AndroidHealthClinic

Basiclove doing Bill Star (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Succes met die max op de bp! En wel goed tennissen ook he ;).

Hehe wordt lastig. Is in de 3.
je hebt de catogoriën 8 / 7/ 6 / 5 / 4 / 3 in open toernooien. Na de 3 is de 1, dat is Nationaal ranglijst toernooi, daar spelen spelers als Thiemo de Bakker (2e van Nederland heren, 211e van de wereld) etc. in.
 
spelerssterkte 3 op je 14e?

dan ben je een toptenniser dus..?
 
spelerssterkte 3 op je 14e?

dan ben je een toptenniser dus..?

Het ligt iets anders. In de catogorie 3, is voor mensen met speelsterkte 3 of hoger. in de 4, mensen met speelsterkte 4 of hoger. Ik zelf heb nu speelsterkte 6, door blessures vorig jaar. Mijn trainer zegt dat ik nog even moet door zetten en ik dan op mijn 15e speelsterkte 4 moet kunnen halen.
Ik ben (nog?) geen toptennisser, maar een carriere zit er waarschijnlijk wel in, als de motivatie er ook blijft. 3 Maanden geleden wou ik het liefst meteen stoppen, alleen krijg ik er nu het seizoen vorderd er weer steeds meer zin in. In de winter paar maandjes naar Aruba om daar voor te bereiden op het gravel seizoen :D
 
maar tennis je bij de bond dan ofzo?
 
maar tennis je bij de bond dan ofzo?

Bond niet, omdat ik ook een broertje heb van 13 die erg goed kan tennissen en die dan ook bij de bond zou willen en mijn ouders dat niet kunnen combineren met werk etc. Wel tennis ik bij tennisschool TIJS in Doetichem (waar ook jongens als Bart Pastoors en Arjan etc trainen) en Q(uality) tennis.
 
oooh je zit op zo'n tennisschool voor rijkeluis kindjes:p
 
Tennis is wel vet, heb ik ook 2 jaar gedaan. Maar ik doe liever voetbal! :D
 
oooh je zit op zo'n tennisschool voor rijkeluis kindjes:p

Hehe was et maar zo. We hebben een Ford Mondeo en een rijtjes huis, dat zegt genoeg toch :D. Anders hadden we wel in Berg & Bos gewoont, en had ik op hockey gezeten. :p
 
Net getraint. Service liep echt geweldig. Vorig jaar met hardserveren een merida mtb gewonnen, was tm 14 en ik sloeg een service van 176 kmpu, vandaag sloeg ik echt een stuk harder, gemiddelde eerste service ging 183, met een uitschieter naar 196, met een marche van 6. Ik begin ook steeds meer te merken met tennis dat ik aan KT doe..
 
Net getraint. Service liep echt geweldig. Vorig jaar met hardserveren een merida mtb gewonnen, was tm 14 en ik sloeg een service van 176 kmpu, vandaag sloeg ik echt een stuk harder, gemiddelde eerste service ging 183, met een uitschieter naar 196, met een marche van 6. Ik begin ook steeds meer te merken met tennis dat ik aan KT doe..
Ziet er naar uit dat jij bruut tennist :D Wie weet een ligt er daar een mooie toekomst in voor jou ;) Maar ik weet zelf wel dat KT er zal in blijven, it's an addiction.
 
Net terug van de manege. Partij van Jesse Huta Galung gezien, met Arantxa naast me, tering wat een kop & lichaam!
Arantxa:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
4-6 7-6 7-6 gewonnen. hehe ben kapot
 
Ja, ik zou dr doen.

Maar denk niet dat ze op minderjarige jochies valt;)
 
Netjes teruggekomen ! Zware match !
 
Damn, verklaart een hoop, nu weet ik waarom je zo sterk bent met KT. Je tenniste daarvoor al flink.. :D
 
Damn, verklaart een hoop, nu weet ik waarom je zo sterk bent met KT. Je tenniste daarvoor al flink.. :D

Is nu men 7e jaar :D.
Morgen weer KT, ga ik die barbell is een lesje leren haha.
 
Update Bas?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven