MuscleMeat

Bayer primo

Bezoekers in dit topic

Hoe is de olie in de ampul? Als je de ampul langzaam onderste boven draait loop de olie dan soepel of stroperig de hals in?
 
Beetje stroperig, je ziet iig duidelijk dat het olie is en geen water oid.

Alle ampullen zijn ook zelfde gevuld en precies even groot.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

http://nl.tinypic.com/r/1675bq0/8
 
Jaa dat is het probleem, heb op youtube het filmpje gezien en mijne zit er zeg maar tussenin... Heel moeilijk dus.... Ik wacht op verlossend antwoord.....
 
Ik had hele waterige Primo. Deze ging liep zonder problemen bij het omdraaien de hals in.
Geld terug gevraagd en toen bij een betrouwbare leverancier buiten NL Primo besteld. Gelukkig is het pakketje aangekomen en de Primo is behoorlijk stroperig.
Primo wordt heel veel nagemaakt helaas.
 
Dit is handig voor te checken ;)

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 04:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Bij foto 2 zie je de prijs in Lira. Dit zou in de miljoenen moeten zijn en laatste 3 cijfers achter de punt zijn altijd nul.

---------- Toegevoegd om 04:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:24 ----------

Bv. 7 . 115. 000 TL

---------- Toegevoegd om 04:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:27 ----------

Is een oud artikel met de oude verpakkingen, maar veronderstel dat de Lira in Turkije nog altijd in de miljoenen gaat.

---------- Toegevoegd om 04:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:34 ----------

Zo te zien niet :P

8.59 lira is 2.99euro. Dus kan wel kloppen.

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:38 ----------

Ziet er zover ik kan zien real uit ;)
 
Zorg ten eerste dat in de hals van de ampul geen olie zit.
zet dan de ampul direct in 1 keer op zijn kop.
nu mag er maar een enkel klein beetje olie in de punt van de hals zitten.
de rest va de olie moet blijven hangen.

ten tweede kijk goed naar de bedrukking van het bayer logo deze moet super duidelijk zijn met scherpe lijnen
en donker van kleur.

ten derde de vloeistof moet kraakhelder zijn dus niet met een kleur dat lijkt op geel.

en natuurlijk is je bron betrouwbaar het is namelijk de meest voorkomende fake.
 
Back
Naar boven