kan werken. Je mag daar een abbo vanaf je 12e
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou dit niet mogen denk je?
 
Ga er heen en je weet het he. Of zoek het nummer op en bel erheen
 
je word gewoon toe gelaten. geen probleem ik ken meerdere mensen die op die leeftijd beginnen
 
mag je moet alleen wel een handtekening en kopie van id van papa of mama meenemen (of een van de 2 zelf).
 
Bij basic-fit letten ze ook echt niet op. Je kan er zo 2x binnenlopen met zon gratis dagpas, die je eigenlijk maar 1x mag gebruiken. Ik moet wel zeggen dat ze erg fijne fitnesscentra hebben!
 
je mag binnen op je 15e, maar ligt bij ons wel een briefje voor de krachtruimte: toegang vanaf 16 jaar.
maar kunt er gewoon binnenlopen waarschijnlijk
 
Is hier iemand die naar de Basic-Fit gaat? Denk je dat ik daar als 15 jarige toegelaten wordt? (Ben bijna 15).

Edit: Ik bedoel niet toegelaten wordt. Ik bedoel of ik daar aan krachttraining enz kan werken. Je mag daar een abbo vanaf je 12e

Vanaf je 12e mag je er trainen en vanaf 16e alleen ;) onder de 16 moet je met iemand van 16 jaar of ouder

Wat je in de zaal doet is helemaal aan jou. Dus ja je kan krachttraining doen.
 
Back
Naar boven