Fitness Seller

Basiclove doing Bill Star (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Basiclove

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2009
Berichten
2.766
Waardering
75
Lengte
1m88
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Ik begin een nieuwe log ivm onoverzichtelijkheid (dmv off-topic gelul) in mijn eerste log. Ik zal elke training hier posten en geen off-topic dingen meer.

Vanaf vandaag ga ik Bill Star volgen, ik ga zo trainen en vanmiddag / vanavond post ik mijn eerste training. Ik hoop dat jullie je een beetje kunnen vinden in mijn keuze om dit schema te volgen. Ik heb namelijk liever een schema waarvan bewezen is dat het werkt, dan een schema dat ik zelf als 'beginneling' in elkaar geprutst heb.

mwf60y.png

Van Keranos
 
Laatst bewerkt:
Bill star ftw. Heb mijn beste progressie gemaakt met dat programma kracht en kwa massa. Succes met je nieuwe log ik ga hem volgen :thumbup:
 
Goed idee om Bill Starr te gaan volgen, ik hou het wel in de gaten hier! :thumbs:
 
Eerste training Bill Star, na een weekje vakantie:

Bench Press
5 x 40 KG
5 x 42.5 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG
5 x 45 KG

Squat
5 x 50 KG
5 x 55 KG
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 70 KG

BOR
5 x 30 KG
5 x 35 KG
5 x 40 KG
5 x 45 KG
2 x 47.5 KG [Fail, PR]

Edit:
Assistance oefeningen vergeten te vermelden:

Hyper Extensions
10 x BW + 32 KG
10 x BW + 32 KG

Sit Ups
12 x BW + 20 KG
12 x BW + 20 KG
12 x BW + 20 KG
12 x BW + 20 KG


Commentaar: Bench Press voelde erg zwaar aan, bedoeling was van 40 tm 50 KG setjes maken opbouwend met 2.5 KG, maar bij 45 KG besloten niet zwaarder te gaan.. Squat ging wel lekker. BOR voelde goed aan, kon alleen niet goed bepalen wat mijn max zou zijn, aangezien ik die nog nooit gedaan had. 47.5 KG was toch iets te veel.

Laten we hopen dat de volgende training vooral Bench Press weer normaal aanvoelt, voor de rest wel te vreden! Bill Star bevalt me zeer goed. Voor de training twijfelde ik niet of dit 'te weinig' was voor 1 training, maar daar kom ik nu echt op terug: Wat was dit een zware training!
 
Laatst bewerkt:
Goede training Bas.
 
Goede keus, succes kerel.
 
Ik heb zojuist de knoop door gehakt. Ik zei wel dat ik ging bulken, maar alsnog at ik 2800 KCAL o.i.d. Ik ben eerlijk: Ik was bang om aan te komen. Geloof me dit is erg lastig als je 14 jaar ecto bent geweest met nodige aandacht van meisjes i.v.m. 'BlOkJuhS', er zullen hier vast mensen zijn die dit begrijpen. Ik besef nu dat mijn lichaam weinig voor stelt. En ik heb al 1000x posts gelezen met: wat heb je aan een blokjes buik als je er voor de rest geen massa hebt. Hier trok ik me niets van aan. Nu besef ik dat die mensen die dat zeiden 100% gelijk hebben. Meteen mijn voeding aangepast en zit nu op +3500 KCAL (niet CLEAN!). Dan maar een paar jaar geen 'BloKjEuhsZ' op het strand, dat komt wel weer. Ik train nu, nu ben ik 14. Ik wil trainen, dan ook serieus. Ik wil dit. Ik wil mijn voordeel pakken door mijn vroege begin, dus: Nu ETEN + ETEN + ETEN + BILL STAR + RUST = GAINEN.
 
IIG EEN BRUUTE INSTELLING! Post je neiuwe schema eens.. Miss kunnen we je helpen!
 
Hier mijn schema, komt uit op 3174 KCAL. Daarnaast zal ik de nodige KCAL binnen krijgen in vorm van koek / snoep / fast food. Mijn schema is niet optimaal, maar wat wil je met thuis wonen en ouders die een hekel hebben aan bodybuilding.
 

Bijlagen

  • Voeding...txt
    1,2 KB · Weergaven: 97
Goede instelling kerel! **** die blokjes en spiermassa pakken! Goed dat je zo jong begint!
 
Bas, GEWELDIG! Samen bulken enkel dat jij al veel zwaarder bent :p.
En over de blokjes: Yup.
 
Ziet er nog redelijk clean uit hoor, zou gewoon die frisdrank eruit laten, daar heb je nu echt 0.0 aan... eet da nog een paar rijstwafels ofzo.
 
Ziet er nog redelijk clean uit hoor, zou gewoon die frisdrank eruit laten, daar heb je nu echt 0.0 aan... eet da nog een paar rijstwafels ofzo.

Bedankt! Zal ik zeker doen, ik geloof dat ik die dingen niet lust, dan maar prakken en door de melk heen :)
 
Bedankt! Zal ik zeker doen, ik geloof dat ik die dingen niet lust, dan maar prakken en door de melk heen :)
Je hebt ook rijstwafel met de helft chocolade tond en met volledig chocolade rond, als je dan toch niet zo clean wilt bulken kan je net zo goed die nemen, smaken wel erg lekker:p
 
Je hebt ook rijstwafel met de helft chocolade tond en met volledig chocolade rond, als je dan toch niet zo clean wilt bulken kan je net zo goed die nemen, smaken wel erg lekker:p

Ja, maar dat is ook weer extra € he.. Ik geloof dat we normale rijstewafels gewoon hebben liggen hier, dus waarom niet. Gewoon niet zeiken op eten :)
 
Smeer er dan wat chocopasta op, zal je wel hebben liggen :D of doppen in je (choco)melk :p
 
Smeer er dan wat chocopasta op, zal je wel hebben liggen :D of doppen in je (choco)melk :p

Goed idee:) Bedankt voor je tips! :D

OT: Wat voel ik me goed na deze beslissing zeg, had dit al eerder moeten doen! Maar goed, dit heeft me 2 maandjes gekost, op de 3 / 4 jaar 'voorsprong' die ik heb, niet getreurd dus.
 
Inderdaad goede beslissing om minder clean te gaan bulken op jouw leeftijd (heb ik ook gedaan en het heeft goed gedaan ben wel 17:p) Misschien gaan je klasgenootjes op de lange duur zeggen dat je 'dik geworden bent' NIKS maar dan ook NIKS van aantrekken kerel, je zal ze allemaal met stomheid verbazen eens jij de spiermassa hebt
 
Inderdaad goede beslissing om minder clean te gaan bulken op jouw leeftijd (heb ik ook gedaan en het heeft goed gedaan ben wel 17:p) Misschien gaan je klasgenootjes op de lange duur zeggen dat je 'dik geworden bent' NIKS maar dan ook NIKS van aantrekken kerel, je zal ze allemaal met stomheid verbazen eens jij de spiermassa hebt

Inderdaad, en op reactie van mijn ouders kan ik ook wel wachten. Maar het is ook zeker niet zo dat ik ineens 'vet' ben, dat duurt wel een tijdje. Ik probeer het wel enigzins in 'toom' te houden dmv cardio als het nodig is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven