AndroidHealthClinic

Bassiej's Ripp's log. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bassiej

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
1.100
Waardering
1
Hallo allen,

Een korte intro: (langdradig is k*t :D)

Ik ben bas (gelieve bassie te noemen) 18j oud. Na dbb gevonden te hebben ben ik mijzelf steeds meer gaan toeleggen aan Krachtsport. Na wat lezen en doen heb ik gekozen voor rippetoe's schema. Toendertijd was ik eigenlijk dakloos om te trainen dus ging ik allerlei sportscholen af in de buurt.. Na een hoop prut en mensen die je lastig vallen over rippetoe's trainingen me plekje gevonden(Om niet over squatrack te beginnen). Daar eigenlijk weer beetje aan het aankloten geweest tot ik steph@n en Thenose tegen kwam die mij uitzonderlijk geholpen(helpen;)) hebben in voeding en oefeningen.( Discipline is laag maar voorderest proppen wat je proppen kan:D)

Doel:

Groeien in kracht en massa.
Ooit een wedstrijd lijkt me leuk maar dat zien we dan wel weer:D

Stats:

Lengte: 1.90 mtr
Gewicht: 66 kg (1/7/08)

Aangezien alle gewichten eerste keren zijn komt hier de training van vandaag;).

15/7/2008

1 kilometer fietsen

Squat

5 * 50
5 * 60
5 * 60
5 * 60

Bench

7 * 20
4 * 42.5
4 * 40 Fail -> comments ;)

Deadlift

5 * 40
5 * 75


Comments: Eigenlijk een lekkere training. Squats gingen goed en laatste reps zaten tussen me oren flink eten en zaterdag weer 2,5 erbij.

Jammer genoeg vorige week stom geweest en ging er iets verkeerd waardoor ik een doof gevoel kreeg in me schouder als ik alles goed onthouden heb heeft me zenuw een tikje gekregen. Hierdoor hou ik me een week bezig met alleen de stang. Dan voorzichtig kijken of alles weer groen licht heeft.

Deadlift ging redelijk op techniek letten en als snelheid weer mee zit up!

Voorderest weer gelachen:).

Als dit onduidelijk is of whatso ever zeg het pas ik het aan.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Goede keuze bassie.

Veel succes met je trainingen en log.
 
Bassie! Mooi dat je je log geopend hebt, het commentaar wat je hier krijgt zal je weer meer motiveren voor je trainingen. Eind augustus zorg je wel dat je 70kg weegt he? Voor spek hoef je niet bang te zijn. ;) Gewoon lekker doorknallen zo en als je vragen hebt weet je ons te vinden. :thumbup:

btw: squaT ;)
 
Heel goed Bassie, als je op deze manier doorgaat en je doel voor ogen houdt moet die wedstrijd zeker gaan lukken!
 
Wat voor wedstrijd wil je (ooit) gaan doen dan, BB/PL/SM...?
 
Tjsah Maandje is bijna voorbij nu eens de weegschaal roven bij me broers kamer:D. 70 kg ben beniewd met spek erbij zal ik het wel makkelijk halen;).

Wat voor wedstrijden. Ik had in het begin in gedachte om BB wedstrijd te doen. Maar sinds ik eigenlijk met steph@n en Thenose ben gaan trainen en sterkste man wedstrijd heb bijgewoond twijfel ik... Dus BB of Sterkste man whe shall see:D
 
En zo nu we weer eindelijk de site kunnen gebruiken gaan we de log weer bijwerken!:cool:

17/7/2008

Dag B

ROW's

6 * 40
5 * 50
5 * 50
5 * 50

Squats

5 * 50
5 * 50
5 * 50

MP

5 * 20
5 * 20
5 * 20

Face Pulls

5 * 41
5 * 46
1 * 50

Comments: Eigenlijk niet veel was lichte training maar was er happy mee:D.


19/7/2008

Vandaag wezen trainen in vlissingen (beachgym;))

Sled 45° Leg Press

5 * 40
5 * 80
5 * 100
5 * 120

Bench Press

Paar keer stang
1 * 50
5 * 40
5 * 40
5 * 40

Incline bench

5 * 40
5 * 40

DL

6 * 50
3 * 75

Comments:

Benchen ging beter als verwacht me schouder hield zich volkomen stil dus ik zal hier voorzichtig mee aan de haal gaan!:D AL met al een geslaagde dag!;):D

Deadliften met WWE voelde niet lekker binnenkort even gewicht iets omlaag en iemand mee laten kijken voor me rug!
 
Succes met je logje bro'! :cool:
 
Zo hop nu met een bak kwark me logje uitbreiden!

