MuscleMeat

Aangeboden BATMTHREE BITCOIN ATM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Hierbij verkoop ik een Bitcoin ATM three XL+

Eind vorig jaar binnen gekregen. Zo goed als nieuw en staat hier nu te verstoffen.

Nieuwprijs €8.500
Vraagpijs €6.655

Beschikken nog over alle papieren.
 
gek dat zoiets zoveel kan kosten als ik het thuis zou hebben staan zou ik het gewoon wegflikkeren omdat het in me weg staat.

en omdat ik totaal geen verstand heb van die shit natuurlijk
 
gek dat zoiets zoveel kan kosten als ik het thuis zou hebben staan zou ik het gewoon wegflikkeren omdat het in me weg staat.

en omdat ik totaal geen verstand heb van die shit natuurlijk

Je hoeft het ook niet te kopen gelukkig :P
 
Sorry, ik ben niet geïnteresseerd luus. Maar wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding?
 
Sorry, ik ben niet geïnteresseerd luus. Maar wat moet je in hemelsnaam met zo'n ding?

Leuk joh, staan er maar een par van in Nederland. En aangezien het volledig eigen onderhoud is, kan je zelf ook instellen hoeveel je er aan wilt verdienen :P
Echte cryptojunks vinden dit echt heel vet om een keer te proberen, en sommige tankstations etc hebben het ook staan.

Check hier :
https://coinatmradar.com/
 
Luus erop laten liggen :roflol:
 
Ohhh ik snap het nu.

Jammer, als je er spelletjes op kon spelen had ik 'm wel over willen nemen. :shrug:

Kan ook hoor!
Het heeft ook mooie lichtjes :eyebrow:
 
Wat the hell moet je hier mee??
 
Denk ik persoonlijk dat instaforex review het een betere optie is, omdat het platform een grote keuze aan services biedt (van cryptocurrency-mining, indexering en handel tot samenwerking met andere grote bedrijven). Ik heb een ruime ervaring in het werken met dit bedrijf en kan met zekerheid zeggen dat het betrouwbare partners zijn.
 
Denk ik persoonlijk dat instaforex review het een betere optie is, omdat het platform een grote keuze aan services biedt (van cryptocurrency-mining, indexering en handel tot samenwerking met andere grote bedrijven). Ik heb een ruime ervaring in het werken met dit bedrijf en kan met zekerheid zeggen dat het betrouwbare partners zijn.
Goede bump.
Ondertussen is Luus2405 helemaal binnen door de crypto, en is ze twee keer per jaar zes maanden op vakantie.
 
Back
Naar boven