AndroidHealthClinic

Basic Fit vraagje

Bezoekers in dit topic

NabTard

Novice
Lid geworden
8 okt 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hey hoi,

weet niet direct waar ik met deze vraag terecht kan maar post hem even hier.
ZIjn er hier mensen die naar Basic fit gaan?

Als ik me online inschrijf moet ik dan nog een foto laten nemen ter plaatsen of gewoon pasje afhalen en klaar?

Groetjes
 
Hey hoi,

weet niet direct waar ik met deze vraag terecht kan maar post hem even hier.
Zijn er hier mensen die naar Basic fit gaan?

Als ik me online inschrijf moet ik dan nog een foto laten nemen ter plaatsen of gewoon pasje afhalen en klaar?

Groetjes
Hey NabTard,

Naar mijn weten gaat niemand hier naar Basic fit.

Groetjes.
 
Waarom zou je een foto moeten geven? Ik heb naar mijn weten nooit een foto hoeven geven bij Health City of bij de overgang van Health City naar Basic Fit.
 
Als dat zo is, gebeurd dat bij de balie daar. Echter gebeurd dat niet bij de basic-shit. Bij de Fit For Free wordt er een foto gemaakt van jou. omdat bij de Fit For Free pasjes persoonsgebonden zijn, dus niet uitleenbaar
 
Ik train bij basic fit en heb geen flauw idee.
 
Bij onze Basic iig niet.
 
Camelus traint vgm ook in de basic fit, not sure
 
Basic Shit Helmond ook geen foto's
 
Basic Shit Helmond ook geen foto's
715.gif
 
Bij de Basic-Fit hier in Harderwijk deden ze het vlak na de opening wel een tijdje. Maar aangezien iedereen elkaars pasje gebruikt zijn ze daar van af gestapt.
 
Foto?
Foto's bedoel je, verplicht ook een lederen pakje moeten aantrekken.

Maar voor het abonnement zelf, niet.
 
bij Basic-Fit zijn pasjes niet persoonsgebonden volgens mij, dus dan hoef je ook geen foto te laten nemen
 
Waarom zou het überhaupt een probleem zijn? Of wil je op voorhand al fraude gaan plegen? :thinking:
 
Waarom zou het überhaupt een probleem zijn? Of wil je op voorhand al fraude gaan plegen? :thinking:
Het is toch zonde om een persoonsgebonden pas voor maar één iemand te gebruiken.

Ik waardeer dit streven naar efficiëntie, bij de uitvoering zet ik vraagtekens.
 
Ik weet het niet meer of me bij het inschijven moest laten fotograveren
 
Fack Basic Fit, Wacke gim
 
Back
Naar boven