Vandaag brengt u:

Rippetoe's Dag B

Squat:

5*20
5*40
5*62.5
5*62.5
5*62.5

MP

5*20
5*22.5
5*22.5
5*22.5

ROW's

5*40
5*52.5
5*52.5
5*52.5

Facepulls (kabels:))

5*32
5*36
5*41

Comment:

Eigenlijk ging de training zeer fijn.Vandaag met stephan en thenose de rows en squats gedaan.

Squat: Ging eigenlijk goed let alleen te veel op me rug waardoor ik te langzaam omhoog gaat.. Maar dat verhelpen we. Up:D

MP: Geen last van me schouder nog even aan me techniek geschaafd maar toch houden we dit gewicht vast!

ROW's: Gingen best lichtjes nog meer op techniek letten en up we go!

Facepulls: Was nog leuk om te doen plus dat S en J er ook zaten:)
 
Laatst bewerkt:
Hey Bassie, goede training weer gisteren. Zoals gezegd niet teveel naar je rug kijken met die squats, je zet de beweging prima in vanuit je heupen en houd je borst hoog tijdens de beweging, dat kleine beetje buigen onderin de beweging maakt geen **** uit als je je adem vastzet. Met ROWs was ik wat buiten adem :D maar wat ik daarbij eigenlijk nog wilde aangeven is dat je aan het begin van elke beweging een beetje je benen moet gebruiken, puur omdat je vrij lang bent, anders knal je elke keer met de stang tegen je knieen, ik moet dat ook doen let maar op volgende keer.
Die PRESS (niet MP ;)) mag wel wat zwaarder je techniek is prima dus ik wil geen minischijfjes meer zien de volgende keer! ;)

Zo en nu vreten als een mongool he bolle! ;)
 
hee man, ik heb je gesproken in vlissingen, en even met je getraind. Was wel gaaf toch.
Ik volg je log!!

Deadliften met WWE voelde niet lekker binnenkort even gewicht iets omlaag en iemand mee laten kijken voor me rug!
:D
 
24/7/2008


En vandaag breng ik u:)

Squat:

5*40
5*50
5*50
5*50

Bench

5*20
5*40
5*42.5
5*42.5
5*42.5

Deadlift:)

5*40
5*75

Chinnen

2*BW
2*BW

Abdominals

8*30
8*30
8*30

Comment:

Squats voelde k*t aan maarja vreten en zaterdag knallen!

Bench ging goed geen last van me schouder UP.

DL Gered zonder enige problemen met vorm of whatsover up!

Chinnen k*t maar gaan we uitbreiden naar 8*BW

En ja ik heb me buik getraind:roflol:
 
Succes Bassiej, dat je maar snel op de 100kg bw mag zitten!
 
Zo na een luie dag gisteren eng een zin te hebben om enigzins te updaten doen we dat op vreetzondag:D.

Squat:

5*40
5*50
2*65
0*65 Fail

MP

5*20
5*25
5*25
5*25

ROW's

5*40
5*55
5*55
5*55

Close grip bench

5*20
5*40
5*50
0*60

Nog een row in kabel ding

5*50
5*50
5*55

Dippen

3*BW
3*BW
3*BW

Comments eigenlijk geen behalve dat de squat schuld was aan eetgebrek en rustgebrek hierbij zal ik hem dinsdag wel halen!
 
raar dat je close grip bench zoveel hoger is dan je normale bench
 
Tsjah met rippetoes houd ik me aan de progressie en dit was eigenlijk buiten het boekje hé:P En ik had toendertijd last van me schouder ben ik gestopt met omhoog gaan met de bench dus dat trek ik wel recht:P
 
Ging lekker zaterdag mattie
 
Ja ja vandaag ging alles zoals gepland!:D

Bench

5*40
5*45
5*45
5*45

Squat

5*40
5*50
5*65
5*65
5*65

DL

5*40
5*50
2*70
5*80

Comments: Na het zien dat het squatrack bezet was eerst gebenched was bang dat ik me DL niet zou halen maar het was minder waar. Het ging eigenlijk iets te makkelijk naar mijn mening. Daarintegen waaren me squats ervoor minder licht kwa gevoel:( Dus eigenlijk voor de 45 mins actief trainen super !:D Op naar de 100kg DL:lifter:
 
Wir sind wieder!

JA vandaag was veels te warm en dat ik veels te veel gelachen heb :D

Squat

5*10
5*50
5*50
5*50

Press

5*20
5*27.5
5*27.5
5*27.5

Row

5*40
5*50
5*57.5
5*57.5
5*57.5

Tricep Dip

4*BW
4*BW

Comment: MEt het ernstige zweten toch nog heerlijk ROW's en Press gedaan. Voorderest gaat het allemaal de goede kant op. Filmpjes schieten bij 100 kg DL en de rest van de oefeningen.

Morgen wegen en hopen dat ik de 70 haal:D
 
Back
Naar boven