MuscleMeat

Batman Arkham City

Bezoekers in dit topic

Niet gespeeld, maar lol@ dat reviewlijstje op wikipedia, alleen maar scores in 9-10.

Ik vond het vorige deel echt megagoed, en dit is ook een knaller van wat ik ervan gezien heb.
 
Spel is idd erg goed. Erg veel te doen ook. Al geprezen tot beste superheld game ooit. Sommigen zeggen al GOTY voordat Skyrim uit is. Dus de centen meer dan waard.
 
Ben wel benieuwd naar de recensies, wil het ook gaan halen.
Dit is ene game wat in mijn straatje past, net als God of War, Metal Gear Solid.
First person shooters is niks voor mij.
 
Heb deel een en dat is echt een superspel. Deel twee ga ik over een tijdje ook halen, maar weet zeker dat die ook fantastisch is.
 
Super spel. Hij is beter dan Arkham Asylum. En dat zegt veel.
 
Jep, zeker een aanrader totdat Skyrim uitkomt!
 
Een dikke aanrader! En inderdaad nog beter dan BM Arkham Asylum!
 
Ik zag em net liggen voor 60 euro, had em bijna gekocht :p
 
Geinstalleerd en grafisch is het een heel mooi spel, je moet alleen wel het spel in DirectX 9 spelen. Als je kiest voor DirectX 11 is het spel zelfs met de zwaarste kaarten een ervaring van stotterende framrerates en op sommige punten echt onspeelbaarheid.

Heb nu 3% van het spel gespeeld op DirectX 11 maar buiten de gevechten om is het meestal gewoon te langzaam qua framerates.

Het spel zelf is een soort van combi tussen GTA IV en Assasins Creed waarbij de acties die je kan uitvoeren volgens mij redelijk snel repetitief worden. Hoog punt zoeken om het overzicht te krijgen over waar je vijanden staan, 1 van de vijanden isoleren en aanvallen, terug naar het hoge punt en dat dan meerdere malen uitvoeren. Als je vijanden alleen gewapend zijn met knuppels en messen kan je op de grond blijven maar tegen vijanden met vuurwapens is weinig kruid gewassen en dan moet je wel telkens dekking zoeken.

Voor de eye-candy is het zeker een spel dat valt aan te raden, op dit moment denk ik 1 van de mooiste games die je kan vinden.
 
DirectX 9 speelt als een zonnetje, jammer dat ze DirectX 11 mode zo verknald hebben.
 
Beste spel dit jaar, is eens wat anders dan Battlefield of CoD.
 
Heb de comparison vids gezien op youtube. DX11 brengt echt weinig bij aan de visuele ervaring en was duidelijk niet erg belangrijk voor de developers. Heb maar één echt duidelijk verschil kunnen waarnemen en dat was bij de grillige vormen van één of andere plant die aan het woekeren was in een riool. Spijtig, ...Vind de DX9 versie ook al prachtig. Wat mij betreft behoren de twee batman games bij de mooiste games van de afgelopen jaren, dus voor mij is het alleszins geen probleem om ze in DX9 te spelen! (maar eerst zelda skyward sword uitspelen :D)
 
Inmiddels net over de helft van het spel en de storyline wordt een stuk beter richting de helft. Heb ook wat redelijk vermakelijke side missions uitgevoerd alleen nog niet iedere side missies waar ik aan begonnen ben ook voltooid. Op zich wel een voordeel dat je side missies in veel gevallen niet lineair hoeft uit te spelen.

Speel op de pc maar wel met een Xbox 360 controller, met toetsenbord en muis ben je op een gegeven moment redelijk kansloos in de gevechten.
 
Main story uitgespeeld, eerder dan ik dacht eigenlijk. Wel vermakelijk maar had een iets wat betere opbouw naar de climax wel gewaardeerd. Eenmaal voorbij een bepaald punt ben je snel geneigd om vooral de main story te spelen en dan is het jammer dat die main story nog maar relatief kort is.
 
Side missions aan het uitspelen en inmiddels bijna alle upgrades behaald voor mijn Batman, tegen een bende convicts met zware wapens ben je overigens nog steeds redelijk kansloos als je daar direct tussen springt. Meer dan 5 vuurwapens en je moet wel heel snel zijn wil je allemaal tegen de vlakte krijgen. 2 kan je uitschakelen met de disruptor, 1 door een aanval van boven maar dan moet je nog snel zijn om de overige 2 direct te vloeren nadat je de aanval hebt ingezet.
 
Inmiddels met de Game Plus mode bezig, de tegenstander zijn talrijker en sterker. Je hebt wel al je gadgets die je hebt gegaind in normale mode maar in een ruimte met veel tegenstanders (Museum, Steel Mill) is het echt een stuk moeilijker om de aanvalsgolven te overleven. Ben zelf nu bezig in het Museum en krijg de eerste golf wel weggewerkt maar de tweede golf heb ik nog niet verslagen.
 
:roflol:

Eric en Spade zijn de enigen die deze game spelen :p

Ik koop em wel als hij minimaal 30 euro is, moet je het eerste deel gespeeld hebben om deze leuk te vinden?
 
:roflol:

Eric en Spade zijn de enigen die deze game spelen :p

Ik koop em wel als hij minimaal 30 euro is, moet je het eerste deel gespeeld hebben om deze leuk te vinden?

In de eerste weken 1 van de snelst verkopende games ooit, zal dus wel meevallen met hoeveel mensen het spel spelen.

Heb het eerste deel niet gespeeld, lijkt me ook niet noodzakelijk omdat de verhaallijnen zonder voorkennis ook vrij duidelijk zijn.
 
Back
Naar boven