MuscleMeat

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die frontsquat doe je goed zwaar man!
zeker voor de eerste keer, totaal geen moeite met de grip en stabiliseren van de bb etc?
 
die frontsquat doe je goed zwaar man!
zeker voor de eerste keer, totaal geen moeite met de grip en stabiliseren van de bb etc?

Jawel had er wel veel moeite mee. Vooral bij de 50 KG, toen gleed de barbell van mijn schouder en probeerde ik hem tevergeefs nog op mijn schouders te curlen:D
 
Jawel had er wel veel moeite mee. Vooral bij de 50 KG, toen gleed de barbell van mijn schouder en probeerde ik hem tevergeefs nog op mijn schouders te curlen:D

Op je schouders curlen?
Welke grip gebruik je dan?

Ik vind het ook wel nette gewichten voor de eerste keer frontsquat. Persoonlijk vind ik het een lekkere oefeningen, en heb eigenlijk ook weinig last van het stabiliseren van de bb.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goed bankje?
 
Kijk gewoon naar de stats ervan hé :p.
 
Ik zie mijn stats alsvolgt op dit moment:

Bench Press 5 x 50 5 x 55
Squat 5 x 80 5 x 90
Deadlift 5 x 80 5 x 100
MP 5 x 30 5 x 35
Clean And Jerk 1 x 40 1 x 50
Power clean - 1 x 55
Frontsquat 5 x 60 5 x 65
Bodyweight: 70 KG 75 KG


Rood zijn doelen voor 1 juli weken. IK KAN HET.
 
doelen zijn zeker haalbaar, je BW mss niet maar dat komt goed, die gewichten kan je zeker aan!
 
MP
10 x 20 KG
5 x 22.5 KG
5 x 25 KG
5 x 27.5 KG
5 x 30 KG

Squat
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 70 KG
5 x 75 KG
5 x 80 KG evenaring PR

Deadlift
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
5 x 80
2 x 90
1 x 100 PR

Toen moest ik nog wachten met naar huis gaan anders zou mijn moeder weten dat ik spijbelde, toen maar wat andere dingetjes gedaan:

Clean & Jerk
1 x 40 KG
1 x 40 KG
0 x 50 KG
0 x 50 KG
1 x 45 KG
1 x 45 KG
1 x 45 KG

Commentaar: Voelde me goed, ging goed. Heerlijk alleen in de gym, op 2 jongens in de smith (:D) en de pec-decker met handschoentjes aan :roflol: na.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe btw Power Jerks, geen Split Jerks.
 
foei foei spijbelen :p

wel goede traning :thumbup:
 
foei foei spijbelen :p

wel goede traning :thumbup:

Ach joh, ga toch naar andere school. Bepaal nu maar gewoon mijn eigen eindtijden, zijn meestal de tijden dat het rustig is in de gym :D.
Hehe Dankje
 
Hehe sommige staan op de MH cover, ik sla een tennisblad open sta ik daar met men verotte kop. Haha was wel verbaasd maar ben er wel trots op :D.
 
Woensdag ga ik max'en op mijn BP, omdat er van deze week toch niet veel komt. Maandag belangrijke wedstrijd en vrijdag Mission Olympic.

Heb nu alleen nog maar in setjes uitgevoerd:
5 x 40, 5 x 42.5, 5 x 45, 5 x 47.5, 5 x 50
Je begrijpt dus wel dat ik bij 5 x 50 al vermoeid ben.
Als jullie dit zo zien, wat zou dan een reeële max zijn om naar toe te werken; 1 x 55, of 1 x 60? En hoe werk ik hier het best naar toe?
 
Succes met die max op de bp! En wel goed tennissen ook he ;).
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven