AndroidHealthClinic

Basic Fit voor iedereen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

basic fit hier heeft dumbells tot 32 kg echt top
 
Waarom dat mokkel dan niet in beeld nemen?

omdat ik mijzelf aan het filmen was en zij pas ging squatten tijdens de opname ik dacht eerst dat iemand ging bevallen van een baby :)
 
Klinkt alsof ze flink gewicht wegduwde
 
Iemand hier die bij basic fit Zoetermeer traint? Zo ja, is het wat?
Het is voor mij een aardig stukje fietsen/met het ov maar voor een 24/7 gym heb ik dat toch wel over.
 
De meesten hier zullen nooit een dumbbell van meer dan 40 kilo kunnen hanteren, dus dan heb je ze ook niet nodig.
 
Haha wat een gekreun
 
Denk dat ik toch weer weg ga bij basicfit. Niet te doen druk man, kan niet vooruit deze week.
 
yep de blonde lesbo. Sabine van Knijff.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------



Waar zit jij dan? De meesten gingen tot 36 en een aantal tot 40.

Haha dat stomme mens barst van leugens, zeggen dat er van als en nog wat beter wordt.
Maar al gouw kom je er achter, dat het allemaal bulshit is wat ze zegt :p.

Maar waar train jij nu dan?
 
Hier weinig te klagen over de BasicFit. Prima materiaal, ruim opgezet en genoeg schijven/dumbbells. Enige nadeel is dat het op sommige moment gewoon TE druk is... maar als je een beetje kan improviseren train je daar wel omheen!
 
Haha dat stomme mens barst van leugens, zeggen dat er van als en nog wat beter wordt.
Maar al gouw kom je er achter, dat het allemaal bulshit is wat ze zegt :p.

Maar waar train jij nu dan?

Ik train bij ons in het dorp in een kleine sportschool en een dorpje verderop in een hardcore gym. Die hardcore gym is wel lekker. Is in Medemblik dus wel te doen voor je een keer te kijken daar.
 
Iemand enig idee wat de macro's, ingrediënten e.d. van die Yanga sportdrank is? Zit er aan te denken om me ook in te schrijven zodat ik op zaterdag en zonder evt ook kan sporten.
 
Back
Naar boven