Fitness Seller

Basic Fit: welke clubs in NL of België zijn de moeite waard om te gaan trainen?

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
De ene Basic Fit is de andere niet, dus welke Basic Fit clubs zijn de moeite om eens te gaan trainen?
Zo zie ik bijvoorbeeld op Social Media regelmatig Basic Fit clubs voorbij komen waar een aardige hoeveelheid aan plate loaded machines staan of powerracks en ook nog eens 24/7 open zijn.

Thanks
 
In Amsterdam noord zit een nieuwe basic fit die wel goed schijnt te zijn. Bij mij in Purmerend zit er ook eentje maar deze is niet geweldig maar is wel 24/7 open
 
Nijmegen Kerkenbos is wel de moeite waard, maar niet tijdens de spits :treuren: Dus prima te doen op dagen tussen 9-15u. Alles later is drama qua drukte.
Vond het in Goes ook prima vertoeven op de 1e verdieping, vooral omdat het rustig was in die gym en het er mooi schoon was. Qua apparatuur gewoon standaard zoals de meeste basic fit vestigingen.
De meeste Basic Fit vestigingen buiten het centrum van steden zijn vaak groter en beter.
 
Nijmegen Kerkenbos is wel de moeite waard, maar niet tijdens de spits :treuren: Dus prima te doen op dagen tussen 9-15u. Alles later is drama qua drukte.
Vond het in Goes ook prima vertoeven op de 1e verdieping, vooral omdat het rustig was in die gym en het er mooi schoon was. Qua apparatuur gewoon standaard zoals de meeste basic fit vestigingen.
De meeste Basic Fit vestigingen buiten het centrum van steden zijn vaak groter en beter.
Hoe is het afgelopen met de mail naar basic ivm schoonmaken enzo?
 
Hoe is het afgelopen met de mail naar basic ivm schoonmaken enzo?

Uitstekend, er werken inmiddels andere mensen die wel gewoon hun taken omtrent het schoonmaken uitvoeren :thumbs:
Ook is er meer materiaal gekomen; de gewenste extra cable station, meer plate loaded machines, meer plates en een extra smith machine :woot:
 
Volgens mij zijn de Basic-Fits in Parkstad (2x Kerkrade en Ten Esschen) ook niet verkeerd
 
 
Club Antwerpen (Ekeren) Slijkweg. Zou grootste van België moeten zijn.
 
Amsterdam en amersfoort hoef je niet heen.
Misschien doordeweeks tussen 10:00 en 14:00 maar anders zou ik er hard voorbij rijden.
 
Weet iemand of de Basic Fit in Waremme(B) wat is? Zie op die virtuele tour toch al een squatrek, benches, plek voor deadlift en hele hoop barbells en dumbells.
 
Weet iemand of/welke basic fits in Den Bosch ok zijn? Ben net na enige jaren weer terug in Nederland en heb voorlopig geen grote eisen, maar er moet wel minimaal een squat rack zijn en een plek om te deadliften.
 
Back
Naar boven