MuscleMeat

Basis om te bulken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WaltS

Novice
Lid geworden
23 apr 2011
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Hier wat foto's van mij. Is dit een goede basis om te bulken of pas ik beter wat op ivm gainen van vet? Of ben ik mager genoeg om stevig te bulken (+500)? Iemand weet wat mijn vet% is ongeveer?

2h70y04.jpg


vd3if9.jpg


11gm52s.jpg


2m82tqc.jpg


n67q0y.jpg
 
Bulken als een gek zeg ik! Kun je van het voorjaar weer mooi cutten voor de zomer! Maar er moet massa bij ;)
 
Ja het is vrij duidelijk dat jij moet bulken. Denk niet dat het veel nut heeft om 500+ kcal te nuttigen. Maar begin eerst eens met 500 boven je onderhoud, gain je niet, dan verhoog je etc.
 
Met jou lichaamsbouw zou ik i.i.g. niet gaan cutten :D
Ik zou gewoon cleanbulken met 500+ (lichte bulk) en van daar bekijken hoe je lichaam reageert.
En zwaar trainen om wat degelijke massa op die botjes van je te krijgen. ;)
 
Met jou lichaamsbouw zou ik i.i.g. niet gaan cutten :D
Ik zou gewoon cleanbulken met 500+ (lichte bulk) en van daar bekijken hoe je lichaam reageert.
En zwaar trainen om wat degelijke massa op die botjes van je te krijgen. ;)

Dit. Massa erop knallen! Voedingsschema maken, hier in de voedingsectie plaatsen en even laten bekijken.
 
Bulken en snel een beetje ;) :D
 
Ja het is vrij duidelijk dat jij moet bulken. Denk niet dat het veel nut heeft om 500+ kcal te nuttigen. Maar begin eerst eens met 500 boven je onderhoud, gain je niet, dan verhoog je etc.

Met 500+ bedoelde ik 500 boven onderhoud! :)

Btw, voedingsschema staat online, maar daar komt weinig reactie op:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-iifym-285535/

Dus over vet hoef ik me weinig zorgen te maken? Ik ben namelijk pas 20kg afgevallen (met te weinig eiwitinname :mad: ) en staar me wat blind op vet.

Iemand een gok naar mijn vetpercentage trouwens?
 
Gewoon lekker bulken en het beetje vet dat er aan komt voor lief nemen. Ben zelf niet zo'n fan van "clean bulken" maar goed, dat moet je voor jezelf uitzoeken. Zorg eerst maar dat je er wat massa op krijgt en dan pas aan het vet gaan denken. Ub/lb schemaatje erbij en gaan met die banaan. Dus lekker bulken en dan tegen de zomer ff cutten :) Denk dat je op 12% zit ofzo?
 
Back
Naar boven