XXL Nutrition

Basic Fit voor iedereen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen enkele Basic Fit is gelijk aan de andere. Er is voor iedereen wel een Basic Fit te vinden! Ik train er al twee jaar en tot volle tevredenheid. Echt top!

Pauper gyms voor iedereen!
 
2x in een basic fit te Leuven iemand gaan begeleiden.
Op voorhand gevraagd ivm deadlift, was geen probleem.

Probleem was wel dat alles nogal dicht bij elkaar stond en er maar 1 squatrack was.
 
Basic fit bij ons in de buurt.

-Niet normaal druk.
-Bro-sience & self claimed fit coaches.
-Apparaten om de week kapot.

+Lekkere dames met yoga pants.
+MILFS & MILFS
+Technogym apparatuur.
 
Die wijven is een nadeel man, kan echt niet normaal trainen, als ze recht voor me 1 of andere glutes/abs beweging gaan doen met dat ass richting mij. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Bij ons zitten twee Basic Fits op 300 meter afstand.
Maar beide zijn beperkt open geen 24/7 :(. Hoe bepalen ze dat? Kijken ze dan hoe druk het altijd is en of het uit kan?

Maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 22.30 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur

Voorheen was het van 09:00 doordeweeks als ik me het goed herinner.
 
Bij ons zitten twee Basic Fits op 300 meter afstand.
Maar beide zijn beperkt open geen 24/7 :(. Hoe bepalen ze dat? Kijken ze dan hoe druk het altijd is en of het uit kan?

Maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 22.30 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur

Voorheen was het van 09:00 doordeweeks als ik me het goed herinner.

Klopt, ze hebben de openingstijden van 9.00 uur naar 07.00 uur gezet, bij alle basic fit vestigingen.

Ik weet niet hoe ze het bepalen, denk ook wel drukte inderdaad. Basic fit waar ik train is sinds april van maandag 07:00 uur tot vrijdag 22:30 uur geopend, weekend wel beperkt.
Er zijn er maar 1 of 2 geloof ik die echt 24/7 open zijn.
 
Bij ons zitten twee Basic Fits op 300 meter afstand.
Maar beide zijn beperkt open geen 24/7 :(. Hoe bepalen ze dat? Kijken ze dan hoe druk het altijd is en of het uit kan?

Maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 22.30 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur

Voorheen was het van 09:00 doordeweeks als ik me het goed herinner.

Er zijn er een aantal 24/4 gaan draaien als test en er waren er in enkele steden op 27/7.
24/4 is in de meeste gevallen niet echt een succes geworden. Vanaf half 7 - 7 uur kwamen de klanten pas echt weer op gang.

Dus ipv veel meer 24/4 te doen hebben ze dan maar alles om 7 uur open ipv 8 uur. Dus een uur langer open.
 
Wat wel behoorlijk gay is zijn die vestigingen die beweren dat ze 24/7 open zijn en dan in het weekend gewoon om 4 uur sluiten...

Voor de rest prima sportschooltje.
 
Wat wel behoorlijk gay is zijn die vestigingen die beweren dat ze 24/7 open zijn en dan in het weekend gewoon om 4 uur sluiten...

Voor de rest prima sportschooltje.

Zoetermeer dus? Want dat is de enige Basic Fit die 24/7 open is.

De rest die 24 uur open zijn, hebben de openingstijden:
Maandag 07:00 t/m vrijdag 22.30 constant open
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur
 
De rest die 24 uur open zijn, hebben de openingstijden:
Maandag 07:00 t/m vrijdag 22.30 constant open
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur

lolwut.?
 

24 uur per dag op dinsdag, woensdag en donderdag. Ze noemen het zelf ''24 uur'' omdat het anders te langdradig is :roflol:
Wat ik wel logisch vind, anders staat er naast een vestiging ''van maandag 7:00 uur tot vrijdag 22:30 uur geopend en in het weekend van 9:00 uur tot 16:00 uur geopend'' en nu staat er ''24 uur'' en mensen die een klein beetje hersenen hebben die kijken bij openingstijden wat 24 uur inhoud en wat andere openingstijden zijn.
 
24 uur per dag op dinsdag, woensdag en donderdag. Ze noemen het zelf ''24 uur'' omdat het anders te langdradig is :roflol:
Wat ik wel logisch vind, anders staat er naast een vestiging ''van maandag 7:00 uur tot vrijdag 22:30 uur geopend en in het weekend van 9:00 uur tot 16:00 uur geopend'' en nu staat er ''24 uur'' en mensen die een klein beetje hersenen hebben die kijken bij openingstijden wat 24 uur inhoud en wat andere openingstijden zijn.

Pauper gym:o
 

Kom op kom op kom op nou :D

Pauper gym of niet, ik kan er mijn ding doen :cool:
Wat de rest aan heeft, waar de rest naar kijkt, wat de rest doet (afgezien van dingen kapot maken en mij in de weg zitten, wat ze niet doen) en waarom mensen daar trainen, kan mij helemaal niks schelen :roflol:

Al schreeuwen ze de hele gym bij elkaar terwijl ze bicep curls doen met 10 kg of quarter squats met pussy pad en grote schijven zodat het veel lijkt, zolang ik kan doen wat ik wil doen, vind ik het prima :o :o

Edit: enige is wel, maar dat is meer vervelend voor mijn broer, is dat er al tot 2x toe een vrouw een foto van hem maakte. 1x werd het gevraagd, waarna gelijk een foto werd gemaakt en de 2e keer stiekem een selfie met specifiek hem naast haar. 2 verschillende vrouwen ook.
Nogal wtf moment :roflol:
 
Kom op kom op kom op nou :D

Pauper gym of niet, ik kan er mijn ding doen :cool:
Wat de rest aan heeft, waar de rest naar kijkt, wat de rest doet (afgezien van dingen kapot maken en mij in de weg zitten, wat ze niet doen) en waarom mensen daar trainen, kan mij helemaal niks schelen :roflol:

Al schreeuwen ze de hele gym bij elkaar terwijl ze bicep curls doen met 10 kg of quarter squats met pussy pad en grote schijven zodat het veel lijkt, zolang ik kan doen wat ik wil doen, vind ik het prima :o :o

Edit: enige is wel, maar dat is meer vervelend voor mijn broer, is dat er al tot 2x toe een vrouw een foto van hem maakte. 1x werd het gevraagd, waarna gelijk een foto werd gemaakt en de 2e keer stiekem een selfie met specifiek hem naast haar. 2 verschillende vrouwen ook.
Nogal wtf moment :roflol:

Wel lastig voor je broer, maar Hell jij bent toch ook lekkaaah? Want dan neem ik mijn selfie stick mee naar basic-fit.
 
Gister een brief naar basic fit geschreven, na één jaar in basic fit te hebben getraind was ik er helemaal klaar mee. Dus ik heb mij uitgeschreven bij basic fit, echter nog geen antwoord...

Sinds het vorig jaar basic fit is geworden, is het erg hard achteruit gegaan qua sfeer,mensen & apparatuur.

Het was voorheen Healthcity, hier was alles netjes opgeruimd en waren de apparaten goed onderhouden. Je word nu gewoon gek in basic fit, van hoe vaak de apparaten kapot zijn en hoelang het duurt voor dat het wordt gefixt.

Ik heb er één jaar heerlijk getraind, en veel plezier gehad.
Maar na één jaar wordt je het spuugzat dat alles daar altijd kapot of 3 kwartier bezet is. En het feit dat er een nieuwe gym bij ons in de buurt is geopend waar de sfeer veel beter is, en daar geen pauper volk is wat de boel onnodig lang bezet houdt of kapot maakt.
Was de keuze makkelijk gemaakt, om te switchen van gym!


Ps. Er zullen vast nog "normale" Basic fit gyms zijn, maar bij mij in de buurt van Amsterdam heb ik ze nog niet ontdekt .
 
Gister een brief naar basic fit geschreven, na één jaar in basic fit te hebben getraind was ik er helemaal klaar mee. Dus ik heb mij uitgeschreven bij basic fit, echter nog geen antwoord...

Sinds het vorig jaar basic fit is geworden, is het erg hard achteruit gegaan qua sfeer,mensen & apparatuur.

Het was voorheen Healthcity, hier was alles netjes opgeruimd en waren de apparaten goed onderhouden. Je word nu gewoon gek in basic fit, van hoe vaak de apparaten kapot zijn en hoelang het duurt voor dat het wordt gefixt.

Ik heb er één jaar heerlijk getraind, en veel plezier gehad.
Maar na één jaar wordt je het spuugzat dat alles daar altijd kapot of 3 kwartier bezet is. En het feit dat er een nieuwe gym bij ons in de buurt is geopend waar de sfeer veel beter is, en daar geen pauper volk is wat de boel onnodig lang bezet houdt of kapot maakt.
Was de keuze makkelijk gemaakt, om te switchen van gym!


Ps. Er zullen vast nog "normale" Basic fit gyms zijn, maar bij mij in de buurt van Amsterdam heb ik ze nog niet ontdekt .

Ligt aan de leiding per filiaal en de slappe leiding van clustermanagers en regiomanagers.
De club die ik onder me had was wel schoon en netjes en de leden opgevoed. Opruimen en heel houden of opzouten. Maar de club waar ik daarvoor werkte werd ook niet knap gehouden, niets opgeruimd en zelfs de leiding gevende ruimde z'n troep niet op en gooide gewoon met de gewichten waar klanten bij waren. Maar je mag er niets van zeggen......
 
Net weer eens tijdens spitsuur geweest... Gewoon een uur lang geleuter over een schema aan moeten horen zonder dat die gast ook maar een gewicht in z n hand heeft gehad. Volgende keer maar weer in de vroege ochtend, traint ook lekkerder ook.
 
Back
Naar boven