XXL Nutrition

Battlefield Labz - Battlefield Extreme PWO

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: :10ster: 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Preworkout
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Extra kracht en energie in de gym
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gewoon als preworkout, lekker knallen in de gym
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb smaak Apple, erg lekker, niet te zoet maar eerder lekker fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje (14g) zoals aangegeven op de pot, meer is niet nodig
  • Waar heb je het supplement gekocht? in de gym
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja 100%, een van de beste preworkouts tot nu toe

Ik heb al heel veel preworkouts geprobeerd in mijn leven en vind vooral de ‘oude’ formules fijn. Ik was mega fan van Mesomorph en Werewolf maar daar zijn de goede versies niet meer van te krijgen helaas. Paar week terug deze nieuwe Battlefield preworkout in de gym gekocht en moet zeggen ben echt zwaar onder de indruk. Gewoon een echte knaller van een preworkout zoals ze vroeger ook waren. Werking klapt er ook lekker snel in, na +/- 15 tot 20 minuten is het go time. Energie is fel en hard en blijft lang hangen. Pomp is gewoon goed maar niet meer/minder dan de meeste andere preworkouts. Ingredienten: Citrulline, Arginine, Beta Alanine, Taurine, Tyrosine, Creatine, Agmatine, Acetyl-L-Carnitine, Caffeine, DMAA , Yohimbine HCL, Vitamine C, Vitamine B6, Nicain. Dit is een super preworkout voor iedereen die een echte knaller zoekt zoals vroeger.

Bttlefield.jpg
 
Wanneer deze goed gedoseerd zijn is het wel rocketfuel ja..:eek!:


Uhu..:zuip:

Citrulline: 4,5mg
Arginine Alpha-Ketoglutarate: 3,5g
Beta Alanine: 2g
Taurine: 1g
Tyrosine: 500mg
Creatine: 500mg
Agmatine: 500mg
Acetyl L-Carnitine: 300mg
Caffeine Anhydrous: 200mg
DMAA: 100mg
Yohimbine HCL: 8mg
Vitamin C: 500mg
B6: 49mg
Niacin: 30mg

Gisteren ff 1,5 scoop geprobeerd, ging als een raket hahahah
 
yes dat was per scoop
Dan heb je waarschijnlijk tijdens het trainen gewoon koude rillingen en raar gevoel in je hoofd of je XTC hebt gebruikt.

Traint wel lekker:roflol:
 
Dan heb je waarschijnlijk tijdens het trainen gewoon koude rillingen en raar gevoel in je hoofd of je XTC hebt gebruikt.

Traint wel lekker:roflol:
hahahaha nee man zo gek is het niet, gewoon zelfde gevoel als de pwo's van vroeger zoals de eerste jack3d, crack, noxipro, etc. Die 1,5 scoop was wel partylevel maar trainde wel heel nice idd hahaha
 
Vandaag 1 schep. Lekker getraind. Veel energie, maar niet te. Had dat vroeger met noxipro wel.
 
Kan je deze ergens online bestellen ofzo? vind hem niet meteen.
 
Ik was al een hele poos erg benieuwd naar deze PWO, 1 scoop genomen van de week, werd er echt kotsmisselijk van, hele nacht ook niet kunnen slapen. Ga vandaag 1/3e scoop proberen, kijken of dat beter bevalt.
 
klinkt goed

Keanu Reeves Thumbs Up GIF by Lionsgate
 
Ik was al een hele poos erg benieuwd naar deze PWO, 1 scoop genomen van de week, werd er echt kotsmisselijk van, hele nacht ook niet kunnen slapen. Ga vandaag 1/3e scoop proberen, kijken of dat beter bevalt.
Zou dit ook zeker niet na uur of 14u nemen
 
Zou dit ook zeker niet na uur of 14u nemen
Nam hem inderdaad rond 18:00.

Net wel lekker getraind met 1/3e scoop. Prima dosering voor mij.
Serieus heftig spul dit.
 
hmm nergens online te krijgen helaas
 
Back
Naar boven